Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrowreport: 100% mycelium kit Golden teachers

Growreport: 100% mycelium kit Golden teachers

19 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen

Ik kocht mijn growkit (supa gro kit 100%mycelium) op 12 augustus en ook diezelfde dag heb ik hem klaargezet. Ik verschoot ervan dat je bij deze growkits de kit niet moet soaken. Ik moest gewoon de zak vochtig houden met een plantenspuit.

Na een kleine week begonnen de eerste pins al te verschijnen. Deze groeiden snel en nu staat het hele oppervlak bijna vol. Er zijn veel meer pins dan in een innervisions kweekset die ik eerder daarvoor alreeds heb gekweekt. Hier zie je enkele foto's na een week.








S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, zo veel pins! Is er een verwachting van wat het opbrengt met die kit gemiddeld? Zo te zien krijg je een mooie oogst als het zo doorgaat :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sow, dat wordt lang genieten!

Vriendjes worden? :P
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens de site zou je zo'n 700-800g uit je growkit halen en het kost maar enkele euro's meer dan de gewone growkits. En je zou maalgezien minstens 5 flushes moeten kunnen binnenhalen.

Ik wil altijd nieuwe vrienden maken :tongueout:
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Wow, zo veel pins! Is er een verwachting van wat het opbrengt met die kit gemiddeld? Zo te zien krijg je een mooie oogst als het zo doorgaat :grin:
Klik om te vergroten...
Ik zal proberen iedere dag een foto te maken zodat je kan zien dat deze kitjes echt wel hun werk doen :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, laat maar. Ik zoek wel een vriendje die dichterbij woont met een leuke growkit xD

Toch bedankt voor de positieve reactie :)
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Sow, dat wordt lang genieten!

Vriendjes worden? :P
Klik om te vergroten...
Is goed voor mij :tongueout: ik woon wel in west-vlaanderen :tongueout:
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Wow, zo veel pins! Is er een verwachting van wat het opbrengt met die kit gemiddeld? Zo te zien krijg je een mooie oogst als het zo doorgaat :grin:
Klik om te vergroten...
Als ik de site moet geloven van waar dat ik het gekocht heb, zou ik tussen de 700-800g moetenn hebben.
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nieuwe foto 20/08

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Die dingen groeien echt gigantisch in één dag! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Jazeker, ze verdubbelen per dag :tongueout:
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#11
foto 21/08

Ze zijn nu echt wel ziek veel gegroeid!!! :grin:

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jezus, hoeveel dagen mogen die dingen groeien? :P
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Jezus, hoeveel dagen mogen die dingen groeien? :P
Klik om te vergroten...

Ik weet het nog niet, maalgezien ga ik ze zondag proeven. Denk wel dat ze tegen dan welk al klaar zijn.
Ze groeien toch echt wel extreem rap of denk ik dit gewoon :tongueout:
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iemand die weet wat er mis is gegaan, op 1 avond zijn meer dan de heft van mijn paddo's plots zwart gekleurd. Is dit 1 of andere schimmel? Pluk ik ze best nu al? En is heel mijn oogst nu verpest?
Ik hoop dat er iemand mij kan helpen
cheers



m
markdjLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn eerste oogst was bij deze kit ook gigantisch, maar de oogsten daarna vielen erg tegen. Ben benieuwd hoe deze bij jou zullen zijn.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsilocybeMich zei:
Mijn nieuwe pins zijn nu zichtbaar en het valt hier bij mij ook zwaar tegen. Ik denk dat ik de volgende keer maar weer een gewone growkit ga kopen. Heb ook het gevoel dat die 100% growkits wat te snel groeien, m'n paddo's werden echt niet groot. Ik weet wel niet als dit de reden is :tongueout:
Klik om te vergroten...
De gewone kits zijn prettig als je er niet erg veel naar wil omkijken. De supagrow is voor velen weggegooid geld en een truukje om wat extra geld uit je zak te kloppen. Indien je echter een stapje verder wil gaan in je kweek kan het feit dat je een grotere klont mycelium koopt uiteindelijk wel in je voordeel spelen door hem op extra substraat te laten uitgroeien zodat je meer oogst hebt. Zoek onderwerpen als flat cake en sliced cake ook zeker eens op als je interesse hebt.

Strikt genomen kan je éénmalig een klont mycelium, dus een zwamvlok, aankopen en die oneindig vermeerderen en laten doorgroeien. Dat is natuurlijk in theorie want dan moet je al een verdomd goede tuinier zijn.
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#17
markdj zei:
Mijn eerste oogst was bij deze kit ook gigantisch, maar de oogsten daarna vielen erg tegen. Ben benieuwd hoe deze bij jou zullen zijn.
Klik om te vergroten...
Mijn nieuwe pins zijn nu zichtbaar en het valt hier bij mij ook zwaar tegen. Ik denk dat ik de volgende keer maar weer een gewone growkit ga kopen. Heb ook het gevoel dat die 100% growkits wat te snel groeien, m'n paddo's werden echt niet groot. Ik weet wel niet als dit de reden is :tongueout:
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Die dingen groeien echt gigantisch in één dag! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dat noemen ze: als paddenstoelen uit de grond schieten. Is normaal hoor. Je moet zelfs in het oog houden op enkele minuten wanneer het vlies breekt om te oogsten.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die dingen groeien echt gigantisch in één dag! :openmouth:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#20
het zwarte zijn gewoon hun sporen die ze hebben laten vallen,
dit is niet erg maar ziet er minder lekker uit natuurlijk.
volgende keer iets rapper oogsten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."