Hello,
Heb me ff geleden een ecuadoraanse kweekset gekocht in Amsterdam.
Het is de 1e keer dat ik 't doe, maar heb hier en daar al de nodige en nuttige info gevonden op dit forum.
Aanvankelijk ging ik geen topic maken, maar als ik naar de schatjes
![:hearteyes:]()
kijk wil ik 't proces graag met jullie delen
ff kort : Heb de kit redelijk lang gesoaked, +- 18 uur.. al 't nodige gedaan,
nu na 7 dagen zijn de eerste pins eruit gekomen
![:)]()
Het mycelium bedekt wel maar de helft ongv van de kit. Nu zijn we aan dag 2 ( 8 zogezgd ) en staan er toch al zo'n 20 tal op

Enkele groeie wel horizontaal ipv verticaal, komt dit nog goed? eventueel met 't licht te maken?
Ik smijt er straks wat foto's op, even roken

..
Cheers