#1
heb over en paar weke gelede leuke ervaring gehad met ket in combinatie met speed..voor herhaling vatbaar..
Ok, wat was het doel van dit topic dan?Zo wel willen maar ben niet zo goed in zoon dingen sorry..
Zo wel willen maar ben niet zo goed in zoon dingen sorry..ga je er een report over schrijven? Of wil je hier wat kwijt over je ervaring?
HahahahaOk, wat was het doel van dit topic dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."