Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTakke-Melk?

Takke-Melk?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor de reacties!
Dan zal het dus toch nog even sparen worden :grin: :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat dit inderdaad te weinig is ja.
Maar het kan goed hoor, maar haal dan de takken waar niets van THC op zit (denk dat je dit wel kunt herkennen..) eruit haalt. Alleen maar lastig.

Verder maak je de melk net als dat je wiet melk zou maken.
Takjes beetje fijn maken, en je kunt er elk gerecht mee maken wat je ook met wiet of knipafal zou kunnen maken.

Ik zou zeggen, minsten 10-15 gram takjes p.p. (van de kwaliteit die je nu hebt)
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#3
spaar nog wat meer takjes, ga naar de apotheker om drinkbare 100 procent alcohol (ethanol toch?) doe het flesje open en doe de takjes in het flesje, even schudden en afgieten door een fijn zeefje in een ovenschotel bijvoorbeeld. laten verdampen en voila lekkere smoorbare olie.

o zou ik het doen want eet niet graag thc, rook het liever.

grtz
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste Df'ers

Ik heb hier thuis nog een hoopje takjes liggen van wiet.
Nu vroeg ik me af , kan ik hier iets nuttig mee doen ?
Ik bedoel dan niet , een hutje bouwen of dergelijke.
Zou ik dit kunnen gebruiken om wietmelk van te maken ?

Het gaat over dit hoopje
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had ooit gelezen dat er wel degelijk extracties mogelijk zijn van takjes...
Vraag me niet hoe.

Sowieso is dit wel te weinig om iets nuttigers mee te doen dan als brandhout te gebruiken.

Of je kan sparen tot je meer takjes verzameld hebt.
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kauw er altijd op, als ik bij het rollen een takje tegen kom. :tearsofjoy: Waarschijnlijk doet dit niet veel, maar is een gewoonte geworden, hehe.

Maar takjes sparen daar doe ik niet aan. Takke-melk klinkt echt ranzig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."