Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcuadoraanse paddo kweek

Ecuadoraanse paddo kweek

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry ik heb geen idee.
Hoewel ik het er niet erg zorgwekkend uit vind zien..

Ik gok nog 2,5 dagen! :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
De kleinere schijnen zelfs nog potenter te zijn dan de grote.
Dus per gram paddo meer werkzame stoffen.

Ze zijn elk moment plukbaar, maar voor de kwantiteit en kwaliteit is het beste om te oogsten juist wanneer de hoedjes opengaan en hun sporen verspreiden.
Dit wil je niet omdat de sporen dan overal zitten, maar dit is verder niet schadelijk ofzo.

Het ideale moment (dus net voordat ze open gaan) is inderdaad wanneer de vliesjes losscheuren van de steel/'t hoedje. Die vliesjes zijn nu nog nauwelijks te zien, maar worden snel genoeg duidelijk zichtbaar.
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Foto van dag 6 rond 13.00
Moest ik er vroeger dan voorzien moeten plukken, hoelang kunt ge die dan bewaren id frigo ?


Uploaded with ImageShack.us
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe lang kunnen sjamps bewaart worden id frigo ?
En doen jullie nog iets speciaal om ze wat te 'kuisen' na 't oogsten ?

ga straks nog ff update, want ze zyn weer lkkr gegroeid en byna klaar :stoned:
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Foto van GISTEREN, dag 6, bovenaanzicht :


Uploaded with ImageShack.us

Deze is ook nog van dag 6 :



Uploaded with ImageShack.us
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nieuwe update, foto's getrokken dag 7 ( +- 14 ) rond 22.00
Sommige zyn wel minder duidelijk door de condensatie enzo..


Uploaded with ImageShack.us
foto 2 :


Uploaded with ImageShack.us
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#7


Uploaded with ImageShack.us
Bij deze is ook goed te zien dat 't scheurt..


Uploaded with ImageShack.us
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit met een klein probleem, moet morge ganse dag werken en ben bang dat tegen dat ik thuis ben 't te laat gaat zijn om nog te oogsten..
Ik ben van plan om straks de 3 grootste eruit te halen,en deze in myn frigo te leggen en te wachten op de rest binnen 1 a 2 dagen.
Maar die waar het vliesje scheurt op de foto, zit samen met 3 a 4 andere uit dezelfde ' bol ' om het zo te noemen ( duidelijk zichtbaar op foto vh bovenaanzicht ).
Wat is de beste manier om ze dan te plukken ? eruit snijden ? of alles er tegelijk uitnemen of .. ?
Tips zijn welkom, kan ik binnekort gezellig eigen oogst eten :mrgreen:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die zijn klaar ja! :hearteyes:
Mooi hoor.

Maar hoe je die klos het beste kunt oogsten weet ik eigenlijk ook niet..
Succes!
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren de 3 grootste eruit gehaald, die 'klos' is uiteindelyk nog behoorlijk eruit gekregen :)
Paar sjamps zien wel blauw, maar da's normaal blijkbaar ( stoffen )
Ga straks een 2 a 3 tal oogsten omdat die ook klaar zyn, de kleinste ga ik nog 1 a 2 dagen laten staan.. en dan smullen maar !!! :smoke:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
laat het smaken en trip ze! :openmouth:
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb donderdag alles geoogst wat ik nog had, schat ongv toch nog een 35 a 40 gram..
De kit laten soaken en sinds vrijdagmiddag terug id zak gestoken.
Nu 1 dag later komen er al een aantal pins tevoorschijn, dus ben damn happy! :grin:
Vanaf ze groeien zal ik flush 2 hier ook wat update

trip ze
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Thanks, ga er vanavond van eten mmmmm
De grootste was +- 15 gr, de 2 andere waren beiden 10,5 gr
Heb er gisteren ook nog enkelen geoogst, zal er nog een foto opgooien over hoe het nu zit want heb daarnet geteld en heb nog zeker 35 pins, kleine + grote :hearteyes:


Maar weet er iemand met zekerheid wat de juiste hoeveel heid is ?
Want meen me te herinneren dat de paddo's vroeger id tijd per 15 gr verkocht werden, kan dat ?
Heb ergens gelezen voor colombiaanse 25 gr vers per persoon.. ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dosis verschilt per persoon en is afhankelijk van je gewenste effect en ervaring.

Verse dosis ligt denk ik tussen de 15 en 35 gram.
Gedroogd ongeveer 10% daarvan.

Pas trouwens op met het in delen oogsten van je kit.
Elke keer dat je in de zak komt is er opnieuw kans op contaminatie..
In 2 of 3 keer oogsten lijkt me geen probleem.
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is van de 2e a 3e x van de 1e flush, de laatste kleinsten :


Uploaded with ImageShack.us
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ziet er goed uit!

En de kleintjes kun je ook gewoon opeten hoor!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
acab1891 zei:
trip ze
Klik om te vergroten...

Jij ja!

Jij bent de gene met een verse flush paddenstoelen :)
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe, de verse zijn op hoor :)
Heb nog een kleine portie die ligt te drogen, maar daar zyn ook kleinere sjamps bij waarbij 't hoedje nog lang niet ging ope gaan.. kan dit kwaad,nee toch ?
Na dag 2 sinds 't soaken staan er al een 5tal pins op :hearteyes: , dus ga vnaf morgen terug beginnen updaten :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen zorgen. Die blauwe plekken zijn net als bij ons, gewoon blauwe plekken. Ten teken van kneuzing.

Ziet er verder nice uit!
Na de eerste flush gaat de opkomst meestal wel wat sneller dan dat het bij de eerste duurt ja. :grin:
a
acab1891Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog een paar foto's van op 't eind :


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."