Wat zwaar lijkt me dat! Ik heb zelf nu 3 jaar chronische pijn en ook al alle trajecten doorlopen. Bij mij werkt Oxycodon wel een beetje, maar ik heb wel altijd last van de bijwerkingen. Ik vind dit al heel moeilijk om mee om te gaan en kan me haast niet voorstellen hoe zwaar het is om al 12 jaar ernstige pijnklachten te hebben!
Ik heb ook gehoord van de ketamine infusen bij chronische pijn, maar dat willen ze bij mij ook niet doen (sowieso weinig steun van de pijnpoli, ze willen me vooral zo snel mogelijk af hebben van de opiaten maar dan kan ik bijna helemaal niks meer).
Bij mij hielp thuisgebruik van ketamine niet tegen de pijn. Ik denk dat zo'n ketamine infuus ook om hele andere doseringen gaat, je wordt dan niet voor niets opgenomen in het ziekenhuis. Ik denk dat het je niet verder gaat helpen maar je kunt het natuurlijk proberen.
Bij mij ligt de focus nu op omgaan met de pijn in plaats van pijnbestrijding. Meditatie, meer in het moment zijn en genieten van de kleine dingen, minder vechten tegen de pijn. Dingen doen die je fijn vindt (bij mij helpen lezen, muziek, wandelen, beetje yoga). Maar het blijft moeilijk. En dan is jouw pijn zo te horen nog een stuk heftiger dan die van mij... Heel veel sterkte in ieder geval.
Knap van je hoor dat je er zo instaat of in ieder geval probeert er zo in te staan.
Wandelen is ook echt mijn ding! Maar door de pijn komt ook daar weinig van terecht helaas.
Ik heb ook echt geen energie meer om positief te zijn of iets... Ik wou dat ik kon omgaan met de pijn die ik heb, maar dat lukt me al 12 jaar niet. Vind het echt knap van je meen ik echt! Moet je aardig sterk voor in je schoenen staan.
Heb zojuist m'n ketamine besteld... Wellicht werkt het niet, maar dat deden de spuiten in m'n nek ook niet. Na zoveel jaar ben je gewoon zo desperate dat je alles wilt proberen. Naja bijna alles... Heroïne oid zou ik dan weer never nooit aanraken.
Mijn huisarts gaf mij Oxycodon en tramadol en paracetamol en zei letterlijk: meer kan ik niet voor je doen dit zul je de rest van je leven moeten slikken.
Uiteindelijk voor m'n controle maagverkleining naar de internist geweest en die zei me dat ik naar een pijnpoli kon gaan. Maar het is echt belachelijk daar! Ze zeiden: als je het niet meer trekt qua pijn oid, bellen!
Bel ik ze en dan krijg ik te horen, 28 maart heeft u een telefonische afspraak dus wacht dat maar af.
Dat ben ik zo zat!! Dan zelf maar zoeken naar mogelijkheden.
Ik heb ook Oxycodon bijwerkingen hoor... Vooral de bekende darm issues... Om het maar even smakelijk te benoemen...
Je loopt erbij als een spook de hele dag met die zooi.
Hoop echt voor je dat het je gaat lukken de pijn te "accepteren" zegmaar... En dat de toekomst ook voor jou pijnvrij zal zijn! Heel veel sterkte!