#1
azgaza zei:Ik denk dat je ketamine en lachgas sowieso zittend moet doen gezien risico van lachgas om kort out te gaan, maar voor zo ver ik weet is het niet gevaarlijk, ik heb daar geen bronnen over maar heb nog nooit gehoord over lichamelijke problemen bij de combinatie, het lijkt me wel iets om met enige voorzichtigheid te doen maar ik hoor juist vaker dat ketamine en lachgas een leuke combinatie zijn en heb er weinig tot niks negatiefs over gelezen. Meerdere mensen hebben lachgas aangeraden voor de comeup en comedown van ketamine, en ik heb enkele reports op andere sites gelezen over de combinatie die zeer veel belovend klonken. Beide middelen laten je out gaan zonder de ademhaling en bloedcirculatie sterk te onderdrukken, dat is bij beide middelen minimaal. Het lijkt me dat de combinatie dan ook wel mee valt.
Als je je zorgen wil maken over deze combinatie zou ik meer stil staan bij het mentale effect, voornamelijk omdat ik heb gehoord van enkele mensen dat LSD en ketamine heel erg intens is en een enorme disconnectie met de realiteit veroorzaakt, wat betekent dat het erg handig is om meerdere medetrippers en liefst enkele niet trippende mensen in de omgeving te hebben, gezien je erg ver uit de realiteit kan komen te zitten in de piek van die ervaring. Ik heb zelf als ik die combinatie ga doen gelukkig ook één persoon die het bij wiet en alcohol houdt er bij die wellicht wat op mij zal letten, waar ik erg blij om ben.
Ben dan wel blij dat er nuchtere mensen bij zullen zijn ^^. Rik?