Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfterdrip

Afterdrip

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou niet direct hoest pastilles beginnen nemen.
Ga dan eerder voor king muntjes of iets dat heel sterk smaakt.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er hier soms iemand een idee wat je kan doen tegen die helse smaak :openmouth: ?

Ik heb hier nu voor et eerst een grammetje liggen en het effect is echt zooooo waauw :hearteyes: !!

Maar alleen die smaak van die afterdrip vind ik echt ranzig :kots:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik blijf gewoon drinken tot het weg is, meer kan je niet doen denk ik.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dat was ik ook al van plan :tearsofjoy: , maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deal with it! Risico's van het vak.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja kvreesde al wel dat er niet veel aan te doen ging zijn :openmouth:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Strepsils!
Of hele sterke drop, maar strepsils is mijn held bij keta!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vindt dat het wel meevalt. :)

Gewoon wat drinken erna.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan een heel klein beetje water opsnuiven, een half flessendopje.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#10
De strepsils en het water snuiven ga ek zeker is proberen :) .

Ik heb trouwens ook wel ontdekt dat als je een beetje grotere dosis binnen hebt de afterdrip best wel mee valt en dat ik er mij dan ook helemaal niet meer zo aan stoor :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind de smaak echt zeer goed te doen.
Krijg ik tenminste geen kotsneigingen van zoals bij speed.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
endor zei:
Na een paar lijnen ketamine , merk ik zelf niet meer als ik een afterdrip heb. :grin:
Ik smaak echt niets meer deftig na 2 lijnen.
Klik om te vergroten...

Nee, ik ook niet meer. En als ik iets proef vindt ik het eigenlijk helemaal niet erg. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Water snuiven... :tearsofjoy:

Dan maak je er beter een neusspray van, maar dat helpt nog niet echt hoor. De ketamine blijft in je neus en keel hangen.

Wat je kunt doen:

Voor je neus, gebruik fysiologisch water om je neus schoon te spuiten. Gebruik daar gewoon een spuitje voor van 10 ml ofzo, ZONDER naald natuurlijk. En spuit in het ene neusgat tot het water aan het andere neusgat eruit komt. Zo spoel je je neus schoon.

Voor je keel, drink gewoon wat water of cola.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na een paar lijnen ketamine , merk ik zelf niet meer als ik een afterdrip heb. :grin:
Ik smaak echt niets meer deftig na 2 lijnen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.

De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.

De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
Klik om te vergroten...

Nee, dat lijkt me niet lekker. :grin: Die aarbeien krijgen dan zo een bittere smaak lijkt me.

Opzich vindt ik de smaak ook wel goed, als ik ketamine proef weet ik dat het weer fijn gaat worden ! :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
endor zei:
Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.

De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
Klik om te vergroten...

Nee, dat lijkt me niet lekker. :grin: Die aarbeien krijgen dan zo een bittere smaak lijkt me.

Opzich vindt ik de smaak ook wel goed, als ik ketamine proef weet ik dat het weer fijn gaat worden ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het was wel lekker hoor , maar de smaak kwam niet tot z'n volle.

Maar goed

OT : tegen de afterdrip kun je niet echt veel doen. Gewoon op je tandjes bijten.
Volgens mij zijn ware dranken wel aan te raden voor de nasmaak.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, zoals al vermeld is bij een grotere dosis de afterdrip inderdaad totaal geen probleem ( dat heb ik gisterenavond ontdekt :hearteyes: :grin: ) en als ik heb bij kleine dosissen houdt, voor bijvoorbeeld een feestje ofzo, ga ik gewoon de strepsils is proberen :) !
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bewild zei:
Ja, dat was ik ook al van plan :tearsofjoy: , maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld :)
Klik om te vergroten...

Oh ok.
Nou , veel plezier met de rest van je keta , en hopelijk smaakt het niet zo sterk met meer een muntje erbij. :)
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#20
De rest gaat er in wat hogere dosissen doorgaan denk ik, dus de afterdrip zal geen probleem worden :grin: !

Bedankt voor die reacties trouwens van iedereen :) !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."