#1
Allereerst: desinfecteren die naalden!
Je loopt anders een enorm risico op hele enge ziektes...
Je loopt anders een enorm risico op hele enge ziektes...
Eerlijk is eerlijk, de zelfhulpgroepen NA/CA/AA/AGOG/ALANON. Reports over gebruik kom je er niet zoveel tegen. Wel over herstel en deze mensen hangen ook samen als familie. Of je nou moeite hebt met verhuizen of even diep in de put zit. Ze staan allemaal voor je klaar! Zonder hen had ik hier misschien niet meer gezeten.We zijn hier op DF een unieke groep mensen.
Wij helpen elkaar als we dit kunnen onder andere.
We schrijven reports over onze ervaringen mbt drugs
En ook op andere gebieden zijn we één grote familie!
Waar vind je dit nog, in onze maatschappij?
Nergens volgens mij!
Wat een dikke dingen. zit ik hier met mijn 27G naalden. Even zoeken, heb nog 24G. Misschien ergens nog 22G maar weet niet of die nog steriel zijn. Tijd voor een experimentje?Bij i.v (ader) insulinenaald.
I.m (spier) een gewone injectienaald zoals je gewoon bent bij de dokter , en subcutaan (onderhuids.) Insulinenaald.
Bekijk bijlage 24630
IV?Wil dit vanavond proberen welke dosis voor een eerste keer raden jullie aan?
IM heb ik nog nooit geprobeerd. Welke spier zou dan de sigaar zijn? Nu ben ik stiekem wel benieuwd
Wat was jouw iv dosis?Het is inderdaad een behoorlijk goede ROA. Volgende keer iets hoger doseren wel.
Ook een stuk makkelijker dat je niet naar een ader hoeft te zoeken. Als ik iets beu ben, is dat het wel.
Ik vond im heel mooi. Heel smooth ook. Veel van geleerd denk ik.Het voelt killer, weinig psychedelisch en vaak intens verwarrend.
Ik doelde op IM ROA. Vanochtend uitgeprobeerd. Verder ben ik niet impulsief ofzo.... (normaal valt dat best mee, maar nu het eind van mijn gebruik in zicht is krijg ik van die 'eindsprint' trekjes. En daar moet ik eigenlijk wat mee gaan doen.)Wat was jouw iv dosis?
Ik vond im heel mooi. Heel smooth ook. Veel van geleerd denk ik.
80mg is wel een leuke start dosis als je iets al wel gewend bent ja.Laat je het water ook helemaal afkoelen in het buisje of kan het lauw ook?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."