Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine IV: Poeder oplossen in water?

Ketamine IV: Poeder oplossen in water?

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Allereerst: desinfecteren die naalden!
Je loopt anders een enorm risico op hele enge ziektes...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
We zijn hier op DF een unieke groep mensen.
Wij helpen elkaar als we dit kunnen onder andere.
We schrijven reports over onze ervaringen mbt drugs
En ook op andere gebieden zijn we één grote familie!
Waar vind je dit nog, in onze maatschappij?
Nergens volgens mij!
Klik om te vergroten...
Eerlijk is eerlijk, de zelfhulpgroepen NA/CA/AA/AGOG/ALANON. Reports over gebruik kom je er niet zoveel tegen. Wel over herstel en deze mensen hangen ook samen als familie. Of je nou moeite hebt met verhuizen of even diep in de put zit. Ze staan allemaal voor je klaar! Zonder hen had ik hier misschien niet meer gezeten.

Maar drugsforum is een bijzondere plek. Nog in dubio of ik hier nog lang ga rondhangen. Ik ben op het punt dat ik niet met, maar ook niet zonder drugs kan functioneren. het kan triggers geven, maar ook steun bieden. Misschien wel mooi om mijn route richting herstel op te schrijven.

OT
inner_search zei:
Bij i.v (ader) insulinenaald.
I.m (spier) een gewone injectienaald zoals je gewoon bent bij de dokter , en subcutaan (onderhuids.) Insulinenaald.
Bekijk bijlage 24630
Klik om te vergroten...
Wat een dikke dingen. zit ik hier met mijn 27G naalden. Even zoeken, heb nog 24G. Misschien ergens nog 22G maar weet niet of die nog steriel zijn. Tijd voor een experimentje?
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd schone steriele naalden uit de verpakking als het kan. Anders idd met alcohol desinfecteren. En liefst niet hergebruiken, ga je ook voelen als je dat te vaak doet. Kosten geen drol bij apotheek of via internet.

Deze gebruikte ik zowel voor i.m. als i.v.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketalicious zei:
Wil dit vanavond proberen welke dosis voor een eerste keer raden jullie aan?
Klik om te vergroten...
IV?
Zou ik afraden persoonlijk. Om redenen die ik voorgaande posts in dit topic heb benoemd. + De overige risico's die IV met zich mee brengen.

Voor IM hangt het ook erg af van je tolerantie en wat je wilt bereiken.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
A propos veiligheid en wellicht overbodig: eigenlijk zou iedereen die met zijn bewustzijn wil experimenteren dmv chemicaliën een reagens test kit en fentanyl strips in huis moeten hebben. Dat laatste heb ik niet maar testen doe ik m’n spul altijd.

Die mecke uitslag klopt niet, dat spul was zelf bruin geworden. Sommigen zijn niet zo lang houdbaar.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
IM heb ik nog nooit geprobeerd. Welke spier zou dan de sigaar zijn? Nu ben ik stiekem wel benieuwd
Klik om te vergroten...

Heb ergens gelezen dat ketamine intramusculair de meest cleane ROA is en dat was ook mijn ervaring. Verder heb je geen gore drip of rotzooi in je neus en doseren is nauwkeuriger omdat 93% wordt opgenomen, tegen <50% nasaal en 17% oraal.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen zorgen hoor. Ik koop ze wel per 100 online. Als je geld hebt voor drugs, dan kan je dat ook wel betalen. Die grote 'niet steriele' waar ik op doelde zit waarschijnlijk in een EHBO doos om blaren door te prikken. Zou eigenlijk ook steriel moeten zijn, daar niet van.
Zelfde geld voor de spuitjes trouwens. Al ben ik er schuldig aan om die nog weleens te hergebruiken, maar spoel ze dan wel even om met 70% alcohol. En daarna worden ze gedegradeerd tot rectale spuitjes. Wel zorgen dat je die niet door elkaar gaat halen...

Het is inderdaad een behoorlijk goede ROA. Volgende keer iets hoger doseren wel. Ook een stuk makkelijker dat je niet naar een ader hoeft te zoeken. Als ik iets beu ben, is dat het wel. Maar het gaat een beetje dwangmatig af en toe. (geld overigens niet voor ketamine, maar pyro's)
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Het is inderdaad een behoorlijk goede ROA. Volgende keer iets hoger doseren wel.
Klik om te vergroten...
Wat was jouw iv dosis?


LucidLucy zei:
Ook een stuk makkelijker dat je niet naar een ader hoeft te zoeken. Als ik iets beu ben, is dat het wel.
Klik om te vergroten...
LucidLucy zei:
Het voelt killer, weinig psychedelisch en vaak intens verwarrend.
Klik om te vergroten...
Ik vond im heel mooi. Heel smooth ook. Veel van geleerd denk ik.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pjotr777 zei:
Wat was jouw iv dosis?




Ik vond im heel mooi. Heel smooth ook. Veel van geleerd denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik doelde op IM ROA. Vanochtend uitgeprobeerd. Verder ben ik niet impulsief ofzo.... (normaal valt dat best mee, maar nu het eind van mijn gebruik in zicht is krijg ik van die 'eindsprint' trekjes. En daar moet ik eigenlijk wat mee gaan doen.)

IM vanochtend was 80mg. Ik heb sinds kort mijn weegschaal teruggekregen om overdosissen te voorkomen. De IV dosissen keta heb ik dus op het oog gedaan. Ik heb het een keer of drie gedaan, maar wist direct na inname direct weer waarom ik dat niet moest doen. Het voelt niet fijn. Het lijkt niet eens een keta gevoel. Als ik een dosis moet schatten zal het tegen de 100/120mg aan gezeten hebben IV. Ik schrok weer even toen ik mijn dosis vanochtend afwoog en werd eraan herinnerd dat 80mg maar een klein hoopje is. De IV dosissen waren meer dan dat, sowieso.

IM was heel fijn inderdaad. Enigzins vergelijkbaar met rectaal, maar potenter. Visueler/psychedelischer dan nasaal. Come-up is gek genoeg langer dan rectaal.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisterenavond nog een poging gedaan met 130mg IM. Deze keer in de schouder gezet. Was weer een interessante ervaring, maar weer anders en iets minder prettig als de 80mg. Het verschil in effect vond ik ook tegenallen t.o.v. de dosisverhoging. Ook was het wat minder visueel, vooral meer vaag. Waar dat dan aan lag? Kan vanalles zijn geweest; vermoeidheid, set/setting, andere spier gepakt, etc.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wil dit vanavond proberen welke dosis voor een eerste keer raden jullie aan?
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb net IM 80mg gedaan viel me nog meer volgende keer ietsje meer. Wel leuke ervaring.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laat je het water ook helemaal afkoelen in het buisje of kan het lauw ook?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketalicious zei:
Laat je het water ook helemaal afkoelen in het buisje of kan het lauw ook?
Klik om te vergroten...
80mg is wel een leuke start dosis als je iets al wel gewend bent ja.

Lauw kan wel, maar pas op hoor. Soms kan het aan de buitenkant lauw aanvoelen terwijl de vloeistof echt nog heet is. En je wilt geen loeihete vloeistof in ie lichaam spuiten.

Ik legde m'n vloeistoffen/spuiten vaak even in de koelkast. En vaak bereidde ik er twee of drie voor. Zodat ik eventueel nog bij kon nemen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel in de gaten houden dat je in een ziekenhuis, als je dit IV krijgt, met infuus, er continue hartbewaking verplicht is.
Niet voor niets, lijkt me zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."