Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta bij chronische pijn

Keta bij chronische pijn

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Daar zou ik me echt geen zorgen over maken. Psychologen, psychiaters en verdere geestelijke hulpverleners draaien over uren de laatste tijd. Daarbij maakt zo'n stempel toch niet uit in vergelijking hoe je je voelt of je kan gaan voelen?
Klik om te vergroten...

Ja ik ga me juist niet lekkerder voelen van die gedachte. Ik heb vorig jaar een maagverkleining gehad en dat hele traject werd opgehouden door m'n verleden. Feiten werden verdraaid en werd echt als een heel ander persoon weggezet. Ik wil ze nooit meer aanleiding geven met zulk soort modder te kunnen gooien en zodoende heb ik besloten echt nooit meer gebruik te maken van de psychologische/psychiatrische hulpverlening...
Die mensen zijn echt niet lekker als je erachter komt wat ze allemaal in je dossier zetten... Dus voor mij persoonlijk is dat echt geen optie.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Painful88 zei:
Ja ik ga me juist niet lekkerder voelen van die gedachte. Ik heb vorig jaar een maagverkleining gehad en dat hele traject werd opgehouden door m'n verleden. Feiten werden verdraaid en werd echt als een heel ander persoon weggezet. Ik wil ze nooit meer aanleiding geven met zulk soort modder te kunnen gooien en zodoende heb ik besloten echt nooit meer gebruik te maken van de psychologische/psychiatrische hulpverlening...
Die mensen zijn echt niet lekker als je erachter komt wat ze allemaal in je dossier zetten... Dus voor mij persoonlijk is dat echt geen optie.
Klik om te vergroten...
Had je het in het verleden wel gered zonder psychische hulpverlening dan?
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Had je het in het verleden wel gered zonder psychische hulpverlening dan?
Klik om te vergroten...

Nee dan had ik hier niet meer gezeten...
Maar er jaren later achter komen wat er op papier is gezet over me dat heeft m'n ogen we geopend. Ik vertrouw niet 1 zo'n zielenknijper meer en ik zou het ook ieder mens afraden.
Wat ze over je op papier zetten is gewoon wreed! En dat achtervolgd je levenslang en continu moet je je overal uit lullen en neemt geen mens je serieus want 'het staat toch in je dossier...'

Daarbij was de depressie van destijds niet te vergelijken met hoe het nu zit hoor.
Was toen zwaar suicidaal... De aanleiding was heel anders... Dusja.
Ik kan er verder ook prima mee leven dat ik negatief ben ingesteld... Dat is nou eenmaal wie ik ben als persoon.

M'n voornaamste doel is nu pijnbestrijding en dan denk ik echt dat het allemaal wel weer op zn pootjes terecht komt.

Tot die tijd heb ik m'n muziek (ben een fan/groot liefhebber van Ilse DeLange)... Schrijf ik zelf gedichten en maak ik ook muziek. Dus afleiding is er opzich wel hoor. Alleen aan de focus ontbreekt het vaak door al die zooi die ik slik op een dag...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Painful88 zei:
Nee dan had ik hier niet meer gezeten...
Maar er jaren later achter komen wat er op papier is gezet over me dat heeft m'n ogen we geopend. Ik vertrouw niet 1 zo'n zielenknijper meer en ik zou het ook ieder mens afraden.
Wat ze over je op papier zetten is gewoon wreed! En dat achtervolgd je levenslang en continu moet je je overal uit lullen en neemt geen mens je serieus want 'het staat toch in je dossier...'

Daarbij was de depressie van destijds niet te vergelijken met hoe het nu zit hoor.
Was toen zwaar suicidaal... De aanleiding was heel anders... Dusja.
Ik kan er verder ook prima mee leven dat ik negatief ben ingesteld... Dat is nou eenmaal wie ik ben als persoon.

M'n voornaamste doel is nu pijnbestrijding en dan denk ik echt dat het allemaal wel weer op zn pootjes terecht komt.

Tot die tijd heb ik m'n muziek (ben een fan/groot liefhebber van Ilse DeLange)... Schrijf ik zelf gedichten en maak ik ook muziek. Dus afleiding is er opzich wel hoor. Alleen aan de focus ontbreekt het vaak door al die zooi die ik slik op een dag...
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je wel hoor en je zal er vast last van hebben maar uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat je er nu nog bent. Dat is veel meer waard lijkt me.
Maar chronische pijn is echt killing en hoop echt dat er wat verlichting gaat komen met keta. Maar ook met keta moet je natuurlijk oppassen he. Ik denk dat je dit wel begrijpt. Heel veel sterkte.
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Ik begrijp je wel hoor en je zal er vast last van hebben maar uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat je er nu nog bent. Dat is veel meer waard lijkt me.
Maar chronische pijn is echt killing en hoop echt dat er wat verlichting gaat komen met keta. Maar ook met keta moet je natuurlijk oppassen he. Ik denk dat je dit wel begrijpt. Heel veel sterkte.
Klik om te vergroten...

Uiteraard is dat me een hoop waard! Maar heb m'n lesje geleerd met die figuren... :wink:

En ja ik ben sowieso de "wijze" gebruiker...
Lees me altijd in over alle mogelijke effecten, ik weeg alles af op een goede weegschaal en ik ben sowieso ook niet het type "van God los" als het om drugsgebruik gaat.
Toen ik jaren geleden MDMA ging gebruiken ivm m'n depressie, heb ik me 1-1,5 jaar ingelezen over de effecten van drugs en de valkuilen enzovoorts... Ben dus eigenlijk best een saaie gebruiker als ik mezelf vergelijk met andere mensen die ik ken... Maar ben liever een tikje saai dan dat het fout gaat :wink:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat zwaar lijkt me dat! Ik heb zelf nu 3 jaar chronische pijn en ook al alle trajecten doorlopen. Bij mij werkt Oxycodon wel een beetje, maar ik heb wel altijd last van de bijwerkingen. Ik vind dit al heel moeilijk om mee om te gaan en kan me haast niet voorstellen hoe zwaar het is om al 12 jaar ernstige pijnklachten te hebben!

Ik heb ook gehoord van de ketamine infusen bij chronische pijn, maar dat willen ze bij mij ook niet doen (sowieso weinig steun van de pijnpoli, ze willen me vooral zo snel mogelijk af hebben van de opiaten maar dan kan ik bijna helemaal niks meer).

Bij mij hielp thuisgebruik van ketamine niet tegen de pijn. Ik denk dat zo'n ketamine infuus ook om hele andere doseringen gaat, je wordt dan niet voor niets opgenomen in het ziekenhuis. Ik denk dat het je niet verder gaat helpen maar je kunt het natuurlijk proberen.

Bij mij ligt de focus nu op omgaan met de pijn in plaats van pijnbestrijding. Meditatie, meer in het moment zijn en genieten van de kleine dingen, minder vechten tegen de pijn. Dingen doen die je fijn vindt (bij mij helpen lezen, muziek, wandelen, beetje yoga). Maar het blijft moeilijk. En dan is jouw pijn zo te horen nog een stuk heftiger dan die van mij... Heel veel sterkte in ieder geval.
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
NiandraLades zei:
Wat zwaar lijkt me dat! Ik heb zelf nu 3 jaar chronische pijn en ook al alle trajecten doorlopen. Bij mij werkt Oxycodon wel een beetje, maar ik heb wel altijd last van de bijwerkingen. Ik vind dit al heel moeilijk om mee om te gaan en kan me haast niet voorstellen hoe zwaar het is om al 12 jaar ernstige pijnklachten te hebben!

Ik heb ook gehoord van de ketamine infusen bij chronische pijn, maar dat willen ze bij mij ook niet doen (sowieso weinig steun van de pijnpoli, ze willen me vooral zo snel mogelijk af hebben van de opiaten maar dan kan ik bijna helemaal niks meer).

Bij mij hielp thuisgebruik van ketamine niet tegen de pijn. Ik denk dat zo'n ketamine infuus ook om hele andere doseringen gaat, je wordt dan niet voor niets opgenomen in het ziekenhuis. Ik denk dat het je niet verder gaat helpen maar je kunt het natuurlijk proberen.

Bij mij ligt de focus nu op omgaan met de pijn in plaats van pijnbestrijding. Meditatie, meer in het moment zijn en genieten van de kleine dingen, minder vechten tegen de pijn. Dingen doen die je fijn vindt (bij mij helpen lezen, muziek, wandelen, beetje yoga). Maar het blijft moeilijk. En dan is jouw pijn zo te horen nog een stuk heftiger dan die van mij... Heel veel sterkte in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Knap van je hoor dat je er zo instaat of in ieder geval probeert er zo in te staan.
Wandelen is ook echt mijn ding! Maar door de pijn komt ook daar weinig van terecht helaas.
Ik heb ook echt geen energie meer om positief te zijn of iets... Ik wou dat ik kon omgaan met de pijn die ik heb, maar dat lukt me al 12 jaar niet. Vind het echt knap van je meen ik echt! Moet je aardig sterk voor in je schoenen staan.

Heb zojuist m'n ketamine besteld... Wellicht werkt het niet, maar dat deden de spuiten in m'n nek ook niet. Na zoveel jaar ben je gewoon zo desperate dat je alles wilt proberen. Naja bijna alles... Heroïne oid zou ik dan weer never nooit aanraken.

Mijn huisarts gaf mij Oxycodon en tramadol en paracetamol en zei letterlijk: meer kan ik niet voor je doen dit zul je de rest van je leven moeten slikken.
Uiteindelijk voor m'n controle maagverkleining naar de internist geweest en die zei me dat ik naar een pijnpoli kon gaan. Maar het is echt belachelijk daar! Ze zeiden: als je het niet meer trekt qua pijn oid, bellen!
Bel ik ze en dan krijg ik te horen, 28 maart heeft u een telefonische afspraak dus wacht dat maar af.
Dat ben ik zo zat!! Dan zelf maar zoeken naar mogelijkheden.

Ik heb ook Oxycodon bijwerkingen hoor... Vooral de bekende darm issues... Om het maar even smakelijk te benoemen...
Je loopt erbij als een spook de hele dag met die zooi.

Hoop echt voor je dat het je gaat lukken de pijn te "accepteren" zegmaar... En dat de toekomst ook voor jou pijnvrij zal zijn! Heel veel sterkte!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
NiandraLades zei:
Bij mij ligt de focus nu op omgaan met de pijn in plaats van pijnbestrijding. Meditatie, meer in het moment zijn en genieten van de kleine dingen, minder vechten tegen de pijn.
Klik om te vergroten...
Goed dat je hier zo mee bezig bent. :)

Toen ik vaak pijn had (soms op de grond liggen van de kramp en niet op kunnen staan) dwong dat me soms min of meer om niet meer weg te kijken van de pijn, maar om het volledig te voelen en ondergaan. Om in dat gevoel te duiken zeg maar en jezelf erin kwijt te raken. Er zijn momenten geweest dat ik diepe gelukzaligheid ervoer tijdens de ergste pijn. Een 'bliss' die de pijn compleet overstemde. Ik zag de pijn nog wel, maar het was zo'n klein gedeelte van mijn ervaring. Het leek ook wel alsof de pijn onderdeel was van die grote overstemmende gelukzaligheid. Het maakte daarom ook niet uit dat de pijn zo intens was, omdat het tegelijkertijd op een hoger level deel leek te zijn van de bliss zelf. Dit waren meditaties die door de pijn naar een hoger/dieper niveau getild werden. Het hielp me om daar te komen.

Ik besef me dat ik voorzichtig moet zijn met dit soort dingen zeggen tegen mensen met intense pijn. Het moet niet zo lijken dat ik bedoel te zeggen "je pijn hoeft helemaal niet zo erg te zijn als je er maar anders naar gaat kijken". Ten eerste weet ik niet hoe intens de pijn van een ander is. En het was bij mij ook niet bepaald een kwestie van even een knop omdraaien. Maar toch, ik geloof wel dat het soms enorm kan helpen om juist dieper je pijn te ervaren in plaats van er constant aan te willen ontsnappen en het weg te willen duwen. En dat het zelfs mogelijk is om jezelf zo dus te dissociëren van je pijn.

Iets dat ik me eens realiseerde toen ik zo'n krampaanval had, was dat ik zo verlangde naar het moment dat de pijn weer over zou zijn. Maar dat deze gedachte juist de reden was waarom ik aan het lijden was. Want de realiteit was dat er pijn was. En een tijd zonder pijn was slechts een herinnering aan het verleden en een projectie in de toekomst van mij. Maar een gedachte die me weerhield van dit moment volop te (be)leven, ongeacht of er pijn was of niet.

Ook voor @Painful88:

Als verlichting vinden van je pijn niet mogelijk is, kun je misschien de intensiteit van je pijn zelf gebruiken om het je diep het hier en nu in te laten leiden en daar dissociatie te vinden. Klinkt misschien raar, maar de moeite waard om te proberen toch?
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Goed dat je hier zo mee bezig bent. :)

Toen ik vaak pijn had (soms op de grond liggen van de kramp en niet op kunnen staan) dwong dat me soms min of meer om niet meer weg te kijken van de pijn, maar om het volledig te voelen en ondergaan. Om in dat gevoel te duiken zeg maar en jezelf erin kwijt te raken. Er zijn momenten geweest dat ik diepe gelukzaligheid ervoer tijdens de ergste pijn. Een 'bliss' die de pijn compleet overstemde. Ik zag de pijn nog wel, maar het was zo'n klein gedeelte van mijn ervaring. Het leek ook wel alsof de pijn onderdeel was van die grote overstemmende gelukzaligheid. Het maakte daarom ook niet uit dat de pijn zo intens was, omdat het tegelijkertijd op een hoger level deel leek te zijn van de bliss zelf. Dit waren meditaties die door de pijn naar een hoger/dieper niveau getild werden. Het hielp me om daar te komen.

Ik besef me dat ik voorzichtig moet zijn met dit soort dingen zeggen tegen mensen met intense pijn. Het moet niet zo lijken dat ik bedoel te zeggen "je pijn hoeft helemaal niet zo erg te zijn als je er maar anders naar gaat kijken". Ten eerste weet ik niet hoe intens de pijn van een ander is. En het was bij mij ook niet bepaald een kwestie van even een knop omdraaien. Maar toch, ik geloof wel dat het soms enorm kan helpen om juist dieper je pijn te ervaren in plaats van er constant aan te willen ontsnappen en het weg te willen duwen. En dat het zelfs mogelijk is om jezelf zo dus te dissociëren van je pijn.

Iets dat ik me eens realiseerde toen ik zo'n krampaanval had, was dat ik zo verlangde naar het moment dat de pijn weer over zou zijn. Maar dat deze gedachte juist de reden was waarom ik aan het lijden was. Want de realiteit was dat er pijn was. En een tijd zonder pijn was slechts een herinnering aan het verleden en een projectie in de toekomst van mij. Maar een gedachte die me weerhield van dit moment volop te (be)leven, ongeacht of er pijn was of niet.

Ook voor @Painful88:

Als verlichting vinden van je pijn niet mogelijk is, kun je misschien de intensiteit van je pijn zelf gebruiken om het je diep het hier en nu in te laten leiden en daar dissociatie te vinden. Klinkt misschien raar, maar de moeite waard om te proberen toch?
Klik om te vergroten...

Haha nee sorry dat klinkt way too hippie achtig voor me. Heb ooit een reïntegratie traject gehad waar ze me zouden helpen en die begonnen met "pijn zit tussen je oren..." Levensgevaarlijk zulke mensjes... Pijn is pijn en dat is wat het is... Bestrijden moet je dat... Ik geloof niet in die geestelijke onzin! Loop al 12 jaar met ernstige pijn en als ik na 12 jaar al niet ermee ken omgaan dan kan ik dat nooit :wink: dat soort "crap" is voor de yoga groepering... Hou ik me heel ver van vandaan... :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Painful88 zei:
Haha nee sorry dat klinkt way too hippie achtig voor me. Heb ooit een reïntegratie traject gehad waar ze me zouden helpen en die begonnen met "pijn zit tussen je oren..." Levensgevaarlijk zulke mensjes... Pijn is pijn en dat is wat het is... Bestrijden moet je dat... Ik geloof niet in die geestelijke onzin! Loop al 12 jaar met ernstige pijn en als ik na 12 jaar al niet ermee ken omgaan dan kan ik dat nooit :wink: dat soort "crap" is voor de yoga groepering... Hou ik me heel ver van vandaan... :grin:
Klik om te vergroten...
Dat spijt me om te horen.

Ik kan me voorstellen dat het niet respectvol overkomt als mensen je jarenlange pijn afdoen als iets dat maar tussen de oren zit. Dat wil ik zelf dan ook niet beweren. Maar het perspectief waarmee we iets bekijken is wel enorm bepalend voor onze beleving ervan. Dat heb ik zelf heel erg sterk ondervonden en dat gaf mij het gevoel dat ik niet slechts een slachtoffer ben. Maar om dat te doen zul je daar eerst wel voor open moeten staan.

Ik geloof er dan weer niet in dat je alles moet bestrijden en tegen afzetten. Maar ieder zijn weg. Hopelijk komen er wel effectievere betere middelen die het draaglijker maken voor je.
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Dat spijt me om te horen.

Ik kan me voorstellen dat het niet respectvol overkomt als mensen je jarenlange pijn afdoen als iets dat maar tussen de oren zit. Dat wil ik zelf dan ook niet beweren. Maar het perspectief waarmee we iets bekijken is wel enorm bepalend voor onze beleving ervan. Dat heb ik zelf heel erg sterk ondervonden en dat gaf mij het gevoel dat ik niet slechts een slachtoffer ben. Maar om dat te doen zul je daar eerst wel voor open moeten staan.

Ik geloof er dan weer niet in dat je alles moet bestrijden en tegen afzetten. Maar ieder zijn weg. Hopelijk komen er wel effectievere betere middelen die het draaglijker maken voor je.
Klik om te vergroten...

Dat zou zeker fijn zijn!

Voor nu roei ik met de riemen die ik heb...
Pijnpoli belde me vandaag en leken ook de ernst in te zien. Daar word nu ook wat meer actie verricht gaf de arts aan en heb het ketamine infuus aangekaart en hij gaf aan dat we dit kunnen bespreken.

Gisteren kreeg ik Ketamine van een vriendin, omdat m'n bestelling er nog niet is en ik er helemaal doorheen zat... HET WERKTE!!!! Ze had me voorzien van R-Ketamine, heb 100mg gebruikt en eigenlijk vrijwel direct na het snuiven voelde ik het zo wegtrekken.
Uiteraard is het nu weer "feest" maar heb wel 6 uur geslapen! Dat zou voor een ander kort zijn, maar is voor mij het meeste dat ik geslapen heb het afgelopen jaar...

Kreeg net ook een mail dat mijn bestelling R/S Keta vandaag word verzonden... Dus voorraad zat haha...
Als ik dit eens in de zoveel tijd eens kan doen zodat ik even op adem kan komen zolang de pijnpoli geen effectieve behandelmethode heeft, kan ik daar prima mee leven!

Maar damn, wat is die zooi goor zeg!! Haha...
Misschien maar beter ook... Als het lekker zou zijn zou ik wellicht blijven grijpen haha!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een goed nieuws!

Superfijn dat je zo nu en dan even verlichting van je pijn kan hebben man! :grinning: En vooral: een goede nacht kunt draaien. :grin:
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Wat een goed nieuws!

Superfijn dat je zo nu en dan even verlichting van je pijn kan hebben man! :grinning: En vooral: een goede nacht kunt draaien. :grin:
Klik om te vergroten...

Zo echt wel! Damn dit had ik ff nodig...
Nou ken ik er weer ff tegenaan!
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Na eergisteren Keta te hebben genomen en een goede nacht te hebben gehad, heb ik vanacht weer als een blok geslapen! (8uur aan 1 stuk!!) En dat op een paracetamol, geen Keta genomen... Wil dat eigenlijk alleen nemen als de pijn niet meer te houden is of als ik geheel op ben van het wakker liggen... Uiterlijk eens per maand!

Maar het is bizar dat ik 2 nachten als een blok slaap na "slechts" 100mg. En ik ben geen kleine jongen zegmaar haha...

volgende week gesprek met pijnpoli arts en dan ga ik alles aankaarten. Indien hun besluiten niet mee te werken vraag ik een verwijzing naar DC klinieken. Hun zijn gespecialiseerd in pijnbestrijding dmv Keta infuus... Als zo'n klein beetje al iets doet, zal zo'n infuus naar mijn idee toch ook wel moeten werken...

Geloof dat ik voor het eerst in 12 jaar lichtelijk hoopvol ben...:sweatsmile:

Dus wil so far iedereen bedanken voor de gegeven adviezen! Waardeer het enorm!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi man!

Dacht niet dat het een dag later nog steeds zou werken.
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Mooi man!

Dacht niet dat het een dag later nog steeds zou werken.
Klik om te vergroten...

Nou idd!

Tramadol vermijd ik even ivm botsing met keta wat ik begrepen had...
Pijn is er wel, en niet de hele dag houdbaar, maar kennelijk heeft het toch iets gedaan dat ik ineens 8 uur heb leggen slapen...

Ben nog steeds brak hoor, maar zoveel jaar aan slaap issues verdwijnen niet in 1 nachtje... Kreeg hier wel te horen dat ik oog als een ander mens, doet me goed!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou absoluut geen keta gaan doen voor pijn.

Dan moet je 10x per dag een lijn pakken en die worden met de minuut groter.

Ga aub gwn naar de coffeeshop en haal een grametje wiet.

Of vraag de doc om over te stapen naar it's sterkers of een hogere dosis.
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Benzoboss zei:
Ik zou absoluut geen keta gaan doen voor pijn.

Dan moet je 10x per dag een lijn pakken en die worden met de minuut groter.

Ga aub gwn naar de coffeeshop en haal een grametje wiet.

Of vraag de doc om over te stapen naar it's sterkers of een hogere dosis.
Klik om te vergroten...

Wiet heeft geen functie bij mij, zoals ik ergens in de comments al aangeef. Snap wel dat mensen daar als eerste aan denken hoor overigens... Maar dat stadium ben ik al een hele tijd geleden gepasseerd.

Ik heb positieve effecten met Keta tegen de pijn. Ik snuif niet de hele dag door, maar zoals ik ook al aangaf is het voor mij zodat ik eens in de zoveel weken even een nachtje kan slapen. En Keta is ideaal daarvoor, voor mij dan!

Wat andere middelen betreft... Ik slik zoveel zooi... Zie de comments :wink: en alles zonder effect.
Heb daarnaast sinds kort ook nog eens Methadon 2x daags en ook dat doet verder helemaal niets.

Dus ik hou het bij de Keta zolang er niets anders is dat aanslaat... :wink: maar bedankt voor je reactie! (Y)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mischien maar vragen of je fentanyl mag hebben ofzo?
Oxymorphone?

Ketamine is echt niet de optie voor het Lange termijn je bent veel beter af gwn heel je Leven opiaten te slikken dan grammen keta per dag weg werken.

Koop dan op zijn minst 3-meo-pcp dat spill werkt tenminste nog een aabtal uur lol
P
Painful88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Benzoboss zei:
Mischien maar vragen of je fentanyl mag hebben ofzo?
Oxymorphone?

Ketamine is echt niet de optie voor het Lange termijn je bent veel beter af gwn heel je Leven opiaten te slikken dan grammen keta per dag weg werken.

Koop dan op zijn minst 3-meo-pcp dat spill werkt tenminste nog een aabtal uur lol
Klik om te vergroten...

Grammen per dag? Dat maak jij ervan ehh...
Ik zeg heel duidelijk "ik doe het eens in de paar weken..." En die 250mg die ik dan neem weegt niet op tegen al die meuk die de artsen me voorschrijven naar mijn mening. Liever Keta dan opiaten... Keta werkt en de Opiaten zorgen alleen maar voor afhankelijkheid zonder dat het iets uithaalt...

Wel geinig dat je Keta afraad, maar vervolgens wel 3-meo-pcp aanraad... Merkwaardig!
Dat is juist meuk waar ik vanaf blijf :wink:
Iets waar "pcp" in voorkomt zal ik, net als heroïne, nooit van m'n leven aanraken.

Keta is stukken onschuldiger dan die troep!
Daarnaast ben ik gelukkig niet verslavingsgevoelig dus ik kan net wat meer uitproberen dan een ander... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."