#1
Ik heb m'n bakken altijd 's avonds gevuld met water, dan 's ochtends afgieten en in indirect licht zetten. Werkte altijd prima. Pluis komt vanzelf wel weer denk ik.
Mindless zei:Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders.![]()
Tekzor668 zei:Mindless zei:Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders.![]()
Zat er ook op te denken toen ik het zag. Zeker verwijderen :P verder zien ze er ok uit. Ga je ze drogen? En zo ja, hoe dan?
Mindless zei:Voor zover ik het zie, ziet het er allemaal goed uit. Het zwarte zijn de sporen en het blauwe zijn kneuzingen omdat je ze uit de bak hebt getrokken. Dat geeft alleen maar aan dat er veel psilocybine in zit. De stammetjes zijn van zichzelf weleens wat gelig.
Je verwijderd de rest van dat kweek substraat denk ik nog? Lijkt me niet zo smakelijk anders.![]()
Ja het water afgieten na 12 uur zegt de handleiding.Mindless zei:Wel het water afgieten he? De bak hoeft trouwens niet in het donker. Zolang je hem maar niet in direct zonlicht zet.
Mindless zei:Ik heb m'n bakken altijd 's avonds gevuld met water, dan 's ochtends afgieten en in indirect licht zetten. Werkte altijd prima. Pluis komt vanzelf wel weer denk ik.
Psychedelibee zei:Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
omfg zei:Psychedelibee zei:Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
Psilocybine cubensis b+
gullejerr zei:omfg zei:Psychedelibee zei:Ziet er prima uit, blauw is sowieso altijd een goed teken. Welke soort heb je gekweekt? Ze lijken behoorlijk dik in ieder geval.
Psilocybine cubensis b+
Zien er wel dik uit voor B+![]()
En volgende keer iets eerder plukken, volgens mij is het het best als je de lamellen net niet, of net ziet. Verder wens ik je veel plezier met je trip! En je kit gewoon afgieten en weer in zn zak zetten, dan zou het weer moeten gaan groeien. Bij mij gebeurde dit na een dag of 3 al, en na 8 dagen kon ik flush 2 oogsten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."