#1
Ik vind het persoonlijk niet fijn om keta te gebruiken tijdens het uitgaan, maar feestjes zijn anders natuurlijk
Wat voor feestje ga je?
Wat voor feestje ga je?


Ketaboy zei:Wat zijn je ervaringen met keta? Als je nieuw bent met ket dan zou ik het eerst ergens lekker op de bank doen![]()
Na een paar keer de zelfde keta te hebben gebruikt weet je wel voor je zelf wat voor hoeveelheden voor jou verstandig zijn op feestjes
flashkop zei:Doe dan maar eens eerst een KLEIN lijntje van een cm of 3-4...
niet eerst op het feestje.
Ket kan hard aankomen, wees gewaarschuwd.
Doe ook eens een dikke lijn en ga op je bed liggen![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."