Nee ze groeien echt aan de onderkant. Een halve cm ruimte tss onderkant en subsyraat. Heb hem zo gekocht
#2
Dan haal je heel het substraat toch niet uit de bak?
Je giet er dan alleen weer water in, als het goed is netjes in het hoekje met een lekker zachte straal
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.