#1
^ 25 mg valt nog erg mee, ook qua verdoving. Ik merk dat het bij lijntjes vanaf de 50 mg redelijk vaag begint te worden.
LSDmathXtc zei:als je nie zoveel neemt bv 10mg dan kan je (ik toch) nog wel wandelen alle wat stroever maar het gaat en als je rond kdenk 20 a25 mg zit dat je dan helemaal verdoofd bent
over keta weet ik zelf nie zoveel dus
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."