Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpnieuw ketamine

Opnieuw ketamine

8 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na onlangs wat geweldig mdma gebruik zit ik op een lange pauze en winterstop.
Nu kan ik makkelijk wat ketamine regelen en zou die kans niet willen laten liggen.
Ik had ooit een slechte ervaring in combi met sos maar wil het toch nog es proberen.
Is het aan te raden 3 weken na gebruik van zo een 350mg dosis snoep/mdma (ik ben nu op een 6maanden pauze)?
Zal deze trip mij geen extra belasting bezorgen ivm. het hart of herstel van mdma.
Ik ben van plan met een 100mg te starten op thuissetting.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zal niet van significante invloed zijn op het herstel van MDMA. Ik zou je ketamine wel eventjes laten testen, hoor dat er érg vaak methoxetamine doorheen gemengd is. En je kunt je dosering erg makkelijk opschroeven, zou niet in één keer 100 milligram naar binnen snuiven. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welke dosis zou het best te starten zijn dan?
Ik wil ook niet helemaal van de kaart gaan.
Ik wil het stofje opnieuw verkennen na een slechte ervaring met sos die me altijd bijgebleven is..
Als het me goed bevalt wil ik het deze zomer tijdens of op het einde van een MDMA trip gaan gebruiken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou gewoon rond de 50 milligram beginnen en zelf gaan aanvoelen hoe het is, maar misschien kan een wat meer ervarene gebruiker hier wat meer over zeggen? Als je het niet laat testen wat lager en zeker 45 minuten wachten voor het herdoseren, aangezien methoxetamine zo lang duurt voordat het fatsoenlijk ingewerkt is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso laten testen inderdaad, aangezien er helaas veel methoxetamine als keta wordt verkocht op het moment. En als je dan keta hebt is 30 tot 50mg een prima start dosis. Je bent dan wat dromerig, bewegen is grappig. Kijk hoe dat bevalt en je kunt dan altijd meer doen. Mooie aan keta is dat je er steeds verder in kunt komen door bij te nemen. Pas hier tegelijk ook mee op, want bijnemen komt wel steeds harder aan, aangezien het een soort van stapel effect heeft. Ik vond het zelf pas echt leuk worden boven de 100mg, maar dat lijkt me voor een eerste keer niet heel verstandig.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok dankjewel voor de info Bee. Maar zoals enkele malen vermeld, methoxetamine is blijkbaar goed aanwezig. Een gozer die me ging regelen laat testen, de keta is een flop momenteel. Hebben ons beide voorgenomen het wat uit te stellen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Graag gedaan! Methoxetamine is op zich ook wel grappig spul als je maar weet dat je dat hebt ipv keta, aangezien de doseringen aanzienlijk lager liggen. Maar ik verkies uiteindelijk toch altijd keta boven methoxetamine.

Verstandig om het even uit te stellen, ook gezien je reuma klachten misschien. Alhoewel ik geen idee heb of dat daarvoor kwaad kan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik heb er ook al positieve reports over gelezen maar ik wil echt wel dat leuke wause ketagevoel ervaren.
En inderdaad met dat er nog bij ga ik er me wel nog even verder over informeren en inlezen.
Ik ga ook geen limieten meer gaan opzoeken ofzo dat heb ik wel gehad :wave:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is gewoon lastig om nu keta te krijgen merk ik. Heb verschillende kanalen maar lukt niet. Heb wel mxe in huis en ook meer dan genoeg maar goed ik weet in ieder geval dat het dat is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."