Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's geoogst [+pic]

Paddo's geoogst [+pic]

14 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb m'n bakken altijd 's avonds gevuld met water, dan 's ochtends afgieten en in indirect licht zetten. Werkte altijd prima. Pluis komt vanzelf wel weer denk ik.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi

Zojuist heb ik mijn paddo's geoogst omdat de sporen eruit begonnen te vallen waardoor het nogal zwart verkleurd is nu.

Kan iemand mij vertellen of dit consumeerbaar is? Dit is de eerste keer dat ik het doe, maar het ziet er nogal blauw/zwart en soms gelig uit... Is dit te eten, of thee van te zetten?



Alvast bedankt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor zover ik het zie, ziet het er allemaal goed uit. Het zwarte zijn de sporen en het blauwe zijn kneuzingen omdat je ze uit de bak hebt getrokken. Dat geeft alleen maar aan dat er veel psilocybine in zit. De stammetjes zijn van zichzelf weleens wat gelig.

Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders. :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders. :wink:
Klik om te vergroten...

Zat er ook op te denken toen ik het zag. Zeker verwijderen :P verder zien ze er ok uit. Ga je ze drogen? En zo ja, hoe dan?
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekzor668 zei:
Mindless zei:
Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders. :wink:
Klik om te vergroten...

Zat er ook op te denken toen ik het zag. Zeker verwijderen :P verder zien ze er ok uit. Ga je ze drogen? En zo ja, hoe dan?
Klik om te vergroten...


Bedankt voor de reacties boys.

Ik droog ze nu. Ze liggen op een vrij dik kladblok op een verwarming die best hoog staat, maar door het kladblok heen komt niet zoveel warmte. Daar op heb ik een ventilator gezet die continu lucht blaast tegen de paddestoelen aan.

En ja, ik ga de rest van de substraat eraf halen nog :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb dit even verplaatst, viel me nu pas op dat het in het verkeerde subforum stond.

Maar veel plezier met trippen in ieder geval. :grin:
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Voor zover ik het zie, ziet het er allemaal goed uit. Het zwarte zijn de sporen en het blauwe zijn kneuzingen omdat je ze uit de bak hebt getrokken. Dat geeft alleen maar aan dat er veel psilocybine in zit. De stammetjes zijn van zichzelf weleens wat gelig.

Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb nu de bak weer gevuld met water, maar bovenop die substraat is het niet meer helemaal wit. Moet ik die bak nu in het donker laten staan totdat de schimmel weer boven die shit uit komt?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel het water afgieten he? De bak hoeft trouwens niet in het donker. Zolang je hem maar niet in direct zonlicht zet.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Wel het water afgieten he? De bak hoeft trouwens niet in het donker. Zolang je hem maar niet in direct zonlicht zet.
Klik om te vergroten...
Ja het water afgieten na 12 uur zegt de handleiding.

Maar moet ik dus wachten totdat de "witte schimmel" weer boven het oppervlak zit? of kan ik afgieten en gelijk de 2e flush knallen in het licht (niet in zonlicht)
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ik heb m'n bakken altijd 's avonds gevuld met water, dan 's ochtends afgieten en in indirect licht zetten. Werkte altijd prima. Pluis komt vanzelf wel weer denk ik.
Klik om te vergroten...

Ja ik giet m morgenochtend weer af.

Bedankt bro.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Graag gedaan. Succes ermee :)

En veel plezier met het trippen!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
Klik om te vergroten...


Psilocybine cubensis b+
g
gullejerrLid
01-01-2024, 00:00
#14
omfg zei:
Psychedelibee zei:
Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
Klik om te vergroten...


Psilocybine cubensis b+
Klik om te vergroten...

Zien er wel dik uit voor B+ :grin:

En volgende keer iets eerder plukken, volgens mij is het het best als je de lamellen net niet, of net ziet. Verder wens ik je veel plezier met je trip! En je kit gewoon afgieten en weer in zn zak zetten, dan zou het weer moeten gaan groeien. Bij mij gebeurde dit na een dag of 3 al, en na 8 dagen kon ik flush 2 oogsten.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#15
gullejerr zei:
omfg zei:
Psychedelibee zei:
Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
Klik om te vergroten...


Psilocybine cubensis b+
Klik om te vergroten...

Zien er wel dik uit voor B+ :grin:

En volgende keer iets eerder plukken, volgens mij is het het best als je de lamellen net niet, of net ziet. Verder wens ik je veel plezier met je trip! En je kit gewoon afgieten en weer in zn zak zetten, dan zou het weer moeten gaan groeien. Bij mij gebeurde dit na een dag of 3 al, en na 8 dagen kon ik flush 2 oogsten.
Klik om te vergroten...


LoL, ze groeien NU AL WEER.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."