Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine i.c.m. een SSRI

Ketamine i.c.m. een SSRI

20 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tufnut zei:
Dat is precies waarom de drugsinfolijn dat soort dingen niet zal zeggen. Zij willen deze gedachte juist voorkomen. Hoewel ik denk dat je 'm al had, is het natuurlijk niet de bedoeling geweest je te sturen in je keuze. Ik heb slechts de overwegingen gegeven die ik erbij heb. Dat ketamine antidepressiva werking heeft is een interessant gegeven, maar er zijn meerdere vormen van depressie en ieder lichaam is anders. Verder zegt nog niet niemand iets over de effecten op depressie bij gebruik van ketamine en depressie.
Klik om te vergroten...
Hehe, ik had de gedachte inderdaad al. Ik kom hier enkel vragen wat de risico's kunnen zijn als ik eventueel wat zou gaan gebruiken, wat ik kan gebruiken en hoe ik het er dan het meest verstandig mee om kan gaan. Ik had ook van alles naar binnen kunnen gooien zonder dat ik weet of het wel redelijk veilig is i.c.m. een SSRI, dus dat vind ik nog best wel verstandig van mezelf. Maar mede dankzij jullie weet ik nu dus dat ketamine redelijk veilig is om te combineren met een SSRI, al heb je natuurlijk nooit een 100% garantie.

Tufnut zei:
Maar goed, jij gaat toch wel iets gebruiken. Zoek nog even goed naar info zou ik zeggen en deel je bevindingen. Als je het dan uiteindelijk gaat doen, doe het dan stapsgewijs opbouwen en wees kritisch op het effect. Zowel goed als slecht effect moet je goed op waarde schatten. En weet dat als je je goed voelt, dit niet altijd de garantie is dat het ook echt goed is.
Klik om te vergroten...
Klopt, daarom vind ik het ook wel fijn dat er forums zoals deze bestaan waar ik mijn vragen kan stellen. :) Én bedankt voor je uitleg en tips!

Heb nog wel een paar vragen;

- Is er op stofniveau ook wat bekend over de interactie tussen 2C-B en Prozac?

- Welke drugs (uppers/ trippers) zou ik nog meer combineren met een SSRI (Prozac) zonder dat het mij veel meer schade toe doet in vergelijk met een persoon zonder SSRI?

Tot nu toe heb ik dus alleen ketamine in dit (^) lijstje, alleen dit is wel redelijk schaars. Dus wat is nog meer mogelijk in deze situatie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."