#1
Ik ben zo vaag maar helder als wat.
Ketamine is voor mij met je volle verstand gewoon vaag zijn, je weet precies wat je doet en hoe je iets doet, maar wel heel vaag.... wie snapt hem?
Ketamine maakt alles zo duidelijk, terwijl je eigenlijk van voren niet meer weet dat je van achteren nog leeft...wie herkent dit?
Ketamine is voor mij met je volle verstand gewoon vaag zijn, je weet precies wat je doet en hoe je iets doet, maar wel heel vaag.... wie snapt hem?
Ketamine maakt alles zo duidelijk, terwijl je eigenlijk van voren niet meer weet dat je van achteren nog leeft...wie herkent dit?

