#1
Hij wil een vrouw worden
Ik denk dat je even moet mailen naar die gasten van the pain olympics (niet opzoeken als je een gevoelig maagje hebt...).Ik zoek eigenlijk specifiek naar iemand die hier wel mee gecastreerd is. Om te weten of castratie hiermee een aanrader is
Ik denk dat dit een grapje wasIk denk dat je even moet mailen naar die gasten van the pain olympics (niet opzoeken als je een gevoelig maagje hebt...).
Waarom wil je in godsnaam iemand spreken die zich zelf castreerd na het nemen van ketamine.
Als je met die gedachte rond loopt zou ik toch even langs je arts gaan.
Je kan je ook gewoon chemisch laten castreren (bvb. Zoals in sommige landen bij pedofielen gebeurd na de strafpleit.)
Of door operatie.
Ik versta geen sarcasme als ik geen gelaatsuitdrukking zie 🤣Ik denk dat dit een grapje was![]()
Ik denk dat dit een grapje was![]()
Heeft elke drug dan een R en S variant??Bij de meeste drugs scheidt men R en S niet, dus is het altijd racemisch.
Je hebt arketamine en je hebt esketamine
Dit is een zogenoemde +/-
Die verschillende effecten heeft op je nmda receptoren.
Maar Google: esketamine
En Google: arketamine
Hahaha, er wordt ook telkens weer wat nieuws bedacht.Volgens de beschrijving wordt dit in de medische wereld gebruikt voor de castratie van varkens.
Staafjes is veel beter inderdaad. Ben benieuwd!Ja, S zijn van die bollekes en is potenter; R zijn staafjes en zijn leuker. :P
kzal laten weten wat voor ket is is zodra het binnen is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."