Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKristallen van vloeibaar maken.

Kristallen van vloeibaar maken.

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren gegaan.
Vloeibaar snuiven had niet zoveel effect, ik werd er alleen een beetje stoned van.
Nu heb ik een flesje van 10ml op een schoteltje op de verwarming gezet, en dit laten verdampen.
Er bleef een laagje kristallen achter op het schoteltje wat ik met een scheermesje makkelijk los kon maken.
Deze kristallen zijn heel erg zuiver, want een snuif komt behoorlijk hard aan.
Normaal spuit ik uit een flesje 4 doseringen.
Nu had ik de helft van de kristallen in twee lijntjes verdeeld en dit in beide neusgaten gesnoven.
Gelukkig heb ik dit gedaan vlak voor het in bed stappen, want deze trip was te vergelijken met een gespoten dosering. Ik ging zelfs even in de K-hole.
Het is alleen wel een dure methode omdat een flesje 50,- Euro kost en je moet 3 flesjes verdampen om 1 gram kristallen te krijgen.
Omdat ik al zo lang spuit (jaar of 6 - 7) zijn mijn bovenbeenspieren al behoorlijk stuk gespoten. Nu wissel ik het een beetje af, krijgen mijn benen ook een beetje rust.
Als er nog vragen zijn kan je mij mailen, ik geef altijd antwoord. (als het mailtje mij bereikt tenminste) :)
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketanest zei:
Omdat ik al zo lang spuit (jaar of 6 - 7) zijn mijn bovenbeenspieren al behoorlijk stuk gespoten.
Klik om te vergroten...

Ik vind het raar dat je beseft dat je spieren kapot gaan en toch blijft verder doen. Ik zou mezelf haten moest ik mijn lichaam verneuken.
gezondheid > plezier imo
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, lijkt me wel een idee om te stoppen met spuiten. Kun je eerst gewone ket van 20e/gram gaan snuiven en daarna misschien helemaal stoppen :)
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deep Blue zei:
ketanest zei:
Omdat ik al zo lang spuit (jaar of 6 - 7) zijn mijn bovenbeenspieren al behoorlijk stuk gespoten.
Klik om te vergroten...

Ik vind het raar dat je beseft dat je spieren kapot gaan en toch blijft verder doen. Ik zou mezelf haten moest ik mijn lichaam verneuken.
gezondheid > plezier imo
Klik om te vergroten...

Ik gebruik de Ketanest voor pijnbestrijding i.v.m. een chronisch pijnsyndroom. Ik heb, voordat ik Ketanest ben gaan gebruiken, alle andere pijnmedicatie al gehad, en die hielpen niet of hadden zoveel bijwerkingen dat het medicijn erger was dan de pijn.
Ik ben begonnen met de Ketanest oraal in te nemen. Maar na verloop van tijd hielp dit niet meer en ben toen overgestapt op I.M. spuiten.
Dit alles gaat wel onder begeleiding van artsen.
De trips heb ik er gewoon als leuke bijwerking bijgekregen. :)
Juist omdat mijn spieren zo zijn gaan opspelen ben ik gaan experimenteren om het op een andere manier tot me te nemen.
Voor mij is het gebruik van Ketamine, in tegenstelling tot de meerderheid van de gebruikers hier, een noodzaak.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wist niet dat ketamine effectief in de menselijke geneeskunde als permanente pijnbestrijding werd gebruikt.
Vreemd dat je met snuiven wel nog een goed effect kunt bekomen. De meesten die een hoge tolerantie tegen ket hebben opgebouwd (waar jij wel onder valt, veronderstel ik) schakelen over op IM omdat hun neus het niet meer aankan.
Ik las ook al wat opmerkingen over een ketamine-neusspray, zoals je dat hebt voor neusverstopping. Schijnt beter te zijn voor je neus en gemakkelijker opgenomen te worden.

Ben je trouwens niet verondersteld van je ketamine samen met iets anti-hallucinogeen in te nemen? Ik lees alleszins dat bij operaties waar ketamine gebruikt wordt, de patiënt ook een middel krijgt dat de psychedelische effecten van ketamine tegengaat.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fractal zei:
Wist niet dat ketamine effectief in de menselijke geneeskunde als permanente pijnbestrijding werd gebruikt.
Vreemd dat je met snuiven wel nog een goed effect kunt bekomen. De meesten die een hoge tolerantie tegen ket hebben opgebouwd (waar jij wel onder valt, veronderstel ik) schakelen over op IM omdat hun neus het niet meer aankan.
Ik las ook al wat opmerkingen over een ketamine-neusspray, zoals je dat hebt voor neusverstopping. Schijnt beter te zijn voor je neus en gemakkelijker opgenomen te worden.

Ben je trouwens niet verondersteld van je ketamine samen met iets anti-hallucinogeen in te nemen? Ik lees alleszins dat bij operaties waar ketamine gebruikt wordt, de patiënt ook een middel krijgt dat de psychedelische effecten van ketamine tegengaat.
Klik om te vergroten...

Ik heb hierboven al geschreven: "De trips heb ik er gewoon als leuke bijwerking bijgekregen" daar wil ik helemaal niet meer vanaf. :)
De tollerantie voor Ketamine is heel goed in de hand te houden door zo af en toe eens een paar weken te stoppen.
Als je de Ketamine vloeibaar snuift heb je een te veel verdunde dosis, en daar wordt je aleen maar een beetje stoned van. Het wordt ook niet genoeg opgenomen door het slijmvlies omdat het gewoon door je keel wegloopt. Als je kristallen of poeder snuift, zeker als het lange lijntjes zijn die je flink moet doorsnuiven, komt er ook een deel in je longen, en daar wordt het heel goed opgenomen. :)
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Poeder in je longen? Denk niet dat je hoestreflex dat leuk vindt, behalve als je ondertussen al zo verdoofd bent dat je het niet meer voelt ofzo :) Meestal wordt het afgeraden van grote hoeveelheden in één keer te snuiven, omdat het dan in je maag eindigt ipv op je neusslijmvlies.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fractal zei:
Poeder in je longen? Denk niet dat je hoestreflex dat leuk vindt, behalve als je ondertussen al zo verdoofd bent dat je het niet meer voelt ofzo :) Meestal wordt het afgeraden van grote hoeveelheden in één keer te snuiven, omdat het dan in je maag eindigt ipv op je neusslijmvlies.
Klik om te vergroten...

Wat denk je als roker wat er in je longen gebeurt?
Daar hoeft een roker toch ook niet van te hoesten! :)
Je ademt dagelijks wel stoffen in die in je longen komen, dit moet je ook weer niet zo dramatisch zien.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Naar wat ik heb meegemaakt, kijken ze eerst hoe het gaat, klaag je over hallucinaties dan geven ze je er anti-hallucinogenen bij.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yup, uiteraard. Maar rook is (denk ik) samengesteld véél kleinere deeltjes dan poeder. Gewoon al het feit dat het effectief blijft "zweven", itt poeder. Daarom dat ik dacht dat je luchtpijp en longen wel zwaar zouden protesteren als je poeder begint in te ademen. Al kan het zijn dat bij snuiven enkel de héél kleine kristalletjes tot in je longen geraken, waardoor je het inderdaad niet echt gewaar bent maar wél het effect voelt.
En inderdaad, de opnamecapaciteit van je longen is nog een flink pak groter dan je neusslijmvlies :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is inderdaad nieuwe informatie, ook voor mij.

Altijd gedacht dat K niet meer gebruikt werd in de conventionele (mensen-)geneeskunde... :confused:

Ketanest: ben je door uw aandoening in contact gekomen met K, of was je er voordien al mee vertrouwd?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
OP de Manege gebruiken ze het vaak, hier staan vaak twee van die grote flessen in de kast... bij verwondingen, infectie, breuken. word het gebruikt... vaak om kleine wondjes uit te spoelen, dan voelen ze er niets van. (niet dat het vaak voorkomt ofzo, maar word ook gebruikt om op hol geslagen paarden tot rust te krijgen.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."