Ik heb gisteren de volgende opstelling gemaakt:
De andere helft van de emmer is bedekt met een schone doek.
Ben benieuwd wat de vochtvreter doet. het woog nog zo'n 14 gram, dus dat is nog een gram of 5 vocht.
De kweekset staat er nu als volgt bij:
Een groepje grote, en daaromheen een heleboel kleine pins die nog wel aan het groeien zijn.
Hetzelfde probleem als de vorige keer: moet ik deze nu alvast plukken of kan ik er beter afblijven?
eentje heeft een donkere hoed en is veel platter, dus lijkt nogal rijp.
Ik blijf het vreemd vinden dat ik bij sommige DF-leden telkens mooie, grote flushes zie, en dat het bij mij nooit de hele bak vult. Ze komen nu wel meer vanuit het midden dan de vorige keer. Wellicht komen de kleine pins nog wel, maar groeien ze gewoon minder snel.
Ik draai de bak regelmatig om het licht te verdelen.