#1
Toen ik trombose had vorig jaar met oud en nieuw heb ik uiteindelijk alcohol met pep gedaan. Ik zat toen ook aan de anti stolling. Hoge dosis acenocoumarol en fraxodi. Ik heb nergens last van gehad de volgende dag, behalve dat ik me een klein beetje openhaalde en het bloed bleef stromen.
Maar goed, als je rustig aan doet kan je vast wel wat doen. Maar ik kan niet zeggen dat het veilig is.
Maar goed, als je rustig aan doet kan je vast wel wat doen. Maar ik kan niet zeggen dat het veilig is.