#1
Gewoon zelf proberen dus, doe 30 mg je neus in en kijk of je al wat moeilijker gaat bewegen, zo niet is het zeer waarschijnlijk versneden of ben jij zeer waarschijnlijk veel te zwaar :P

GewoonVOL zei:het lijkt me echt kut om in belgie te wonen..![]()
slunse zei:hij heeft ook een schattig kaakje dat soms alle kanten uitvliegt :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."