Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PepTalk zei: Waar zeggen wij dat het niets zal worden? We geven hem alleen de tip om info op te zoeken/te lezen. Ik denk dat je in een verkeerd topic gepost hebt. Edit: Maar ik ben wel heel erg geïnteresseerd in je ''reptielenlampkweek''. Wat voor lampen waren dat precies? En op hoeveel cm hingen ze? En wat was, behalve die hoofdtop, de oogst per plant? Klik om te vergroten... Het waren Uvb reptiellampen en ze hingen zo'n 10 cm boven de planten het waren er 2 van 100w, de oogst per plant weten we binnen 2 weken"
"ik ben dit jaar dus trg begonnen met het kweken van mijn eigen plantjes... ik heb 1 gefeminiseerd amnesia haze zaadje en 3 royal automatic zaadjes besteld in holland en toen ik deze ontvangen had ben ik direct begonnen met het ontkiemen... ik heb dan nog enkele zaden die ik door het jaar door in mijn wiet gevonden heb ontkiemt hiervan zijn er nog 16 ontkiemt... ik heb dan ook nog 2 binnenplantjes die ik al aan het voorgroeien ben van februari voor ze uiteindelijk ook buiten te gaan verplaatsen... van deze 11 soorten ken ik de afkomst dus niet... ik heb ook geprobeert enkele zaden in een glaasje water te ontkiemen maar na een 2tal weken nog niks tezien... deze heb ik dus gewoon in mijn tuin uitgegoten en hiervan zijn er nog eens 7 uitgekomen ik heb alle soorten apart in een pot gestokken mijn 2 R.A. stekjes zitten samen in een 50l pot en mijn amnesia haze zit ook in een 50l pot de andere stekjes zitten per soort in andere kleinere potjes deze zal ik binnen enkele weken op een goed verstopte plaats verplanten ;p mijn enige vraag waar ik dus over aan het twijfelen was is: maakt het iets uit voor de groei dat mijn kleine holland stekjes al in een 50l pot zitten? hier enkele foto's"
"Nog enkele foto's"
"ok zoals jullie wel weten heb ik mij een paddokweekset gekocht... mijn eerste flush was volledig mislukt door een of andere schimmel sommigen zeiden smijt die set weg maar ik heb het toch nog eens geprobeert... Het is dus duidelijk aan het lukken denk ik... de vorige paddo'tjes waren max zo'n 4cm wel nu heb ik al redelijk wat paddo's van rond de 8cm... eentje is al open gegaan... maar de anderen blijven gelijk gesloten hoe komt dit? kun je van gesloten paddo's ook trippen? Mvg S.moke"
"Shroom zei: PepTalk zei: kleinere paddo's zijn juist potenter! Klik om te vergroten... Oh ? dat wist ik niet eens, is dat echt zo of denkt men dat alleen, of is het ook echt aangetoond enzo. bovendien zolang de vliesjes aan de onderkant nog niet scheuren of los laten hoef je nog niet te plukken. weet niet of dat is wat je bedoelt met niet open gaan, of dat je bedoeld dat de kopjes niet echt groter worden Klik om te vergroten... Welja al mijn paddo's (behalve 1tje dan) zijn allemaal nog niet geopend... de hoed is dus gelijk nog een bruin bolletje... wel zie ik bij zommige een licht zwartje schijn onder de kopjes... Mvg"
"ik heb zoals jullie weten een paddoset gekocht... ik had eerst mijn twijfels over deze set maar uiteindelijk zie ik de paddo's nu blijven groeien en er komen er steeds meer bij ik zie bij de grootste paddo's gelijk wel een groenachtige kleur onder de hoeden (die nog steeds kleine bruine bolletjes zijn) wat is dit? Mvg"
"Fresh zei: Hmz zo te horen een foute schimmel. Als dat zo is zou je het ruim kunnen wegsnijden rond de hoed en voor de rest gewoon zo laten. Dan komt het wel goed. Klik om te vergroten... dus gewoon het groen wegsnijden onder de hoed? is het zeker een schimmel? Mvg"
"Hey mensen ik heb sinds kort een gefeminiseerd zaadje geplant en heb nu sinds 2 weken al een mooie plant. Ik vraag me af vanaf hoeveel cm ik mijn plant het best zou verpotten??? Mijn plant is nu 31.5cm en heeft iemand een idee voor mijn plant nog sneller te laten groeien? ZONDER spray's of producten? Grtzzzz Pope OF Dope"
"Ik weet hoe een mannetje en een vrouwtje eruitzien maar ik heb zo mijn twijfels, bij mannetjes groeien en toch echt balletjes aan he? Ja sorry het is al eventjes geleden datk nog een plantje had... pic1: voor het fimmen dieven en toppen pic2: Toen heb ik ze gefimmed gediefd en getopt pic3: Na het fimmen dieven en toppen Greetz"
"hey, ik vind het raar dat jullie zeggen dat het niks zal worden? ik en een vriend hebben 2 reptiellampen gekocht en boven onze planten gehangen (dit was een expiriment) en bij alle planten hebben we een dikke hoofdtop gekregen van zo'n 5g gedroogd... het is dus wel doenbaar maar ik heb toch een pro growlamp gekocht maar zeker de moeite waart! moet je ook doen... ik zal morgen of dit weekend eens foto's uploaden van die binnen reptiellampenkweek... Mvg Ilovetheweed"