Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine....Met je volle verstand vaag zijn.

Ketamine....Met je volle verstand vaag zijn.

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben zo vaag maar helder als wat.
Ketamine is voor mij met je volle verstand gewoon vaag zijn, je weet precies wat je doet en hoe je iets doet, maar wel heel vaag.... wie snapt hem?
Ketamine maakt alles zo duidelijk, terwijl je eigenlijk van voren niet meer weet dat je van achteren nog leeft...wie herkent dit? :rock:
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me dat ook af omdat ik last heb van adhd, ikben wel langer aan het spacen op ket als iemand anders, maar daarentegen; neem ik een dijk coke dan val ik acuut op de bank en ben erg moe en ga meestal slapen....Maar dat is wel grappig,ik vraag me af of het meerverschilt met andere levensgenieters :beer: :stoned: :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat grappig ! voor mij doet het exact het tegenovergestelde ! Met ketamine op snap ik er NIETS meer van; als ik tv kijk denk ik constant: heh ? klopt dat wel ? volgens mij was dat iemand van de crew... etc. en dat heb ik eigenlijk met alles, soms snap ik het ook wel min of meer maar dringt het gewoon niet door.

Gewoon exact het tegenovergestelde, ik ben altijd alles behalve helder.


Wat ik me nu trouwens bedenk, ik had altijd naarmate ik meer ketamine op had, en ik achter de pc zat dat ik op een gegeven moment op het scherm zag verschijnen wat ik dacht... Ik kon sneller en foutlozer en totaal zonder (normaal kijk ik zo nu en dan ff snel naar mn toetsenbord) te kijken typen. Kon mijn gedachten ook altijd redelijk goed bijhouden met typen. Heel appart.

Met DMT bijvoorbeeld kan ik tot een half uur erna niet typen, de computer ziet er zelfs als het "uitgewerkt" is veremd uit en typen is onmogelijk.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ADHD heeft er zeker mee te maken ja. Je hebt het zelfs nodig tot op zekere hoogte. Blijf daarom van de Ritalin af... Tot je het op een dag nodig hebt. Je weet maar nooit wanneer mensen je willen stelen.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spor zei:
Wat grappig ! voor mij doet het exact het tegenovergestelde ! Met ketamine op snap ik er NIETS meer van;
Klik om te vergroten...

Herkenbaar :P laatst in de volle overtuiging op te ruimen mijn portomonee van briefgeld ontdaan. Vriend van me niets anders gedaan dan mijn spullen bij elkaar sprokkelen xD
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketaboy zei:
Spor zei:
Wat grappig ! voor mij doet het exact het tegenovergestelde ! Met ketamine op snap ik er NIETS meer van;
Klik om te vergroten...

Herkenbaar :P laatst in de volle overtuiging op te ruimen mijn portomonee van briefgeld ontdaan. Vriend van me niets anders gedaan dan mijn spullen bij elkaar sprokkelen xD
Klik om te vergroten...
Dat spullen bij elkaar sprokkelen is zo bekend haha. Gebeurd echt dagelijks dat we weer iemand moeten helpen zijn shit bij elkaar te houden.
Pas was een maatje van me al zijn spullen kwijt in de auto, wij dus even gestopt hij alles bij elkaar zoeken, maar hij legde alles op het dak. Ik stapte in hij pakte ze spullen komen we bij hem thuis ligt ze gsm nog op het dak :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tante Ket zei:
Ik ben zo vaag maar helder als wat.
Klik om te vergroten...

Dat herken ik juist in lsd.Nog wel het vermogen om relatief normaal te denken maar toch veel simpele dingen niet snappen.
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk ook dat het ligt aan de hoeveelheid wat je neemt, ik meestal een puntje om het uur :P
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met een kleine lijn kun je nog best het verkeer in bij wijze van. Alleen alles wat je meemaakt, ondanks het vrij helder is, voelt leeg aan en zit geen gevoel aan vast. Gewoon neutraal gevoel over alles wat je ziet. Maar je omgeving veranderd geheel niet.

Ik heb dan ook nooit begrepen waarom spreekt van hallucinaties of vormingen/golven in de omgeving. Alles blijft er normaal uitzien. Alleen vlak voordat je de K-hole induikt zit je omgeving en zeer schokkerig en onderwaterachtig uit, maar zolang je niet boven de 50 miligram uitkomt kun je gewoon je ding blijven doen.

Hoewel je tussen 50 en 100 wel schokkerige fases hebt die je geheel meemaakt maar pas 5 minuten later doordringen. Alsof je ziel 5 minuten achterloopt op de handelingen die je lichaam verricht.

Zo herriner ik me dat ik eens in m'n bed lag, maar m'n gedachten nog niet verder waren dan ik die in de auto zat om uit te stappen voor de deur van m'n huis toen ik naar huis gereden was. Op bed kwam de hele reeks gedachten door hoe ik naar binnen ging, de trap op liep, me uitkleden en ging liggen. Alsof m'n ander gedeelte van m'n ik te traag was, mij nog moest inhalen, uiteindelijk in mijn stapte en in mij verdween, een stuk van mezelf dat nog niet gearriveerd was.

Als je je verplaatst is het net alsof er een gedeelte van jezelf er nog niet is, blijf je stil staan, heeft het de tijd om je bij te halen. Alsof je kampt met amnesia, gewoon je ding blijft doen, en er een trechter de gedachten opstapeld en dan opeens alles loslaat en laat doordringen.
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat vind ik nog eens een interessant stukje tekst, ik heb namelijk wel het idee dat je ziel wat achterloopt dan wat de realiteit is op dat moment. Ik vind het ook een gek idee dat je voelt dat je op het randje van een k-hole zit, en dat terwijl ik nooit in een k-hole terecht ben gekomen.....hmmzz....ik ga nog ff een puntje nemen en dit even uitdenken denk ik... :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."