Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsK-Hole???

K-Hole???

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
JoopDoop zei:
Ja klopt dat is zeker zo.
Maar kan de K-hole ingaan ook gewoon niet herinneren???
Wat een spul
Klik om te vergroten...
Ja, herken het wel hoor! Heb dat ook vaker gehad.
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mede lezers

Het is weer effe een tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier maar deze ervaring wilde ik toch even kwijt.
Het is geen trip report maar eerder een raar verhaal.
Had met een paar maten een paar gram keta gehaald.
We hebben de keta niet laten testen maar na een punt genomen te hebben wisten we genoeg.
Het was hele sterke keta en we hebben onszelf de hele avond vermaakt met die zooi.
Nu, de volgende dag had ik nog wat over, zo’n 0.8 gram denk ik.
Ik heb zeker de helft hiervan opgesnoven maar echt bijna niets gevoeld?
Zeker 8-9 lijnen van die helft gemaakt en dan om de 10 minuten weggesnoven maar uiteindelijk leek het alleen alsof ik een beetje stoned was.
Toen had ik nog 0.4 gram over ongeveer.
Dit heb ik helemaal in een vloeitje gegooid en dichtgedraaid.. Ohja en doorgeslikt..!!
Ik lag op m’n bed en voelde de eerste effecten duidelijk opkomen.
Maar vanaf dat moment dat ik die eerste effecten voelde opkomen kan ik eigenlijk helemaal niets meer herinneren!
Ik herinner me alleen dat ik een uur later “wakker werd” in mijn bed en helemaal nergens iets van begreep.
Ik lag nog half te trippen, ik dacht dat ik mezelf tussen hemel en aarde bevond.
Ook kwam opeens het besef dat dit door de ketamine kwam die ik net had genomen!
Was dit nou de inwerkingsfase of de uitwerkingsfase? Dat wist ik geen eens! Tot ik op de klok keek en er een uur voorbij was.
Dit moet dus betekenen dat ik of geforceerd in slaap ben gedrukt door dat spul, of heb ik gewoon een hele diepe K-hole gehad?
Toen ik zo trippend wakker werd liep ik als een robot naar de spiegel en toen wist ik natuurlijk genoeg.
Maar het feit dat ik gewoon nadda noppes nog geen miniscuul ding meer weet can mijn trip vind ik echt bizar!

Mijn vraag is dus aan vooral de ervaren gebruikers op dit forum:
Ben ik nou in slaap gekeild, of was dit gewoon een ontzettend diepe K-hole waarvan het logisch is dat je helemaal niks meer weet?

Misschien wel allebei joh weet ik veel.
Weet wel dat dit mijn heftigste ervaring met Ketamine ooit is.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

- JoopDoop
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik uit een k-hole kom weet ik ook niet altijd alles nog te vertellen... Lijkt me sterk dat je in slaap bent gevallen.

Klinkt imo gewoon als een hole. 😆
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4

Bizarre ervaring na een paar sleutelpuntjes ketamine

Na een tijdje geen drugs gebruiken dacht ik van de week een beetje ketamine te nemen. Een half uur later werd ik ineens wakker in een vierkant universum wat binnenstebuiten was gekeerd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enorme fan ben van ketamine of andere dissociatieven. Ik vind altijd dat...
drugsforum.nl drugsforum.nl
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Als ik uit een k-hole kom weet ik ook niet altijd alles nog te vertellen... Lijkt me sterk dat je in slaap bent gevallen.

Klinkt imo gewoon als een hole. 😆
Klik om te vergroten...
Ja klopt dat is zeker zo.
Maar kan de K-hole ingaan ook gewoon niet herinneren???
Wat een spul
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
JoopDoop zei:
Dag mede lezers

Het is weer effe een tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier maar deze ervaring wilde ik toch even kwijt.
Het is geen trip report maar eerder een raar verhaal.
Had met een paar maten een paar gram keta gehaald.
We hebben de keta niet laten testen maar na een punt genomen te hebben wisten we genoeg.
Het was hele sterke keta en we hebben onszelf de hele avond vermaakt met die zooi.
Nu, de volgende dag had ik nog wat over, zo’n 0.8 gram denk ik.
Ik heb zeker de helft hiervan opgesnoven maar echt bijna niets gevoeld?
Zeker 8-9 lijnen van die helft gemaakt en dan om de 10 minuten weggesnoven maar uiteindelijk leek het alleen alsof ik een beetje stoned was.
Toen had ik nog 0.4 gram over ongeveer.
Dit heb ik helemaal in een vloeitje gegooid en dichtgedraaid.. Ohja en doorgeslikt..!!
Ik lag op m’n bed en voelde de eerste effecten duidelijk opkomen.
Maar vanaf dat moment dat ik die eerste effecten voelde opkomen kan ik eigenlijk helemaal niets meer herinneren!
Ik herinner me alleen dat ik een uur later “wakker werd” in mijn bed en helemaal nergens iets van begreep.
Ik lag nog half te trippen, ik dacht dat ik mezelf tussen hemel en aarde bevond.
Ook kwam opeens het besef dat dit door de ketamine kwam die ik net had genomen!
Was dit nou de inwerkingsfase of de uitwerkingsfase? Dat wist ik geen eens! Tot ik op de klok keek en er een uur voorbij was.
Dit moet dus betekenen dat ik of geforceerd in slaap ben gedrukt door dat spul, of heb ik gewoon een hele diepe K-hole gehad?
Toen ik zo trippend wakker werd liep ik als een robot naar de spiegel en toen wist ik natuurlijk genoeg.
Maar het feit dat ik gewoon nadda noppes nog geen miniscuul ding meer weet can mijn trip vind ik echt bizar!

Mijn vraag is dus aan vooral de ervaren gebruikers op dit forum:
Ben ik nou in slaap gekeild, of was dit gewoon een ontzettend diepe K-hole waarvan het logisch is dat je helemaal niks meer weet?

Misschien wel allebei joh weet ik veel.
Weet wel dat dit mijn heftigste ervaring met Ketamine ooit is.
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

- JoopDoop
Klik om te vergroten...
Yup, k-hole😅
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vriend van mij gaat net als jij harder van ketamine oraal dan nasaal, terwijl mij altijd is verteld dat het nasaal veeeeel effectiever is en minder schadelijk voor de organen.. Misschien toch een keer oraal proberen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geldt dat ook voor 2fdck, nasaal sterkere werking?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
In feite geldt dat het effectiever en sneller wordt opgenomen. Niet zozeer sterker.
De Zandman zei:
Geldt dat ook voor 2fdck, nasaal sterkere werking?
Klik om te vergroten...

Wel kan het op een andere manier inslaan.

En de quote kwam midden in mijn tekst. Je hebt het er maar mee te doen. Ik geef lekker de 2f de schuld.

Overigens echt een lulkoek verhaal deze openingspost zeg. 0,4 gram wegsnuiven zonder effect. Dikke piemel pasta

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."