Groenteboer zei:Misschien op de foto's niet geheel duidelijk te zien, maar de plant met de afgebroken tak is het grootst, stond het eerst in de bloei en is qua bloemvorming het meest ontwikkeld.
Ik zit nu op 9 weken, dus nog maar heel ff'tjes geduld![]()
Groenteboer zei:Vraag me een beetje af hoe ik moet bepalen wanneer het beste moment is om te oogsten.
Wat zijn de negatieve gevolgen van bv een week tevroeg oogsten, of juist een week te laat..
Gaat het ten koste van de kwaliteit, of enkel ten koste van de kwantiteit ?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."