#1
Als je echt intresse hebt over mijn situatie kan je altijd men topic even doorbladeren..OkΓ©, fijn dat je hulp hebt. Herken je intentie om zo nu en dan psychedelica te gebruiken. Heb dit zelf ook al een keer geopperd alleen in een feestje-setting viel dit mij vaak tegen. Dan werd het eerst vaak een 2cbtje, maar dan is de stap naar wat anders ook alweer makkelijker, ( bij mij werkt 2cb op lage dosis weer anders dan wat de intentie van het af en toe trippen kan geven ) is dit ook weer net over de grens gaan? Je helpt me zeker met zicht op de situatie en om een breder beeld op de situatie te vormenππ»
Ik gebruik psychedelica nooit op feestjes en enkel thuis of bij 1enkele vriend dat men 2de thuis is.
2cb heb na begin dit jaar afgezworen na een partijtje overgeven en vind ik niet echt wat je kunt noemen een rasechte psychedelica.
In heb het dan meer over.
Psilo.
Lsd.
Dmt.
Mescaline , en soortgelijke.