Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta smaakt en voelt heel raar

Keta smaakt en voelt heel raar

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laten testen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb afgelopen week een gram ketamine gekocht, wou er een neusspray van maken dus had eerst kraanwater (10mL) steriel gemaakt door het te koken in een pan (kom er nu pas achter dat dat best nutteloos was maar goed zo was de ketamine ook makkelijker oplosbaar). Vervolgens deed ik de ketamine in het water maar omdat ik het vuur was vergeten uit te zetten had ik het per ongeluk uitgekookt. Nou ja er sprong best veel uit de pan dus heel stom van me. Vervolgens schraapte ik alle ketamine uit de pan met een scherp scheermesje en lepel maar moest tussen het proefje zelf even weg van huis voor een afspraak en omdat ik een beetje te laat was was ik helemaal gestrest. Toen ik thuiskwam flikkerde ik uit verstrooidheid per ongeluk water op de folie waar de ketamine kristallen oplagen i.p.v. de ketamine in het flesje met water ... maar goed had nog 70mg kunnen redden en toen ik de lepel waar de ketamine opzat aflikte smaakte het fris, bitter en zuur tegelijk. Nu was ik bang dat ik ijzer heb afgeschraapt van de pan en dit nu in het poeder zit. Vervolgens kreeg ik ook wat in mijn ogen en dit brandde lichtjes. De persoon waarbij ik het heb gekocht is 100% vertrouwd en heeft mij nog nooit iets neps verkocht. Heb trouwens die andere 70mg toch maar in wat minder water opgelost en er bleef niks over, dus ik vermoed dat er geen ijzer in zit aangezien ijzer niet oplost in water.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan me vergissen, maar ik heb begrepen van @Jmths dat in ieder geval de keta-analogen als de 3meo groep zich niet goed lenen voor sprays, de werking holt achteruit opgelost in vloeistof, en wellicht is dit bij ketamine zelf ook het geval.

Verder is zo ongeveer alles wat mis kon gaan mis gegaan als ik het zo lees lol:weary:
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Ik kan me vergissen, maar ik heb begrepen van @Jmths dat in ieder geval de keta-analogen als de 3meo groep zich niet goed lenen voor sprays, de werking holt achteruit opgelost in vloeistof, en wellicht is dit bij ketamine zelf ook het geval.

Verder is zo ongeveer alles wat mis kon gaan mis gegaan als ik het zo lees lol:weary:
Klik om te vergroten...

Kut. Dan heb ik het laatste beetje ook verspild.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketakoekjes zei:
Lees eerst goed voor je onzin gaat reageren, ik kan sowieso niet het testcentrum inlopen en vragen of ze kunnen testen of er metaal zit in mijn ketamine en dit is sowies wss niet het geval. Ik zei al dat de persoon die mij dit heeft verkocht 100% vertrouwd is.
Klik om te vergroten...
Hoe is zeggen laten testen onzin reageren? Nice logic m8
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Laten testen.
Klik om te vergroten...
Lees eerst goed voor je onzin gaat reageren, ik kan sowieso niet het testcentrum inlopen en vragen of ze kunnen testen of er metaal zit in mijn ketamine en dit is sowies wss niet het geval. Ik zei al dat de persoon die mij dit heeft verkocht 100% vertrouwd is.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Ik kan me vergissen, maar ik heb begrepen van @Jmths dat in ieder geval de keta-analogen als de 3meo groep zich niet goed lenen voor sprays, de werking holt achteruit opgelost in vloeistof, en wellicht is dit bij ketamine zelf ook het geval.
Klik om te vergroten...
ketakoekjes zei:
Kut. Dan heb ik het laatste beetje ook verspild.
Klik om te vergroten...
Het doet de potentie van ketamine heel snel afnemen, ik gok dat ketamine opgelost in water na een week al de helft minder potent is. Dat was mijn conclussie met meerdere dissociatieven die ik had opgelost in water. Tenzij je van plan bent het binnen 48 uur te gebruiken zou ik het niet oplossen in water.

Maar los daarvan gok ik dat de 70mg die het overleefd heeft niet meer geweest zal zijn wat het was. :tearsofjoy:
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
Het doet de potentie van ketamine heel snel afnemen, ik gok dat ketamine opgelost in water na een week al de helft minder potent is. Dat was mijn conclussie met meerdere dissociatieven die ik had opgelost in water. Tenzij je van plan bent het binnen 48 uur te gebruiken zou ik het niet oplossen in water.

Maar los daarvan gok ik dat de 70mg die het overleefd heeft niet meer geweest zal zijn wat het was. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Laat maar zijn, heb volgende week belangrijke dingen te doen en heb geen zin in een comedown. Kan ik de keta wel nog uitkoken om potentie te behouden ofzo?
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet nu dat mijn ketamine heel normaal smaakte en voelde (soort van muntachtig) en dit blijkt te kloppen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
Hoe is zeggen laten testen onzin reageren? Nice logic m8
Klik om te vergroten...
Jezus christus met jou ga ik niet meer in discussie, als je vaak genoeg zit op het forum dan weet je dat regel nummer 1 is 'laat je drugs testen', dus dan hoef je dat niet nog een keer in mijn gezicht te duwen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach 70mg gewoon weg gooien en nieuwe kopen.
Geen risico's nemen.

En ja er hangt hier een sfeertje dat ze meteen gaan roepen dat je het moet testen.
En als iemand om hulp vraagt meteen de les word gelezen hoe dom hij wel niet is.
En als je drugs mixed.. oei dan heeft iemand online wel gelezen dat het levensgevaarlijk is en dat kan echt niet! Terwijl er niks aan de hand is.

Gewoon negeren!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketakoekjes zei:
Jezus christus met jou ga ik niet meer in discussie, als je vaak genoeg zit op het forum dan weet je dat regel nummer 1 is 'laat je drugs testen', dus dan hoef je dat niet nog een keer in mijn gezicht te duwen.
Klik om te vergroten...

#doe eens lief

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."