Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer

Mijn eerste keer

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem aan dat je het nasaal inneemt?
Leg kleine lijntjes, en ga ergens zitten zodra je het opgesnoven hebt. Het kan erg intens zijn, don't overdo it the first time :wink:

Eventueel kun je capsules halen bij de smartshop of apotheek (kost geen flikker) en die vullen met keta, dan heb je ff de tijd om op bed te gaan liggen en slaat het ook iets anders in. Weet iemand of het ook langer duurt op deze manier trouwens?
n
notanaddictLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen ik heb eindelijk een gram ket weten te scoren.
Ik ben van plan om die deze dagen te gebruiken. Graag wil ik van te voren nog wat dingen weten.
Kun je slapen als je ket hebt gebruikt? De trip die ik kan verwachten is die enigzins te verglijken met een paddo trip? Hoe voel je je de dag erna ben je dan duf of depressief of zo?
Bedankt alvast voor de reacties
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
notanaddict zei:
Kun je slapen als je ket hebt gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja
notanaddict zei:
De trip die ik kan verwachten is die enigzins te verglijken met een paddo trip?
Klik om te vergroten...
Nee
notanaddict zei:
Hoe voel je je de dag erna ben je dan duf of depressief of zo?
Klik om te vergroten...
Nee
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beter ga je liggen, bij mijn eerste keer ben ik door 't verlies van m'n evenwichtsgevoel van m'n stoel afgevallen. Verder niet pijnlijk ofzo maar het brengt je wel gigantisch in de war :)
Verder veel plezier! Ik wil ook nog wel eens keta proberen.. Mijn eerste keer was onvoorbereid en niet echt leuk.

Trouwens, leg kleinere lijntjes als bij speed of coke. Ik, met m'n onwetende kop, legde een lekkere peplijn zoals ik die altijd lekker vind, maar dat ging dus vrij hard. Tenzij je dat leuk vind natuurlijk, maar voor 'n eerste keer zou ik beginnen met een 'uitprobeerlijn'. Vrij klein dus.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht dat je maar 50 mg per neusgat per 10 min. op kon nemen?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
k ga binnenkort ook voor t eerst keta proberen.. maar hoeveel heb k nodig voor een goede eerste keer? wil niet te hard 1e keer maar ook ckr niet te mild wil wel een goede eerste indruk hebben zegmaar.. hoeveel raden jullie aan?? k hoorde geloof ik van iemand 75mg.. maar wat raden jullie mij aan??
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt er ook aan of je bommetje gaat doen of dat je het gaat snuiven..

eerste keren legde ik gewoon 6-8 lijntjes van ong 50 mg per lijn. En dan zelf aanvoelen wanneer 't genoeg is.

Bommetjes heb ik maar paar keer gedaan maar elke keer sloeg het niet echt goed in, ik denk zelf doordat ik 3 uur van te voren nog had gegeten ofzo.. moet het nog eens doen op een nuchtere maag mischien dat het dan wel leuk is. Vind het nu alleen zonde van mn ket.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook een half grammetje liggen, maar dat spul bestaat uit nogal grote kristallen, precies kristalsuiker. Beste manier om dat snuifbaar te krijgen? Want zoals ik het lees is eten echt wel een sleche optie, veel te laag rendement en geen idee hoe ver je zit.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
kristallen op een spiegel dan met een (bank)pasje flink fijnduwen. weer een hoopje maken en fijnduwen etc. tot het echt goed fijn is, dan nog even met een scheermesje erdoorheen en klaar!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."