#1
Dank Psychedelibee.
Laatste vraag: wat bedoelt men nou met kweken in indirect zonlicht? De growkit achter een raam zetten? Bovendien las ik dat het alleen een raam in het noorden - en als het niet anders kan - in het zuiden mag zijn?
Laatste vraag: wat bedoelt men nou met kweken in indirect zonlicht? De growkit achter een raam zetten? Bovendien las ik dat het alleen een raam in het noorden - en als het niet anders kan - in het zuiden mag zijn?