#1
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren gegaan.
Vloeibaar snuiven had niet zoveel effect, ik werd er alleen een beetje stoned van.
Nu heb ik een flesje van 10ml op een schoteltje op de verwarming gezet, en dit laten verdampen.
Er bleef een laagje kristallen achter op het schoteltje wat ik met een scheermesje makkelijk los kon maken.
Deze kristallen zijn heel erg zuiver, want een snuif komt behoorlijk hard aan.
Normaal spuit ik uit een flesje 4 doseringen.
Nu had ik de helft van de kristallen in twee lijntjes verdeeld en dit in beide neusgaten gesnoven.
Gelukkig heb ik dit gedaan vlak voor het in bed stappen, want deze trip was te vergelijken met een gespoten dosering. Ik ging zelfs even in de K-hole.
Het is alleen wel een dure methode omdat een flesje 50,- Euro kost en je moet 3 flesjes verdampen om 1 gram kristallen te krijgen.
Omdat ik al zo lang spuit (jaar of 6 - 7) zijn mijn bovenbeenspieren al behoorlijk stuk gespoten. Nu wissel ik het een beetje af, krijgen mijn benen ook een beetje rust.
Als er nog vragen zijn kan je mij mailen, ik geef altijd antwoord. (als het mailtje mij bereikt tenminste)![:)]()
Vloeibaar snuiven had niet zoveel effect, ik werd er alleen een beetje stoned van.
Nu heb ik een flesje van 10ml op een schoteltje op de verwarming gezet, en dit laten verdampen.
Er bleef een laagje kristallen achter op het schoteltje wat ik met een scheermesje makkelijk los kon maken.
Deze kristallen zijn heel erg zuiver, want een snuif komt behoorlijk hard aan.
Normaal spuit ik uit een flesje 4 doseringen.
Nu had ik de helft van de kristallen in twee lijntjes verdeeld en dit in beide neusgaten gesnoven.
Gelukkig heb ik dit gedaan vlak voor het in bed stappen, want deze trip was te vergelijken met een gespoten dosering. Ik ging zelfs even in de K-hole.
Het is alleen wel een dure methode omdat een flesje 50,- Euro kost en je moet 3 flesjes verdampen om 1 gram kristallen te krijgen.
Omdat ik al zo lang spuit (jaar of 6 - 7) zijn mijn bovenbeenspieren al behoorlijk stuk gespoten. Nu wissel ik het een beetje af, krijgen mijn benen ook een beetje rust.
Als er nog vragen zijn kan je mij mailen, ik geef altijd antwoord. (als het mailtje mij bereikt tenminste)