Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank Psychedelibee. Laatste vraag: wat bedoelt men nou met kweken in indirect zonlicht? De growkit achter een raam zetten? Bovendien las ik dat het alleen een raam in het noorden - en als het niet anders kan - in het zuiden mag zijn?"
"Ik overweeg om paddo's te kweken (growkit) voor eigen doeleinden, maar heb er een aantal vragen over. - Is de kwaliteit van de paddo's afkomstig van een growkit slechter/gelijk/beter dan wanneer je zelf de sporen e.d. regelt? - Op sommige sites lees ik dat alleen gedroogde paddo's verboden zijn en verse niet, klopt dit? - De verhouding vers:gedroogd is ongeveer 10:1, maar hoe werkt dit bij het drogen? Als de consumptie op die 10:1 verhouding staat, is het drogen ervan hetzelfde (stel je gaat 800 gram vers drogen, krijg je dan 80 gram gedroogd)"
"Bedankt voor het snelle reageren, heb nog twee vragen: 1. Wat is een goede soort voor een first-timer, ik wil zeker geen zwakke trip maar ook niet te heftig. 2. Van welke site koop/kocht jij de growkits?"