Is een reclamebot, een soort internetmachine die niks doet behalve hier reclame neerkwakken.
Besteed er maar geen aandacht aan, ook al is het inderdaad wel erg storend.
#3
Ligt aan de hoeveelheden denk ik. Hoeveel hadden je vrienden bij zich?
#4
Nu weet ik dat Ketamine niet onder de Opiumwet valt, maar stel dat ze je pakken en je hebt Ketamine in je bezit, kunnen ze je dan alleen pakken op het feit dat je het niet op doktersrecept hebt gekregen?(poeder is volgens mij zowiezo geen doktersrecept).
Wie heeft hier een antwoord op?
#5
"Ketamine valt onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening en mag dus alleen voorgeschreven en toegepast worden door artsen."
Ik neem aan dat je het dus mag inleveren + eventuele boete als je geen doktersverklaring kunt overleggen.
#6
hmmzzz.... ben benieuwd of ooit iemand is aangehouden met Ketamine, ben erg benieuwd hoe hoog die boete dan zal zijn.
Dank je wel voor je info!
#7
bij ons zeiden de politie dat het suiker was! haha!
dus je praat je er gemakkelijk uit..
"o ik heb dat op dat ene feest gekocht van iemand, hij zei dat het xtc was en je moest het in je drinken doen.. maar ik voel er niks van"
#8
Suiker...........hihihihihi
Ik ga vandaag bij de politie vragen of ze nog wat suikerzakjes gevonden hebben hahaha ...mijn suiker is even op...
#9
Om eerlijk te zijn denk ik zelf dat het in de praktijk net zo strafbaar is als coke of speed of andere snuifdrugs... Zou het niet gaan testen in ieder geval.
#10
Paar vrienden zijn aantal keer gepakt met ket, werd gewoon weer terug gegeven
#11
De autoriteiten kunnen alĀleen optreden tegen illegale handel en merkvervalsing. BeĀzit lijkt me zonder meer strafbaar als je geen recept hebt, het is tenslotte receptplichtig
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.