Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is heterosexueel niet gewoon? xDD"
"Ik heb op een site gelezen dat je een plant klein kunt houden.(bonsai) Hoe moet ik dit doen? Zijn er soorten aan te raden daarvoor? Heeft iemand hier soms ervaring mee? Ik wil niet men geld kapotknippen Een onervaren grower."
"gtje zei: door te veel lst te gebruiken kunnen vrouwen veranderen in herma's of mannelijke bloei over vrouwelijke bloeie krijgen ( hiermee bedoel ik ietsw anders dan herma's ) met lst word namelijk ook veel feminised seeds geproduceerd .... no mercy begon daarmee nu zijn er meerdere zaad leveranciers die het doen ... hoe dat werkt is niet precies vast te stellen dat is per soort ECHT verschillend ... en het blijft het geheim van de smit greetzzz gtje Klik om te vergroten... lst? en waar te vinden? (sry ma kweeter nieveel van en kem nieveel zin om et op te zoeken)"
"De belgische wetgeving zegt dat 1 volwassen persoon 3gr en 1 vrouwelijke wietplant mag hebben. Duuuus als je in een huis woont met 4 volwassenen ... mag je dan 4 planten zetten? Of hoe zit dat? grtz Kleinduimpje"
"dankjewel!"
"darksoul001 zei: Fresh zei: darksoul001 zei: Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^) Klik om te vergroten... Dat is lekker integer Klik om te vergroten... Hoe zou je zelf zijn? Hij heeft zelf 1 keer een nieuweling bijna doen wenen van woede omdat die nieuweling zijn dochter een boete had gegeven Klik om te vergroten... Zalig 'corrupte' flikken in belgië xDDD welke zone is die van?"
"Belgian Tourist lijkt me wel vet voor de shops aan de grens of gewoon Tourist"