#1
Ik zou niet direct hoest pastilles beginnen nemen.
Ga dan eerder voor king muntjes of iets dat heel sterk smaakt.
Ga dan eerder voor king muntjes of iets dat heel sterk smaakt.

endor zei:Na een paar lijnen ketamine , merk ik zelf niet meer als ik een afterdrip heb.![]()
Ik smaak echt niets meer deftig na 2 lijnen.
endor zei:Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.
De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
Sublimo zei:endor zei:Ik vind het ook niet erg als ik iets proef.
Zoals ik al zei , ik vind de smaak van ketamine echt heel goed te doen.
De vorige keer dat ik keta snoof , at ik aardbeien , die smaakten ook niet echt door.
Nee, dat lijkt me niet lekker.Die aarbeien krijgen dan zo een bittere smaak lijkt me.
Opzich vindt ik de smaak ook wel goed, als ik ketamine proef weet ik dat het weer fijn gaat worden !![]()
Bewild zei:Ja, dat was ik ook al van plan, maar ik verwees nu ff naar de strepsils omdat iemand anders dat al had voorgesteld
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."