#1
Hallo,
Beste mensen.
Sinds een tijdje heb ik een liefde voor ketamine.
Heb al staafjes gehad en bolletje.
Het probleem dat ik nu heb is dat deze niet op staafjes noch bolletjes lijken.
( toen ik bolletjes had waren het ook echt allemaal mooie gelijke korreltjes nu zie ik verschillende grote en structuren dooreen )
Heb er ook erg wat van nodig om het te voelen.
Het heeft thans de typische ket smaak.
Ik voel weinig bij dit spul, eerste 10 a 15 minuten voel ik me wel erg mellow.
Zou dit door tolerantie komen ?
Mijn hoofdvraag is eigenlijk of ik moet opletten op methoxamine, of ziet dar er niet kristalachtig uit?
Of Een rasmische mix mss?
Door de onzekerheid durf ik niet tot een punt te gaan dat ik hem echt voel dus kan daar heel weinig over mededelen. Sorry.
Graag jullie mening.... Een foto kan ook als dat toegelaten is natuurlijk.
Alvast bedankt !
Beste mensen.
Sinds een tijdje heb ik een liefde voor ketamine.
Heb al staafjes gehad en bolletje.
Het probleem dat ik nu heb is dat deze niet op staafjes noch bolletjes lijken.
( toen ik bolletjes had waren het ook echt allemaal mooie gelijke korreltjes nu zie ik verschillende grote en structuren dooreen )
Heb er ook erg wat van nodig om het te voelen.
Het heeft thans de typische ket smaak.
Ik voel weinig bij dit spul, eerste 10 a 15 minuten voel ik me wel erg mellow.
Zou dit door tolerantie komen ?
Mijn hoofdvraag is eigenlijk of ik moet opletten op methoxamine, of ziet dar er niet kristalachtig uit?
Of Een rasmische mix mss?
Door de onzekerheid durf ik niet tot een punt te gaan dat ik hem echt voel dus kan daar heel weinig over mededelen. Sorry.
Graag jullie mening.... Een foto kan ook als dat toegelaten is natuurlijk.
Alvast bedankt !