Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnzeker of wat voor ket dit is

Onzeker of wat voor ket dit is

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Beste mensen.
Sinds een tijdje heb ik een liefde voor ketamine.
Heb al staafjes gehad en bolletje.

Het probleem dat ik nu heb is dat deze niet op staafjes noch bolletjes lijken.
( toen ik bolletjes had waren het ook echt allemaal mooie gelijke korreltjes nu zie ik verschillende grote en structuren dooreen )
Heb er ook erg wat van nodig om het te voelen.
Het heeft thans de typische ket smaak.

Ik voel weinig bij dit spul, eerste 10 a 15 minuten voel ik me wel erg mellow.
Zou dit door tolerantie komen ?

Mijn hoofdvraag is eigenlijk of ik moet opletten op methoxamine, of ziet dar er niet kristalachtig uit?

Of Een rasmische mix mss?
Door de onzekerheid durf ik niet tot een punt te gaan dat ik hem echt voel dus kan daar heel weinig over mededelen. Sorry.

Graag jullie mening.... Een foto kan ook als dat toegelaten is natuurlijk.
Alvast bedankt !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonder testresultaten blijft het speculatie.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je met marquille de marquis test bedoeld heb je geen ketamine, noch methoxetamine te pakken. Die reageren beiden niet op deze test. Oppassen dus.

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/M ... sh_Version)

Als je Mandelin bedoeld heb je in ieder geval geen Methoxetamine, wellicht een andere analoog.

x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helemaal niet die reactie zoals ik al vreesde. Het word eerst bruinig en veranderd erna naar een licht groen-blauwige kleur.


( bij nader inzicht denk ik dat men test gewoon verlopen is... De vloeistof van de mandoline is groen, hoort deze niet licht oranje of kleurloos te zijn ) ?



Ps:heb wat opzoek werk gedaan, normaal is de vloeistof van de mandaline lichtjes oranje, mijn is vervallen en eerder groen, ket moet oranje kleur reactie geven. Als je oranje (wat het eind resultaat van ket zou moeten zijn ) combineert met mijn groene vloeistof. Dan krijg je die kleur die ik in het begin groen-blauwig beschreef. Cyaan.

Zit hier een logica in of ben ik der helemaal naast ?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Slimme handelaren kopen alleen ketamine in als verzegdelde ampullen, van merken toegestaan in de EU, en vooral "bekende" merken.

Als je die inkoopt krijg je bijvoorbeeld ampullen van 10ml, met een concentratie van 100mg/ml. een ampul resulteerd in 1 gram ketamine in dit geval.

De manier om het "uit-te-koken" (de vloeistof verdampen om de vaste stoffen te scheiden) bepaalt grotendeels hoe je kristaller eruitzien. veelal zal het "fluffy" blijven, maar met een andere methode krijg je iets wat op kristalsuiker lijkt of zelfs forse kristallen.

Naast de medische ampullen is er ook nog een kanaal tot hier waarbij de ketamine nooit als oplossing gemaakt word, en als grondstof de gebruiker bereikt, dit zijn vaak mooie kleine transparate kristallen die in een sealbag bijna op een vloeistof lijken omdat ze zo glad zijn.

samenvatting: ketamine kan allerlei vormen aannemen, maar dat zegt weinig over de kwaliteit, eerder iets over de oorsprong...
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb voor de zekerheid ook de mecke gedaan.
Deze geeft geen kleur reactie

Ook heb ik de marquis test gedaan, degene ook totaal geen reactie geeft

De enige die een reactie geeft is de mandelin test. Zoals ik hierboven uit heb gelegd
Mvg
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik het heb over een testuitslag, bedoel ik een labtest. Niet wat je zelf hebt lopen knutselen. Bij een goede uitslag van een zelftest, heb je nog steeds geen garantie dat het schoon is.
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat snap ik. Maar ik woon in België en heb hier niet de mogelijkheid zo een test te laten doen.
tegenwoordig is jet moeilijk zuiver te vinden. Ik ben gewoon helemaal niet voor dat disigner drug gedoe.


Ik denk dat ik gewoon een paar maandjes moet stoppen, en mijn tolerantie te hoog is geworden.
De persoon die het mij verkoopt is een goeie kennis en gebruikt hem zelf ook.
Krijg in ieder geval pijn in men onderrug (wat ik altijd heb bij Keta gebruik )

Mvg
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je je in het Frans kunt redden kun je in Belgie naar Modus Vivendi gaan.
http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42

Als je pijn in je onderrug krijgt (Daar waar je nieren zitten?) lijkt het me sowieso een goed idee om een pauze in te lassen!
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die mogelijkheid heb ik ook niet. Ik ben van Limburg. Brussel is lang rijden en heb geen rijbewijs.
En van de nieren klopt deels. De nieren liggen ter hoogte van het midden aan de zijkant van de rug ( onder of achter de zwevende ribben die je daar voelt)

Klopt wel dat die onderrugpijn uitstralingspijn kan zijn van de nieren want die stoppen ergens daar beneden

Mvg
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je 100% zeker wilt weten of het ket is moet je naar een testcentrum gaan. Een goed YouTube kanaal wat toch meer duidelijkheid geeft in reagent testen (vaak moeilijk te vergelijken) is de "Bunk Police". Zei testen enorm veel drugs met verschillende reagentia en documenteren dit via beeldmateriaal.

Hier zijn de filmpjes voor Ketamine:
Mandelin Reagent
[youtube]/watch?v=Ftau3BRblfE[/youtube]

Marquis Reagent
[youtube]/watch?v=RRXtDceIcBk[/youtube]

Mecke Reagent
[youtube]/watch?v=NUR_zcAV1w4[/youtube]

De rook die ontstaat is een indicatie dat het een zout is. In de reagenten zit vaak zwavelzuur als hoofdcomponent en als je een HCl zout test, komt er HCl gas vrij.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Reagent tests blijven lastig en geven ook nooit echt uitsluiting over wat je precies hebt helaas. Ook niet over of het verder versneden is met iets.

Ik acht de kans dat je methoxetamine hebt trouwens wel klein, want dat is veel potenter dan ketamine en aangezien jij aangeeft er veel van nodig te hebben strookt dat niet met elkaar. Wat het wel is blijft verder pure speculatie, ook als je een foto toevoegd. De vorm van je kristallen zegt verder ook niet zoveel, want als ze gecrusht zijn houd je niet meer mooie balletjes of staafjes over.
x
xxtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb de mandaline test. Als ik die doet kleurt het naar groenig/bruin het bruist en er komt doemp uit.

Vorige keer werd die echt mooi die oranje/rood volgens mij is dit geen Keta...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."