Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine -XTC-Lachgas, slechte spraak na K-hole

Ketamine -XTC-Lachgas, slechte spraak na K-hole

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het Peterpan Syndroom zei:
Hallo levensgenieters

Na jaren alleen maar de onderwerpen en reacties te lezen heb ik zelf ook eens een vraag.
Ik ben al jaren lekker recreatief aan het rondtrippen op verschillende soorten drugs. Ik vond het vanaf het begin af aan al veel interessanter dan alcohol. Toen bij mij voor de eerste keer Xtc insloeg voelde dat voor mij als een openbaring van, dit is het, deze roes past en hoort bij mij. In mijn jongere jaren dronk ik nog bijna geen alcohol, ik kreeg bier gewoon bijna niet weg omdat ik het niet lekker vond. Maar toen ik verhuisde naar een zuip gemeente werd ik snel van dat probleem verholpen maar bleef de drugs altijd trouw, de drugs is barmhartig en is er voor jou:raisedhands2:.
Nou heb ik pas in 2018 vrij laat voor het eerst Ketamine gehad. Het was een drugs die al die jaren compleet aan mij voorbij was gegaan. Ik had de naam wel eens horen vallen maar het was nooit binnen mijn bereik. Tot ik in 2018 meeging met een nieuwe groep om naar techno feesten te gaan waar ik voorheen ook nooit heenging. Op mijn eerste keer Lowlands heb ik daar het Technolicht gezien en god zij dat het goed was, ga heen en snoep zoveel mogelijk van mijn drugs beste jongeman zei een vriendelijke stem. Nu nog denk ik was ik maar veel eerder naar Lowlands geweest.
Waar was ik? oh ja de Ketamine natuurlijk. Na mijn eerste techno feest op Xtc met die gasten werd mij al duidelijk gemaakt van dat ik op de after aan de Ketamine moet gaan. Ik vond het eerlijk gezegd wel spannend iets nieuws maar het is drugs en drugs is barmhartig dus niet zeuren en opsnuiven die troep. ik had me bordje netjes leeggegeten en mocht van tafel om naar de wc te gaan. Ik kwam terug en voelde nog niets, ik had ook totaal geen idee wat ik moest verwachten dus ik nam zomaar nog 2 punten. ik zit een beetje voorover naar de tv te kijken en er wordt mij wat gevraagd, ik draai me om om te antwoorden en de woorden rollen heel traaaaag uit mijn mond. Iedereen moest zo lachen en ineens besefte ik dat ik er al inzat. Dit was heel iets nieuws voor mij, dit had iets volmaakts, dromerigs iets waar ik als dagdromer altijd al naar opzoek was, iets waarvan ik dacht dit zijn alleen maar uit gefantaseerde verhalen maar dit was echt en ik zat er middenin. En dan de muziek, de prachtige muziek die nu nog mooier en dieper klonk, alsof de muziek één werd met mij. Het gaf mij een gevoel van wat is de echte wereld toch een poppenkast en voorspelbaar, deze wereld is zoveel interessanter en wijzer! er kwam ineens in me op om te zeggen, zullen we stoppen met werken en alleen nog maar Keta snuiven?? Er werdt hevig gelachen maar ik meende het echt. Vanaf dat moment heeft Ketamine mij niet meer losgelaten en ik de Ketamine ook niet, ik vraag me wel eens af wie is nou gek op wie?? Ik neem het eens in de 6 weken ongeveer want het moet natuurlijk wel bijzonder blijven maar de Ketamine denkt daar anders over:thinking:

Ik kan er nog wel over blijven doorvertellen mar ik ben erg van mijn vraag afgedwaald haha.
Als ik aan de Ketamine ga dan komt de roes opzetten die ik lekker vind maar als ik het combineer met Xtc dan wordt het wel echt serieus. De roes wordt een trip en dingen beginnen echt goed te vervormen en mijn lichaamsdelen lijken nog erger op die van rubber of plastic dan met alleen maar Ketamine. En nu komt het, als ik ook nog lachgas heb gehad die avond en ik ben de hele avond punten aan het pakken dan ineens begint het. Ik voel het aankomen en ga er ook gelijk in een goede houding voor zitten. Als het nog lukt zet ik Thinking of a place nog aan van The War on Drugs of me maat zet hem aan want dan glij ik er echt zo in. Echt al het gevoel uit mijn armen en benen verdwijnen, ik voel alleen nog mijn romp denk ik! Ik kan alleen nog maar kijken, het lijkt alsof ik in een kijkdoos kijk. Het gevoel wat het geeft lijkt wel alsof er iets door mijn lichaam giert en het voelt geweldig. Hetzelfde gevoel als je met een lift naar beneden gaat of als je in een achtbaan zit met een vrije val naar beneden daar kan ik het mee vergelijken. Het beeld voor me is totaal niet meer de kamer in waar ik zat, alles vervormt constant maar zo goed aangepast zo volmaakt alsof alles als een soort Tetris in elkaar schuift waarbij ik op dat moment alleen maar kan denken, Ketamine u bent een architect een genie alsof ik in direct contact sta met een hogere spirituele macht. Waarbij dan een ontlading van ik noem het maar geluk in mij wordt gestroomd en ik mij dan zo oppermachtig voel dat ik de hele wereld liefheb en alles komt voortaan goed, geen één negatief moment accepteer ik nog in mijn leven. Op een gegeven moment draait alles toch weer in zijn oorspronkelijk staat en merk ik dat ik toch weer in mijn maat zijn woonkamer ben. Met dat alles weer normaal wordt komt het vreemde, ik voel alsof er één stevige rilling door mijn lichaam gaat van het puntje van mijn hoofd naar het puntje van mijn teen. Ik kom dan bij en het lijkt wel alsof er een kreukel in mijn hersenen zit, alles is nog niet helemaal recht en mijn spraak is ook slecht. Ik kom niet goed en struikel over mijn eigen woorden. als ik wat wil zeggen ben ik bij woord 4 al weer vergeten wat ik wilde zeggen, Ik heb dan wel een tijd nodig om weer te herstellen maar heb er dan wel de hele dag last van. De volgende dag is het wel weer normaal alleen hoofdrekenen is nog wel een probleem. Maar dan dat euforische gevoel blijft zeker nog wel 10 dagen hangen, alsof ik een reset heb gehad.
Dit is nu denk ik 6 keer gebeurt ofzo maar niemand die ik spreek of meedoet heeft dit. Wat ik mij afvraag ga ik misschien dan toch te ver? Ben ik de boel toch wel aan het beschadigen? Die kreukel wat ik voel in mijn hersenpan kan niet anders de reactie zijn dat ik toch aardig mijn hersenen heb platgelecht en dat ze weer ontwaken want het herstelt zich geleidelijk wel weer in een paar uur. Vaak ga ik naar bed en na het slapen ben ik wel weer de oude maar wel erg suf.

Mijn vraag herkent één van jullie iets hierin? De trip is geweldig maar ik wil niet eens wakker worden als een kastplantje haha
Anders zet ik er een streep onder geen punt natuurlijk!
Klik om te vergroten...
Wel interessant om te horen dat je je 10 dagen nadien helemaal top voelt. Ik heb zelf geen ervaring met ketamine, maar je hoort steeds vaker dat ketamine (in wetenschappelijke setting) wordt ingezet om depressies te laten verdwijnen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Wel interessant om te horen dat je je 10 dagen nadien helemaal top voelt. Ik heb zelf geen ervaring met ketamine, maar je hoort steeds vaker dat ketamine (in wetenschappelijke setting) wordt ingezet om depressies te laten verdwijnen.
Klik om te vergroten...
Dit ja! Het wordt in verschillende landen al gebruikt tegen depressie. Het enige probleem is dat het maar ongeveer een week werkt en dan moet je herdoseren... Dat lees ik ook in je lap tekst. Dat het je licht manisch maakt, met bakken euforie en het gevoel dat alles goed is. Althans voor een tijdje.

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die xtc... Gebruik je die dan altijd samen met Ketamine en lachgas? Sorry maar je verhaal is nogal onsamenhangend...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Dit ja! Het wordt in verschillende landen al gebruikt tegen depressie. Het enige probleem is dat het maar ongeveer een week werkt en dan moet je herdoseren... Dat lees ik ook in je lap tekst. Dat het je licht manisch maakt, met bakken euforie en het gevoel dat alles goed is. Althans voor een tijdje.

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die xtc... Gebruik je die dan altijd samen met Ketamine en lachgas? Sorry maar je verhaal is nogal onsamenhangend...
Klik om te vergroten...
Niet mijn tori, G.
H
Het Peterpan SyndroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Dit ja! Het wordt in verschillende landen al gebruikt tegen depressie. Het enige probleem is dat het maar ongeveer een week werkt en dan moet je herdoseren... Dat lees ik ook in je lap tekst. Dat het je licht manisch maakt, met bakken euforie en het gevoel dat alles goed is. Althans voor een tijdje.

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die xtc... Gebruik je die dan altijd samen met Ketamine en lachgas? Sorry maar je verhaal is nogal onsamenhangend...
Klik om te vergroten...
Heey.
Ik heb de tekst nogmaals gelezen en je vraag wordt eigenlijk gewoon beantwoord. Niet altijd alles tegelijk maar als ik die 3 combineer en dat is af en toe eens dan bereik ik die euforie. Ik zoek het niet echt op omdat ik wel een dag moet bijtrekken daarna maar soms komt het en dan kan ik het alleen maar laten gebeuren. Ik zit dan in de Ketamine en kan alleen maar kijken, het is zo verschrikkelijk mooi. Ik ga liever daar naartoe dan een dagje naar de Efteling.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het Peterpan Syndroom zei:
Heey.
Ik heb de tekst nogmaals gelezen en je vraag wordt eigenlijk gewoon beantwoord. Niet altijd alles tegelijk maar als ik die 3 combineer en dat is af en toe eens dan bereik ik die euforie. Ik zoek het niet echt op omdat ik wel een dag moet bijtrekken daarna maar soms komt het en dan kan ik het alleen maar laten gebeuren. Ik zit dan in de Ketamine en kan alleen maar kijken, het is zo verschrikkelijk mooi. Ik ga liever daar naartoe dan een dagje naar de Efteling.
Klik om te vergroten...
Dat lachgas snap ik wel, maar Ketamine en xtc zou ik zelf nooit mengen... En je moet telkens een paar maanden wachten...
Mag ik vragen wat voor dosissen je dan gebruikt?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wauw, is dat een k-hole? Daar ben ik zo nieuwsgierig naar de laatste tijd.
Wat omschrijf jij je ervaring prachtig!
Ik heb zelf xtc en keta nooit gecombineerd, wel keta gehad in de come down.
Is het niet zo dat je vooral aan het herstellen bent van xtc? Daar kan je kort vergeetachtig van worden, de week erna.
H
Het Peterpan SyndroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Dat lachgas snap ik wel, maar Ketamine en xtc zou ik zelf nooit mengen... En je moet telkens een paar maanden wachten...
Mag ik vragen wat voor dosissen je dan gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ik wil je nergens tot aanzetten maar ket en xtc is vind ikzelf de mooiste combi, het heeft zelfs een naam Kitty Flipping. Als je die naam invuld dan zul je lezen dat meerdere mensen die ervaring met mij delen. Dosis echt geen idee! ik ben er vergeten bij te zetten dat ik het in de come down van de xtc doe. Het gaat 9 van de 10 keer zo. Ket fase één, 2 punten de roes. Ket fase twee nog 2 punten dingen beginnen echt te veranderen. Ket fase drie 2 of 3 punten en dan kom ik in de Ketamine en dan ergens ineens begint het. Lachgas 3 ballonnen is al genoeg. Ik heb daarna ook nooit geen kater van de xtc de volgende dag alleen een beetje suf maar totaal niet gaar of neerslachtig. En ik hoef geen maanden te wachten hoor 3e kerstdag was het bingo, afgelopen weekend was het ook weer bingo alleen vind het voor nu voorlopig wel even welletjes.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketamine MDMA combi zorgt bij mij voor super duidelijke closed eye visuals, die reageren op de muziek👌🏻 Erg vermakelijk!
H
Het Peterpan SyndroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo levensgenieters

Na jaren alleen maar de onderwerpen en reacties te lezen heb ik zelf ook eens een vraag.
Ik ben al jaren lekker recreatief aan het rondtrippen op verschillende soorten drugs. Ik vond het vanaf het begin af aan al veel interessanter dan alcohol. Toen bij mij voor de eerste keer Xtc insloeg voelde dat voor mij als een openbaring van, dit is het, deze roes past en hoort bij mij. In mijn jongere jaren dronk ik nog bijna geen alcohol, ik kreeg bier gewoon bijna niet weg omdat ik het niet lekker vond. Maar toen ik verhuisde naar een zuip gemeente werd ik snel van dat probleem verholpen maar bleef de drugs altijd trouw, de drugs is barmhartig en is er voor jou:raisedhands2:.
Nou heb ik pas in 2018 vrij laat voor het eerst Ketamine gehad. Het was een drugs die al die jaren compleet aan mij voorbij was gegaan. Ik had de naam wel eens horen vallen maar het was nooit binnen mijn bereik. Tot ik in 2018 meeging met een nieuwe groep om naar techno feesten te gaan waar ik voorheen ook nooit heenging. Op mijn eerste keer Lowlands heb ik daar het Technolicht gezien en god zij dat het goed was, ga heen en snoep zoveel mogelijk van mijn drugs beste jongeman zei een vriendelijke stem. Nu nog denk ik was ik maar veel eerder naar Lowlands geweest.
Waar was ik? oh ja de Ketamine natuurlijk. Na mijn eerste techno feest op Xtc met die gasten werd mij al duidelijk gemaakt van dat ik op de after aan de Ketamine moet gaan. Ik vond het eerlijk gezegd wel spannend iets nieuws maar het is drugs en drugs is barmhartig dus niet zeuren en opsnuiven die troep. ik had me bordje netjes leeggegeten en mocht van tafel om naar de wc te gaan. Ik kwam terug en voelde nog niets, ik had ook totaal geen idee wat ik moest verwachten dus ik nam zomaar nog 2 punten. ik zit een beetje voorover naar de tv te kijken en er wordt mij wat gevraagd, ik draai me om om te antwoorden en de woorden rollen heel traaaaag uit mijn mond. Iedereen moest zo lachen en ineens besefte ik dat ik er al inzat. Dit was heel iets nieuws voor mij, dit had iets volmaakts, dromerigs iets waar ik als dagdromer altijd al naar opzoek was, iets waarvan ik dacht dit zijn alleen maar uit gefantaseerde verhalen maar dit was echt en ik zat er middenin. En dan de muziek, de prachtige muziek die nu nog mooier en dieper klonk, alsof de muziek één werd met mij. Het gaf mij een gevoel van wat is de echte wereld toch een poppenkast en voorspelbaar, deze wereld is zoveel interessanter en wijzer! er kwam ineens in me op om te zeggen, zullen we stoppen met werken en alleen nog maar Keta snuiven?? Er werdt hevig gelachen maar ik meende het echt. Vanaf dat moment heeft Ketamine mij niet meer losgelaten en ik de Ketamine ook niet, ik vraag me wel eens af wie is nou gek op wie?? Ik neem het eens in de 6 weken ongeveer want het moet natuurlijk wel bijzonder blijven maar de Ketamine denkt daar anders over:thinking:

Ik kan er nog wel over blijven doorvertellen mar ik ben erg van mijn vraag afgedwaald haha.
Als ik aan de Ketamine ga dan komt de roes opzetten die ik lekker vind maar als ik het combineer met Xtc dan wordt het wel echt serieus. De roes wordt een trip en dingen beginnen echt goed te vervormen en mijn lichaamsdelen lijken nog erger op die van rubber of plastic dan met alleen maar Ketamine. En nu komt het, als ik ook nog lachgas heb gehad die avond en ik ben de hele avond punten aan het pakken dan ineens begint het. Ik voel het aankomen en ga er ook gelijk in een goede houding voor zitten. Als het nog lukt zet ik Thinking of a place nog aan van The War on Drugs of me maat zet hem aan want dan glij ik er echt zo in. Echt al het gevoel uit mijn armen en benen verdwijnen, ik voel alleen nog mijn romp denk ik! Ik kan alleen nog maar kijken, het lijkt alsof ik in een kijkdoos kijk. Het gevoel wat het geeft lijkt wel alsof er iets door mijn lichaam giert en het voelt geweldig. Hetzelfde gevoel als je met een lift naar beneden gaat of als je in een achtbaan zit met een vrije val naar beneden daar kan ik het mee vergelijken. Het beeld voor me is totaal niet meer de kamer in waar ik zat, alles vervormt constant maar zo goed aangepast zo volmaakt alsof alles als een soort Tetris in elkaar schuift waarbij ik op dat moment alleen maar kan denken, Ketamine u bent een architect een genie alsof ik in direct contact sta met een hogere spirituele macht. Waarbij dan een ontlading van ik noem het maar geluk in mij wordt gestroomd en ik mij dan zo oppermachtig voel dat ik de hele wereld liefheb en alles komt voortaan goed, geen één negatief moment accepteer ik nog in mijn leven. Op een gegeven moment draait alles toch weer in zijn oorspronkelijk staat en merk ik dat ik toch weer in mijn maat zijn woonkamer ben. Met dat alles weer normaal wordt komt het vreemde, ik voel alsof er één stevige rilling door mijn lichaam gaat van het puntje van mijn hoofd naar het puntje van mijn teen. Ik kom dan bij en het lijkt wel alsof er een kreukel in mijn hersenen zit, alles is nog niet helemaal recht en mijn spraak is ook slecht. Ik kom niet goed en struikel over mijn eigen woorden. als ik wat wil zeggen ben ik bij woord 4 al weer vergeten wat ik wilde zeggen, Ik heb dan wel een tijd nodig om weer te herstellen maar heb er dan wel de hele dag last van. De volgende dag is het wel weer normaal alleen hoofdrekenen is nog wel een probleem. Maar dan dat euforische gevoel blijft zeker nog wel 10 dagen hangen, alsof ik een reset heb gehad.
Dit is nu denk ik 6 keer gebeurt ofzo maar niemand die ik spreek of meedoet heeft dit. Wat ik mij afvraag ga ik misschien dan toch te ver? Ben ik de boel toch wel aan het beschadigen? Die kreukel wat ik voel in mijn hersenpan kan niet anders de reactie zijn dat ik toch aardig mijn hersenen heb platgelecht en dat ze weer ontwaken want het herstelt zich geleidelijk wel weer in een paar uur. Vaak ga ik naar bed en na het slapen ben ik wel weer de oude maar wel erg suf.

Mijn vraag herkent één van jullie iets hierin? De trip is geweldig maar ik wil niet eens wakker worden als een kastplantje haha
Anders zet ik er een streep onder geen punt natuurlijk!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk geschreven. Heb zelf geen ervaring met keta dus Weet niet precies of dit normaal is. Klinkt wel tof haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."