#1
Zal wel ff wat foto's maken vanmiddag. Van de toppen neem ik aan ![:)]()
Ik denk dat ik een groot probleem krijg als ik een kachel in de wijnkelder zet. Daar staan best wel wat goede flessen.![:)]()
Heb vannacht raam open gedaan en zo valt het wel te doen. S'nachts raam open, overdag dicht.
De geur blijft tot nu toe eigenlijk gewoon wel in die kamer, ik ruik echt niets op de gang.
Ik hou het scherp in de gaten en mocht het te erg worden dan moet het maar gewoon drogen in de kou in de wijnkelder.
Ik denk dat ik een groot probleem krijg als ik een kachel in de wijnkelder zet. Daar staan best wel wat goede flessen.
Heb vannacht raam open gedaan en zo valt het wel te doen. S'nachts raam open, overdag dicht.
De geur blijft tot nu toe eigenlijk gewoon wel in die kamer, ik ruik echt niets op de gang.
Ik hou het scherp in de gaten en mocht het te erg worden dan moet het maar gewoon drogen in de kou in de wijnkelder.