Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , Ik zou graag een wietplantje ergens buiten zetten vanaf april tot eind augustus , maar ik heb er zelf niet zo veel ervaring mee . Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat het best en effectiefst kan doen ? Alvast bedankt ."