#1
rijst lijkt me safer dan silica gel korrels.
Fool zei:Dat ziet eruit als een goede growkit!![]()
Tekzor668 zei:Mooie kweek. Ik wil er mij binnenkort toch ook wel es aan wagen. Bijna een halve kilo shrooms uit 2 rondes lijkt me al heel mooi.
Fool zei:Hoe droog je je paddo's trouwens? Gewoon in een bakje wegzetten met wat keukenpapier of heb je wat slimmers bedacht?![]()
Psychedelibee zei:Damn ziet er goed uit man! Mooie foto ook van die paddo's om tijdens het trippen te bekijken.
Hier ook nog een handige link voor het drogen van paddo's: http://www.zamnesia.nl/content/285-hoe- ... ddestoelen. Komt verder redelijk overeen met hoe jij het beschrijft gullejerr, met het verschil dat ze hier beschrijven hoe je je eigen desiccant maakt.
MeejheM zei:rijst lijkt me safer dan silica gel korrels.
Dan streeft het zijn doel wel voorbij ja.gullejerr zei:Thanx voor de link, alleen ik kan van mn werk genoeg silicagel meenemen, geheel kostenloos. Dus om mn eigen disiccant te maken heeft voor mij niet heel veel zin.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."