Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak je van een cactus iets anders?

Hoe maak je van een cactus iets anders?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
vinzetronLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan er mij iemand helpen. Ik heb sinds kort de mogelijkheid een san-pedrocactus op de kop te tikken. Ik heb alleen geen zin om die cactus te eten aangezien het ongelooflijk slecht smaak :kots: en je er lang op moet kauwen. Is het niet mogelijk om er iets vloeibaars of poedervormigs van te maken?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe maak je van een perfect forum een puinhoop? zet freak aan het stuur
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan er thee van zetten.. hoe heb ik ff opgezocht, azarius:

Een smakelijker methode om de cactus te consumeren is om er thee van te zetten. Verwijder de stekels en snijd de cactus in kleine stukken. Kook ze 2-3 uur in een gesloten pan op een laag vuurtje. Na het te laten afkoelen kun je vruchtensap of honing toevoegen. De cacti smaken namelijk erg bitter. Ongezoet vruchtensap zoals grapefruitsap of ananassap helpt het beste om de bitterheid te maskeren. Een vaak voorkomend bijverschijnsel is misselijkheid. Sommige mensen zeggen dat het eten van gember helpt om dit tegen te gaan.

edit: dit hoort wel in "natuurlijke nogwat"
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe gewoon een simpele extractie met alcohol :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."