#1
Volgens mij ziet het er gewoon goed uit hoor, ik zie geen schimmel. Maar als ze echt aan het rotten zijn en niet verder groeien dan kun je ze waarschijnlijk weggooien, jammer dan. Heb je helemaal steriel gewerkt?
Midden december manPepTalk zei:min. 18 graden zou goed te doen moeten zijn.
Maar is het daar vlak bij het raam ook die temperatuur? Even een thermometer naast je kweekset leggen! Kan zijn dat het een stuk lager is namelijk.
Steriel betekend brandschoon.
Elke keer als je de zak opent (wat je minimaal moet doen) je handen goed wassen, het liefst met alcohol.
Maar het kan zijn dat het schoon genoeg was, maar omdat de paddo's er zo lang over doen om te groeien/al zo lang stilstaan toch gaan schimmelen.
Hoe lang staan ze nu al? (vanaf het soaken, en vanaf opkomst)
ja max 4cm... maar de foto is onduidelijk ze zagen er allemaal groen zwart uit... grtzpoison drink zei:Ik zie eigenlijk weinig mis op de foto. Ziet er eerder uit als een heel mooi uitgekomen growbox.. Maarja als hij al 1,5 maand staat te groeien kan er wel iets mis zijn. :P Maar dit kan zoals Peptalk al zei te maken hebben met de temperatuur.
En zijn ze écht maar 2cm groot? Zien er eerder 10cm uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."