#1
ik heb 4 planten op me balkon staan t is nu 16 sep en de toppen zijn nu 4 mm dik hoe laat ik mijn toppen de laatste weken ng groeien
De Sjeik zei:Geef je voeding of niet? En verder, ja het is gewoon kutweer, dus de toppen zijn dit jaar sowieso mager..

De Sjeik zei:Je had er eigenlijk eerder mee moeten beginnen, maar beter laat dan nooit. Ik zou even naar een growshop gaan als ik jou was, en ff kijken wat ze hebben. De meest basic voeding kost rond de 15 euro/L, maar ik kan je wel aanraden iets beters te halen. Ik gebruik zelf BAC, die kost trouwens ook maar 15 euro. Maargoed, er is keuze zat.
Veel kwekers stoppen juist wel met voeding geven 2 weken voor de oogst zodat de voeding niet in je wiet zit.
0223DD zei:update:P
die paar warme dagen nu hebben 3 van de 4 plante gered![]()
PepTalk zei:0223DD zei:update:P
die paar warme dagen nu hebben 3 van de 4 plante gered![]()
Zeker vandaag was een erg lekker dagje voor growers!![]()
Spatzi zei:PepTalk zei:0223DD zei:update:P
die paar warme dagen nu hebben 3 van de 4 plante gered![]()
Zeker vandaag was een erg lekker dagje voor growers!![]()
En anders vandaag wel, wa een heerlijk weer!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."