#1
Hallo mede-kwekers,
Ik heb schimmel op mijn lieve babies (Growkit Jupiter - Space Shrooms) zitten en vraag me af of ik ze nog veilig kan consumeren, of dat ik ze met het badwater weg moet gooien...
Is er hier iemand die verstand heeft van schimmelsoorten en mij dit kan vertellen?
Na een beetje speurwerk denk ik dat het Spinrag schimmel is, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik heb een aantal foto's gemaakt voor jullie:
http://tinyimg.io/i/x9tC5pZ.jpg
http://tinyimg.io/i/WWG5z2o.jpg
http://tinyimg.io/i/luRbzdr.jpg
http://tinyimg.io/i/96y0924.jpg
http://tinyimg.io/i/ijOnUiA.jpg
Alvast bedankt!
Ik heb schimmel op mijn lieve babies (Growkit Jupiter - Space Shrooms) zitten en vraag me af of ik ze nog veilig kan consumeren, of dat ik ze met het badwater weg moet gooien...
Is er hier iemand die verstand heeft van schimmelsoorten en mij dit kan vertellen?
Na een beetje speurwerk denk ik dat het Spinrag schimmel is, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik heb een aantal foto's gemaakt voor jullie:
http://tinyimg.io/i/x9tC5pZ.jpg
http://tinyimg.io/i/WWG5z2o.jpg
http://tinyimg.io/i/luRbzdr.jpg
http://tinyimg.io/i/96y0924.jpg
http://tinyimg.io/i/ijOnUiA.jpg
Alvast bedankt!