Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterkste autoflower.

Sterkste autoflower.

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
er is ongetwijfeld iemand die dat weet. de kans is groot dat hij daar beroepsmatig me bezig is, en telfonisch of via mail te berijken is. google staat er ook vol mee.

waarom die extreme thc/cbd verhouding?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In America zijn ''dabs'' heel populair. Die gaan wel naar 95% thc. Af en toe kijk ik wel van die filmpjes op youtube dat mensen aan het ''dabben'' zijn. Maar dan word er zo een halve gram 95% thc opgerookt en zitten ze nog gewoon overeind. Nu kan dat liggen aan hun torenhoge tolerantie of het feit dat de thc op zichzelf een ander effect heeft als er geen cbd bij zit.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet iemand toevallig welke de meest sterkste autoflower zaden zijn?
Hoogste thc percentage, laagste cbd gehalte.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
er is ongetwijfeld iemand die dat weet. de kans is groot dat hij daar beroepsmatig me bezig is, en telfonisch of via mail te berijken is. google staat er ook vol mee.

waarom die extreme thc/cbd verhouding?
Klik om te vergroten...

Omdat de psychoactieve stof thc dan langer aanhoud?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
is dat zo?

volgens brits onderzoek is thc zonder CBD's helemaal niet zo prettig. ik ga ervan uit dat hoe meer je de verhouding richting puur thc legt dat het effect tot op zekere hoogte hetzelfde zal zijn.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
is dat zo?

volgens brits onderzoek is thc zonder CBD's helemaal niet zo prettig. ik ga ervan uit dat hoe meer je de verhouding richting puur thc legt dat het effect tot op zekere hoogte hetzelfde zal zijn.
Klik om te vergroten...

Er moet natuurlijk wel wat cbd inzitten, maar geen 1,8% wat bij sommige autoflowers is.
Het liefst mogen ze ook nog deels Sativa wezen. Indica x Ruderalis is volgens mij toch anders, dan wanneer ze ook wat Sativa eigenschappen in hun hebben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor medische doeleinden schijnt er bij voorkeur een hoge verhouding CBD/THC in de plant te moeten zitten. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
kokosmakroon900 zei:
In America zijn ''dabs'' heel populair. Die gaan wel naar 95% thc. Af en toe kijk ik wel van die filmpjes op youtube dat mensen aan het ''dabben'' zijn. Maar dan word er zo een halve gram 95% thc opgerookt en zitten ze nog gewoon overeind. Nu kan dat liggen aan hun torenhoge tolerantie of het feit dat de thc op zichzelf een ander effect heeft als er geen cbd bij zit.
Klik om te vergroten...
Ook in die dabs zit vaak nog cbd, het is immers een extract van de cannabinoiden van de plant. Maargoed als je een extract van een plant maakt waarin amper cbd zit zal er ook niet veel in het extract overblijven. Ik zelf dab ook wel eens, vind het een bijzonder aangenaam effect hebben. Het voelt veel schoner dan wanneer je de plant rookt of een normale hasj. Maar als iemand een halve gram van hasj olie kan oproken dan heeft die gene wel een torenhoge tolerantie. Goede hasj olie is namelijk echt belachelijk potent en daar heb je maar weinig van nodig zonder tolerantie.

OT Het beste zoek je in ieder geval een autoflower die ook sativa genen heeft, maar die zijn wel vrij zeldzaam volgens mij. Autoflower staat er sowieso om bekend dat je die niet rookt of kweekt voor de potentie. Je kweekt ze omdat het gewoon veel makkelijker is. Shops die het verkopen heb ik eigenlijk nooit begrepen, naar mijn mening is autoflower altijd een inferieur product ten opzichte van de indica of sativa waar het mee gekruisd is.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#9
De lowryder#2 (santa maria x lowryder#1) heeft volgens mij sativa eigenschappen. Ik heb deze zelf gekweekt , en wat me opviel was dat ze een andere werking hadden dan andere autoflowers die ik had geprobeerd. Voor een plant met gemiddeld 13% thc gehalte is ze nog redelijk merkbaar. Ik denk toch door haar Sativa eigenschappen.

Autoflower wiet ben ik nog niet tegengekomen in coffeeshop's
Daarvoor was de wiet die ze aan mij verkocht hebben te sterk naar mijn idee. Ik neem aan dat ze er niet eens bij vermelden dat het een autoflower wiet is? Of zijn ze nog wel zo netjes om dat bij de omschrijving te zetten?

Als ik ergens een bio wietje voor 5 euro per gram op de kaart zie staan, durf ik hem al niet te nemen.
Terwijl bio wiet soms best nog wel redelijk kan zijn volgens mij? Een autoflower, of een biologisch gekweekt haze soortje? Dan denk ik toch dat ik voor het laatste ga.
Vind het ook zo stom dat in sommige coffeeshop's op het bord staat: bio wiet. Als ze er nou bij zouden zetten welke soort het is? Of bio haze. 7 euro per gram,, dan heb ik al meer zoiets van: Ahaaa! Dat is dus een medium effect. Bij 5 euro denk ik gelijk: Is waarschijnlijk te mild. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."