Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta bij botbreuk

Keta bij botbreuk

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik trombose had vorig jaar met oud en nieuw heb ik uiteindelijk alcohol met pep gedaan. Ik zat toen ook aan de anti stolling. Hoge dosis acenocoumarol en fraxodi. Ik heb nergens last van gehad de volgende dag, behalve dat ik me een klein beetje openhaalde en het bloed bleef stromen.

Maar goed, als je rustig aan doet kan je vast wel wat doen. Maar ik kan niet zeggen dat het veilig is.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
De vaste DF'ers horen mijn vraag waarschijnlijk al komen :grin: .

Momenteel thuis met een kwalijke kniebreuk. Ik neem al aantal dagen een opiatische pijnstiller in combinatie met ontstekingsremmers. Vind het allemaal troep en belastend op bepaalde lichaamsfuncties. In het verleden al es een lijntje ket geprobeerd zonder enige klachten maar heb weinig ervaring met het stofje op zich.

Ik kan met deze vraag niet naar een specialist maar eenmalig, met als doel pijnstilling, wat keta proberen. Kan dit? Wil natuurlijk niet elke dag aan de keta maar vroeg me dit af.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso niet combineren met opiaten, dat kan gevaarlijk zijn.

Enkel ketamine werkt denk ik best redelijk als pijnstiller, maar het werkt heel kort wat het niet heel praktisch maakt voor dat doel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad zat ik daarnet over na te denken dat de korte werkingsduur weinig zal te bieden hebben aan mijn pijn. De opiatische geneesmiddelen gaan sws opzij bij enig druggebruik.

Wat met bloedverdunners? Ik neem dagelijk 0.3 Fraxiparine.
Ik weet dat ik met deze medicatie geen uppers kan nuttigen komende feestdagen/maanden. Mag ik keta ook uitsluiten of kan dit net wel nog?

Zoniet word het een heel nuchtere periode :-P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intussen ook al wat gegoogled en bij gebruik met mate zou het inderdaad geen al te grote risicos mogen vormen. Ik krijg ook de laagste dosis. Alcohol met mate kan zeker en vast dus ik denk dat keta ook weinig probleem zal vormen. De pijnen zijn intussen wat minder zodanig dat mijn vraag misschien wat overbodig was. Een avond Keta kan natuurlijk nog altijd overwogen worden :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
oortjes zei:
Toen ik trombose had vorig jaar met oud en nieuw heb ik uiteindelijk alcohol met pep gedaan. Ik zat toen ook aan de anti stolling. Hoge dosis acenocoumarol en fraxodi. Ik heb nergens last van gehad de volgende dag, behalve dat ik me een klein beetje openhaalde en het bloed bleef stromen.

Maar goed, als je rustig aan doet kan je vast wel wat doen. Maar ik kan niet zeggen dat het veilig is.
Klik om te vergroten...
In wat voor opzicht is een andere aandoening en andere middelen een goed vergelijk?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat vooral om de keta met bloedverdunners. Als ik in dit geval zoiets kan hebben lijkt het me sterk dat hij dat ook kan hebben met een downer.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
oortjes zei:
Het gaat vooral om de keta met bloedverdunners. Als ik in dit geval zoiets kan hebben lijkt het me sterk dat hij dat ook kan hebben met een downer.
Klik om te vergroten...
Maar dat zijn gevaarlijke aannames omdat het totaal andere middelen zijn die je vergelijkt. Laat staan dat het ook nog om ander persoon gaat die er ook nog eens heel anders op kan reageren.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
true dat
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
oortjes zei:
Het gaat vooral om de keta met bloedverdunners. Als ik in dit geval zoiets kan hebben lijkt het me sterk dat hij dat ook kan hebben met een downer.
Klik om te vergroten...
Maar dat zijn gevaarlijke aannames omdat het totaal andere middelen zijn die je vergelijkt. Laat staan dat het ook nog om ander persoon gaat die er ook nog eens heel anders op kan reageren.
Klik om te vergroten...
En daarbij is het risico dat Oortjes nam gewoon een kansenspel. Dat het de ene keer goed ging geeft absoluut geen garantie dat het de volgende keren ook goed ging. Als je bloedverdunners toegediend krijgt lijkt het me een slecht idee om ook nog stimulanten te gaan nemen...
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb wel is s-ketamine / esketamine IV toegediend gekregen. 24 uur lang met aan het begin een verhoogde dosis. (ziekenhuis)

Dit was een soort laatste redmiddel voor de pijn. Heb echt enorm lopen trippen en de pijn was erg goed verdoofd. Ik wist dat het er was maar ik was zo fucked up dat ik er niet meer aan dacht.

Ik ben wel is best diep gegaan op keta maar die keer sloeg alles :)

Ik denk dat je het best kan proberen. Verdoven doet het zeker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."