Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine bezit, hoe strafbaar is dat?

Ketamine bezit, hoe strafbaar is dat?

10 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
haha ik dacht al, die vent gaat hard :grin:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is een reclamebot, een soort internetmachine die niks doet behalve hier reclame neerkwakken.

Besteed er maar geen aandacht aan, ook al is het inderdaad wel erg storend.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt aan de hoeveelheden denk ik. Hoeveel hadden je vrienden bij zich?
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu weet ik dat Ketamine niet onder de Opiumwet valt, maar stel dat ze je pakken en je hebt Ketamine in je bezit, kunnen ze je dan alleen pakken op het feit dat je het niet op doktersrecept hebt gekregen?(poeder is volgens mij zowiezo geen doktersrecept).
Wie heeft hier een antwoord op? :beer: :beer: :beer: :confused: :confused: :confused:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Ketamine valt onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening en mag dus alleen voorgeschreven en toegepast worden door artsen."

Ik neem aan dat je het dus mag inleveren + eventuele boete als je geen doktersverklaring kunt overleggen.
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmmzzz.... ben benieuwd of ooit iemand is aangehouden met Ketamine, ben erg benieuwd hoe hoog die boete dan zal zijn.
Dank je wel voor je info! :wink: :wink: :wink: :wink:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij ons zeiden de politie dat het suiker was! haha!

dus je praat je er gemakkelijk uit..
"o ik heb dat op dat ene feest gekocht van iemand, hij zei dat het xtc was en je moest het in je drinken doen.. maar ik voel er niks van"


:mrgreen:
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#8
Suiker...........hihihihihi :grin:
Ik ga vandaag bij de politie vragen of ze nog wat suikerzakjes gevonden hebben hahaha ...mijn suiker is even op... :grin: :grin: :grin: :grin: :rock: :rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Om eerlijk te zijn denk ik zelf dat het in de praktijk net zo strafbaar is als coke of speed of andere snuifdrugs... Zou het niet gaan testen in ieder geval.
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paar vrienden zijn aantal keer gepakt met ket, werd gewoon weer terug gegeven :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
De autoriteiten kunnen alĀ­leen optreden tegen illegale handel en merkvervalsing. BeĀ­zit lijkt me zonder meer strafbaar als je geen recept hebt, het is tenslotte receptplichtig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."