Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRacemic ketamine (rocks medical grade)

Racemic ketamine (rocks medical grade)

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij wil een vrouw worden
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#2
't was niet de moeite. 4/10
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn keta is na een lange tijd het laaste beetje wat er nog in zat ook ooit geel gekleurd. Had dit zelf ook nooit gezien maar dit laaste beetje was 100x zoveel meer potent als wat ervoor inzat. Ket bloat kwam wel al meteen na 1 klein puntje om de hoek kijken.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Racemisch komt wel vaker voor, het is inderdaad gewoon een mix van R en S. Bij de meeste drugs scheidt men R en S niet, dus is het altijd racemisch. Misschien dat dat bij keta anders is, omdat het meestal door farmaceutische bedrijven wordt geproduceerd.

Dat het geel is, lijkt me echter geen goed teken.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zoek eigenlijk specifiek naar iemand die hier wel mee gecastreerd is. Om te weten of castratie hiermee een aanrader is
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yoow, we gaan keta kopen; en willen een nieuwe soort bestellen.

De soort noemt Racemic, en zijn bolletjes gemixt met staafjes. Volgens de beschrijving wordt dit in de medische wereld gebruikt voor de castratie van varkens.

het ziet er wat geelachtige kristallen uit ipv van die typische witte keta kleur.

even voor duidelijkheid: Ik vraag NIET naar de kwaliteit van het product, ma of iemand Racemic dat soort kent? Mercikes!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
heyol zei:
Volgens de beschrijving wordt dit in de medische wereld gebruikt voor de castratie van varkens.
Klik om te vergroten...
Hahaha, er wordt ook telkens weer wat nieuws bedacht.

Dit klinkt gewoon als r en s-ketamine door elkaar. Ik heb meerdere keren s-ketamine gehad en dat beviel prima. Maar ik werd daarbij niet gecastreerd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketamine is een verdoofmiddel dus opzich niet gek dat het daar voor gebruikt wordt. Ik zou het wel even laten testen als je het binnen hebt.

Misschien kan @Spyro het verschil tussen r en s keta uitleggen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij weet je het verschil al tussen het R en S type?

Maar laat je niet gek maken hoor. Dat zal inderdaad gemixte zooi zijn van S en R met een hoop rare stofjes waar je waarschijnlijk een leuk prijsje voor moet betalen...

Ik heb nog nooit in mijn leven gele kristallen Keta gezien en ik heb toch zeker wel 15+ verschillende geprobeerd bij diverse dealers.

Ik zou het lekker laten testen want het klinkt imo echt als rotzooi.

Het heeft bij mij ook echt lang geduurd voor ik eindelijk iemand gevonden had die nou écht goede Ketamine staven verkocht zonder versneden klote troep erdoorheen.

Mja, ben zelf geen castratie ondergaan dus daar kan ik niet over meepraten. Maar ik heb wel genoeg ongelukken gemaakt onder het genot van Ketamine waar ik niks van gevoeld heb. 😅

Maar eh, testen is weten. Ben nu ook wel benieuwd naar die “Keta”.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, S zijn van die bollekes en is potenter; R zijn staafjes en zijn leuker. :P

kzal laten weten wat voor ket is is zodra het binnen is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Ja, S zijn van die bollekes en is potenter; R zijn staafjes en zijn leuker. :P

kzal laten weten wat voor ket is is zodra het binnen is.
Klik om te vergroten...
Staafjes is veel beter inderdaad. Ben benieuwd!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
heyol zei:
Ja, S zijn van die bollekes en is potenter; R zijn staafjes en zijn leuker. :P

kzal laten weten wat voor ket is is zodra het binnen is.
Klik om te vergroten...
nl.m.wikipedia.org

Racemaat - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org

Dus s/r ketamine in Een 50/50 ratio.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom wil je gecastreerd worden?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
heyol zei:
Ik zoek eigenlijk specifiek naar iemand die hier wel mee gecastreerd is. Om te weten of castratie hiermee een aanrader is
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je even moet mailen naar die gasten van the pain olympics (niet opzoeken als je een gevoelig maagje hebt...).

Waarom wil je in godsnaam iemand spreken die zich zelf castreerd na het nemen van ketamine.
Als je met die gedachte rond loopt zou ik toch even langs je arts gaan.
Je kan je ook gewoon chemisch laten castreren (bvb. Zoals in sommige landen bij pedofielen gebeurd na de strafpleit.)
Of door operatie.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Ik denk dat je even moet mailen naar die gasten van the pain olympics (niet opzoeken als je een gevoelig maagje hebt...).

Waarom wil je in godsnaam iemand spreken die zich zelf castreerd na het nemen van ketamine.
Als je met die gedachte rond loopt zou ik toch even langs je arts gaan.
Je kan je ook gewoon chemisch laten castreren (bvb. Zoals in sommige landen bij pedofielen gebeurd na de strafpleit.)
Of door operatie.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit een grapje was ^_^
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
KlaasVaak zei:
Ik denk dat dit een grapje was ^_^
Klik om te vergroten...
Ik versta geen sarcasme als ik geen gelaatsuitdrukking zie 🤣
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Ik denk dat dit een grapje was ^_^
Klik om te vergroten...

lol. Inderdaad. 😂
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Bij de meeste drugs scheidt men R en S niet, dus is het altijd racemisch.
Klik om te vergroten...
Heeft elke drug dan een R en S variant??
Heb wel eens over links- en rechtsdraaiende amfetamine gehoord; is dat hetzelfde?
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt arketamine en je hebt esketamine
Dit is een zogenoemde +/-

Die verschillende effecten heeft op je nmda receptoren.

Maar Google: esketamine
En Google: arketamine
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geelachtige kristallen klink me wat minder aantrekkelijk 🤔

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."