Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIndische Ketamine

Indische Ketamine

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
ketnetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

Ik heb 3 weken geleden ket gesnoven uit India ! de ket was nog vloeibaar, dus eerst uitgekookt en toen direct opgesnoven ! Het was al enkele jaren geleden dat ik het nog eens gebruikt had en had een lijntje van 10 cm. Ik was na 10 min al volledig van de kaart de ervaring is moeilijk uit te leggen maar een aanrader voor iederen die drugs gebruikt. Het is nu al 3 weken geleden maar het zit nog altijd in mijn hoofd, hier in mijn woonplaats (België) is het niet zo makkelijk aan te geraken maar ik zal het spul nog wel is vinden (het zal wel niet zo een goeie zijn als die Indische maar je weet nooit he)

grts
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta is keta hoor, percentages willen we horen, geen land van herkomst. Maar je bent een Belg, dus dat zal er wel niet van komen...
k
ketnetLid
01-01-2024, 00:00
#3
percentage ken ik niet nee
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
de meeste keta word in india gefabriceerd hoor..
zo'n beetje alle keta in mijn buurt komt daar vandaan in ieder geval.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
underworld zei:
de meeste keta word in india gefabriceerd hoor..
zo'n beetje alle keta in mijn buurt komt daar vandaan in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Maar jij probeerd het ook via je oksels binnen te krijgen :rolleyes: Ook al heb ik zo'n 12x verteld dat dat je niet gaat lukken.. Achja, je bent een volhouder, dat moet ik je toegeven.. :wave:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Keta is keta hoor, percentages willen we horen, geen land van herkomst. Maar je bent een Belg, dus dat zal er wel niet van komen...
Klik om te vergroten...

Die post had echt zo van een andere bekende hier op het forum kunnen komen

underworld zei:
de meeste keta word in india gefabriceerd hoor..
zo'n beetje alle keta in mijn buurt komt daar vandaan in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Dat wou ik dus ook al zeggen...
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spor zei:
ExceptionalInsight zei:
Keta is keta hoor, percentages willen we horen, geen land van herkomst. Maar je bent een Belg, dus dat zal er wel niet van komen...
Klik om te vergroten...
Die post had echt zo van een andere bekende hier op het forum kunnen komen
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Ja jij ja! :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry voor de bump..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Sorry voor de bump..
Klik om te vergroten...
Maar.. ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja heel kut verhaal wat eigenlijk achteraf nergens op sloeg, Daarom zeg ik sorry :flushed:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CHEWBACCA
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Peppie ?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
^je weet wie ik bedoel ? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."