#1
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. ik zal me even kort voor stellen. ten eerste: ik heb dyslexie (sorry voor de fouten). Ik ben een jongen van 23 jaar heb de nodige ervaring met verschillende soorten drugs (wiet, hasj, coke, speed, MDMA/XTC, truffels en 4FMP). Laatste paar jaar alleen nog 2 tot 3 keer per jaar XTC. Ik ben verslaafd geweest aan wiet. Hier door heb ik meerdere psychoses gehad en depressies gehad (ook mede door de speed en 4FMP). Hier voor slik ik nu antipsychotica Seroquel (Quetiapine 250mg) en antidepressiva (Escitalopram 10mg).
De reden voor deze post is eigenlijk omdat ik weinig kan vinden over de combi van boven genoemde medicatie met ketamine. Dat medicatie en drugs samen niet verantwoord is weet ik. Mede daardoor gebruik ik ook vrijwel geen drugs meer. Maar ik zou nog graag een keer ketamine proberen. hoor er altijd goede verhalen over. Alleen heb ik vandaag heel het internet afgespeurd zowel Nederlands als Engels en kan werkelijk niets vinden. ik zou graag weten of er iemand van jullie iets meer kan vertellen over deze combi. Nogmaals dat medicatie/psychose/depressie en drugs niet verantwoord is weet ik. Graag hoor ik vooral ervaringen van anderen (of je er überhaupt wel wat van verneemt bijvoorbeeld).
alvast bedankt!
Ik ben nieuw op dit forum. ik zal me even kort voor stellen. ten eerste: ik heb dyslexie (sorry voor de fouten). Ik ben een jongen van 23 jaar heb de nodige ervaring met verschillende soorten drugs (wiet, hasj, coke, speed, MDMA/XTC, truffels en 4FMP). Laatste paar jaar alleen nog 2 tot 3 keer per jaar XTC. Ik ben verslaafd geweest aan wiet. Hier door heb ik meerdere psychoses gehad en depressies gehad (ook mede door de speed en 4FMP). Hier voor slik ik nu antipsychotica Seroquel (Quetiapine 250mg) en antidepressiva (Escitalopram 10mg).
De reden voor deze post is eigenlijk omdat ik weinig kan vinden over de combi van boven genoemde medicatie met ketamine. Dat medicatie en drugs samen niet verantwoord is weet ik. Mede daardoor gebruik ik ook vrijwel geen drugs meer. Maar ik zou nog graag een keer ketamine proberen. hoor er altijd goede verhalen over. Alleen heb ik vandaag heel het internet afgespeurd zowel Nederlands als Engels en kan werkelijk niets vinden. ik zou graag weten of er iemand van jullie iets meer kan vertellen over deze combi. Nogmaals dat medicatie/psychose/depressie en drugs niet verantwoord is weet ik. Graag hoor ik vooral ervaringen van anderen (of je er überhaupt wel wat van verneemt bijvoorbeeld).
alvast bedankt!