Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine + feest

ketamine + feest

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het persoonlijk niet fijn om keta te gebruiken tijdens het uitgaan, maar feestjes zijn anders natuurlijk
Wat voor feestje ga je?
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hey, ik ben van plan onderhand ketamine te gebruiken op 'n feest ik kan makkelijk naar buiten enzo, ik dacht aan 'n dosis van 50 mg en na 2 uur nog is 50 mg, maar heb dus ook gelezen dat het niet verstandig is op 'n feest....
is het met zo 'n dosis (toch redelijk laag) verstandig om het te doen?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een beetje doet (dus niet tot een K-Hole) is het wel vet! Dan geeft het gewoon zo'n lekker wazig / woezig gevoel :beer:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zijn je ervaringen met keta? Als je nieuw bent met ket dan zou ik het eerst ergens lekker op de bank doen :beer:

Na een paar keer de zelfde keta te hebben gebruikt weet je wel voor je zelf wat voor hoeveelheden voor jou verstandig zijn op feestjes
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketaboy zei:
Wat zijn je ervaringen met keta? Als je nieuw bent met ket dan zou ik het eerst ergens lekker op de bank doen :beer:

Na een paar keer de zelfde keta te hebben gebruikt weet je wel voor je zelf wat voor hoeveelheden voor jou verstandig zijn op feestjes
Klik om te vergroten...

nog nooit gebruikt, enkel pille :tongueout:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe dan maar eens eerst een KLEIN lijntje van een cm of 3-4...
niet eerst op het feestje.
Ket kan hard aankomen, wees gewaarschuwd.
Doe ook eens een dikke lijn en ga op je bed liggen :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Doe dan maar eens eerst een KLEIN lijntje van een cm of 3-4...
niet eerst op het feestje.
Ket kan hard aankomen, wees gewaarschuwd.
Doe ook eens een dikke lijn en ga op je bed liggen :wink:
Klik om te vergroten...

Als je het red tot je bed :wink:
*bonk*
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik adviseer... drink een paar alcoholische drankjes en neem dan 1 klein mespuntje keta, wacht 10 minuten voel je niet echt wat neem dan maximaal nog 1 klein mespuntje binnen 5 minuten moet je dan wel lekker wazig zijn... bij mij is het effect dan dat je heel ligt word en door dat beetje keta word je beetje gevoelloos en dan lijkt het net of je vliegt :P al is het maar voor 1 uurtje :beer:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm niet echt een partydrug vind ik, beter drink je gewoon wat of snuif wat coke ofzo...
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#12
hangt helemaal af van het soort feest vind ik
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#13
vrienden doen keta en speed tijdens uitgaan die gaan helemaal los.. ga het eerst zo proberen maar een anders vraag.. ik wil niks snuiven dus het gaat in een capsule... ik neem aan dat als je het nog nooit gebruikt hebt dat als je met 50 mg per cap. begint dat wel ok is om te kijken hoe het voelt.. neem ook aan dat je van die hoeveelheid niet gaat trippen maar puur ervaart wat het doet.

Als je het uiteindelijk gaat combineren met bijvoorbeeld xtc heb je dan minder nodig?
grz
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."