#1
Mijn nieuwsgierigheid is op dit moment krachtiger dan het gevoel dat er een klein risico bestaat dat het eventueel fout zou kunnen gaan. Én bedankt voor je advies, zeer nuttig.Tufnut zei:Wil jij geen risico lopen dan moet je het gewoon niet doen. Wil je het toch proberen, maar ook niet teveel risico lopen, dan koop je wat drugs die redelijkerwijs te combineren zouden kunnen zijn, die laat je testen en dan neem je eerst een hele kleine dosis. Gaat dat goed dan neem je 2 weken later een wat grotere dosis. Daarna ga je er een tijd van geniet als het goed is gegaan (nuchter wel te verstaan) en kun je naa een maandje of liever meer bekijken of je het nog eens zou doen.
http://medischcontact.artsennet.nl/Nieu ... ressie.htmDrugs Infolijn zei:Op stofniveau is er inderdaad weinig bekend over de interactie tussen ketamine en Prozac. Maar toch is het voor jou uitkijken geblazen. Het gaat nu super met je zeg je. Maar niet zo lang geleden blijkbaar niet. Drugsgebruik zou weer het een en ander bij je kunnen triggeren. De klachten die je eerder had kunnen terugkeren. Waarschijnlijk gaat het (mede) goed met je door de medicijnen. Het gebruik van drugs kan jouw neurotransmitterhuishouding opnieuw in de war brenger met alle gevolgen van dien.
Weet overigens niet hoe betrouwbaar dit is, maar het is wel grappig om te lezen.
Niet geschoten is altijd mis, en wie weet heeft het zelfs positieve effecten op mij (of juist niet). Daar kom je dus alleen achter als je het probeert.Tufnut zei:Dat is de typische disclaimende reactie van instellingen. Als er weinig bekend is, dan is de kans net zo goed aanwezig dat het een positieve interactie kan geven. Het komt erop neer dat je het niet weet en dat je dus voorzichtig moet zijn als je besluit te gebruiken.
@Drugs Infolijn; wat is er bekend over de interactie van 2C-B en Prozac? Én wat zou in deze situatie (voor zover dit te beoordelen valt) minder schadelijker zijn; 2C-B of ketamine?