Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmonoamine oxydase remmers

monoamine oxydase remmers

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#1
RSW zei:
Je kan ze in de betere smartshops krijgen, en op Azarius bestellen.
30 gram peganum harmala zaden, is niet duur. 1 tot 3 gram is een normale doses voor bij orale DMT-inname. Je kan ze ook roken geloof ik, heb 't spul al een tijdje beschikbaar, nooit gedaan.
Je bent wel op de hoogte van de voorzorgsmaatregelen die bij MAO-remmers horen hoop ik ?
Argeloos gebruik eindigt in trauma en/of ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik van bewust... :wink:
Maar ik vraag me nog het meeste af,, wat is de beste manier om het te nemen en hoeveel als ik een normale dosis dmt (0,4 tot 0,5 gram) wil nemen,,
Nog bedankt voor de reactie's gaat best vlot :grin:
ziekenhuis ga ik vaag alleen ff naartoe om pillen te laten onderzoeken of iets in die richting, want ik wil natuurlijk wel zuivere hebben
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar kan ik monoamine oxydase remmers krijgen? (MAO-remmers) wil natuurlijk wel lekker gan Halucineren van de DMT :P
Zomaar ff tussen door :P
ik word binnen kort wel snel actief op het forum,, maar ben nog allemaal post aan het lezen van jullie dus dat moet nog komen :P..

Greetz, Curry
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
passiebloem kopen bij het tuincentrum :tongueout:

:wave:
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#4
ArieKanariE zei:
passiebloem kopen bij het tuincentrum :tongueout:

:wave:
Klik om te vergroten...

en die eten???
kun je misschien iets speciefieker zijn? :flushed:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan ze in de betere smartshops krijgen, en op Azarius bestellen.
30 gram peganum harmala zaden, is niet duur. 1 tot 3 gram is een normale doses voor bij orale DMT-inname. Je kan ze ook roken geloof ik, heb 't spul al een tijdje beschikbaar, nooit gedaan.
Je bent wel op de hoogte van de voorzorgsmaatregelen die bij MAO-remmers horen hoop ik ?
Argeloos gebruik eindigt in trauma en/of ziekenhuis.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Woei, een halve gram DMT...daar wil ik wel een trip report van lezen :grin:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Curr zei:
RSW zei:
Je kan ze in de betere smartshops krijgen, en op Azarius bestellen.
30 gram peganum harmala zaden, is niet duur. 1 tot 3 gram is een normale doses voor bij orale DMT-inname. Je kan ze ook roken geloof ik, heb 't spul al een tijdje beschikbaar, nooit gedaan.
Je bent wel op de hoogte van de voorzorgsmaatregelen die bij MAO-remmers horen hoop ik ?
Argeloos gebruik eindigt in trauma en/of ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik van bewust... :wink:
Maar ik vraag me nog het meeste af,, wat is de beste manier om het te nemen en hoeveel als ik een normale dosis dmt (0,4 tot 0,5 gram) wil nemen,,
Nog bedankt voor de reactie's gaat best vlot :grin:
ziekenhuis ga ik vaag alleen ff naartoe om pillen te laten onderzoeken of iets in die richting, want ik wil natuurlijk wel zuivere hebben
Klik om te vergroten...

:openmouth: 0,4 tot 0,5 gram ?! Gast, dat is veel te veel. En pillen ? DMT komt niet in pilvorm voorzover ik weet. Voor zover het uberhaupt een goed idee is om zelf een ayahuasca-achtig brouwsel te maken, want het zijn nou niet bepaald de meest recreatief-georienteerde trips...
Wat ik weet is dat een niet ongewone methode is om eerst een testdosis met MAO-remmers te nemen om te kijken of je wel netjes 'schoon' bent vanbinnen, en dan na anderhalf uur de rest van de MAO-remmers en ongeveer 80 tot 100 mg (dus 0,08 tot 0,1 gram) DMT te nemen (en volgens mij is dat al veel). Als je dit van plan bent, waarom heb je jezelf niet beter ingelezen, op bijvoorbeeld Erowid of Neurosoup ? Genoeg informatie over te krijgen, en dit is echt niet iets om mee te fucken...
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik had op zo een site gelezen dat 0,4 gram dmt in je pijpje een normale dosis is,, maar niet dus :P... dan hoef ik dus ook geen 1750 gram te kopen XD dus als ik gewoon 0,08 tot 0,1 gram doe,, (zelf denk ik erover om iets meer te nemn, maar als dat zo erg word afgeraden dan is het misschien beter van niet) dan komt het allemaal wel goed neem ik aan,, het is niet om er pillen van te maken hoor,, als ik van iemand pillen heb ofzo dan ga ik eerst ff langs het zieken huis om ze te test :xtc: want je zou maar een verkeerde hebben gekocht ofzo toch? en dan probeer ik eerst gewoon een klein beetje MAO een kleine hoeveelheid zodat ik er niet helemaal gek van word als ik niet "clean" ben van binnen :wink:
vet bedankt man, anders had ik gewoon teveel genomen,, ik zou ff kijken op welk forum ik dat had gelezen..
dus in het kort,,
eerst een klein beetje MAO proberen ongeveer 0.5 gram
als ik daar geen last van heb dan kan ik dus nog 1 gram nemen want ik weet dat het maximale 3 gram is, dat heb ik op azarius gelezen dus als ik dan netjes op de helft zit is dat goed :)
dan doe ik het dmt in het buisje met een vuurtje erbui endan lekker diepe hijs nemen,,, rook een stuk of 8 joints perdag dus moet er wel iets van merken :P vandaag btw niet zoveel :P 5 ofzo :P,,
dan zet ik een lekker muziekje op en ga heerlijk van de space genieten :)
daarna rustig bij komen en een paar uurtjes w8en met bepaalde producten eten anders krijg je hoofdpijn en word je misselijk (kans op)
sorry hoor :P maar wil het gewoon allemaal zeker weten, en jullie hebben er een stuk meer ervaring mee als ik aangezien ik het nog nooit DMT heb gebruikt, wel gelezen op het forum hoe je het zelf moet maken :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Curr zei:
ik had op zo een site gelezen dat 0,4 gram dmt in je pijpje een normale dosis is,, maar niet dus :P... dan hoef ik dus ook geen 1750 gram te kopen XD dus als ik gewoon 0,08 tot 0,1 gram doe,, (zelf denk ik erover om iets meer te nemn, maar als dat zo erg word afgeraden dan is het misschien beter van niet) dan komt het allemaal wel goed neem ik aan,, het is niet om er pillen van te maken hoor,, als ik van iemand pillen heb ofzo dan ga ik eerst ff langs het zieken huis om ze te test :xtc: want je zou maar een verkeerde hebben gekocht ofzo toch? en dan probeer ik eerst gewoon een klein beetje MAO een kleine hoeveelheid zodat ik er niet helemaal gek van word als ik niet "clean" ben van binnen :wink:
vet bedankt man, anders had ik gewoon teveel genomen,, ik zou ff kijken op welk forum ik dat had gelezen..
dus in het kort,,
eerst een klein beetje MAO proberen ongeveer 0.5 gram
als ik daar geen last van heb dan kan ik dus nog 1 gram nemen want ik weet dat het maximale 3 gram is, dat heb ik op azarius gelezen dus als ik dan netjes op de helft zit is dat goed :)
dan doe ik het dmt in het buisje met een vuurtje erbui endan lekker diepe hijs nemen,,, rook een stuk of 8 joints perdag dus moet er wel iets van merken :P vandaag btw niet zoveel :P 5 ofzo :P,,
dan zet ik een lekker muziekje op en ga heerlijk van de space genieten :)
daarna rustig bij komen en een paar uurtjes w8en met bepaalde producten eten anders krijg je hoofdpijn en word je misselijk (kans op)
sorry hoor :P maar wil het gewoon allemaal zeker weten, en jullie hebben er een stuk meer ervaring mee als ik aangezien ik het nog nooit DMT heb gebruikt, wel gelezen op het forum hoe je het zelf moet maken :)
Klik om te vergroten...

Als je DMT rookt hoef je geen MAO-remmers te gebruiken,
en die site is bullshit in je pijpje doe je gemiddeld tussen de 0,03 en 0,05 gram DMT
Dus tussen de 30mg en 50 mg dmt.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem Syrian Rue.

Ik zou de orale dosis voor pharmayahuasca echt niet weten. Hier moet je wel heel zeker van zijn want teveel DMT is van een hele andere degredatie dan teveel LSD of paddo's.

Ik zou niet eens willen inbeelden hoe het moet voelen om op hetzelfde niveau te zitten als een rookbare DMT trip urenlang. En Ayahuasca kan op hetzelfde niveau situeren.

Dumpy? Dosis voor pharmayahuasca? :grin:

Als het om rookbare DMT gaat zou ik MAO's afraden, kans op complete bedwelming zonder inhoud is dan vrij groot.
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#11
dus als ik het goed begreip, ik kan dus beter geen mao gebruiken om het te versterken? (dmt) ik ga denk ik morgen bestellen :) dus dan is het wel handig als ik alles in huis heb :P
ik ga het stappen plan van jullie site volgen,
als ik het dus van de eerste keer doe kan ik dus het beste 0.05 maar iemand anders zij weer 0,08 gram proberen? Persoonlijk denk ik dat ik voor de 0.05 ga,, is wat saver, omdat iik nog niet precies weet wat het doen,,
Tripreport? die gaat er komen waneer ik de 0,3 heb bereikt (ooit :P)
hierna kunnen jullie stoppen hoor als je er geen zin meer in heb :P denk dat ik het onderwerp ook maar verander naar newbie (zoals mijn status) Dmt! :P :flushed:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je het zuiver rookt hoef je geen MAO te gebruiken. Indien je het oraal neemt is het noodzaak omdat het anders inactief is vanwege het lichaam dat het direct afbreekt al ruim voordat het de bloedbaan bereikt.

Met Ayahuasca zou ik vrij voorzichtig zijn. Het is niets iets wat je even voor de lol thuis op de bank doet. Het rookbare DMT is dit in zekere zin wel, al is het stipt de meest intense ervaring op psychedelisch gebied. Maar binnen 10 minuten heb je je bewustzijn weer terug. Hoe dan ook is DMT proper roken voor even het einde van jezelf.

En let op de regels van MAO gebruik: http://www.ayahuasca-info.com/nl/faq/ Helemaal onderaan.
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Atropa zei:
Als je het zuiver rookt hoef je geen MAO te gebruiken. Indien je het oraal neemt is het noodzaak omdat het anders inactief is vanwege het lichaam dat het direct afbreekt al ruim voordat het de bloedbaan bereikt.

Met Ayahuasca zou ik vrij voorzichtig zijn. Het is niets iets wat je even voor de lol thuis op de bank doet. Het rookbare DMT is dit in zekere zin wel, al is het stipt de meest intense ervaring op psychedelisch gebied. Maar binnen 10 minuten heb je je bewustzijn weer terug. Hoe dan ook is DMT proper roken voor even het einde van jezelf.

En let op de regels van MAO gebruik: http://www.ayahuasca-info.com/nl/faq/ Helemaal onderaan.
Klik om te vergroten...

dan heb nog 1 laatste vraag,,, het recept dat hier zeg maar staat op het forum he, die kan ik dus gewoon roken,, in je pijpje doen en roken?, ik wil er gewoon zeker van zijn weetje,, wil het niet fout doen,, ik ga het wel vaak schoonmaken met amoniak :wink:
ik wil het graag bewust gebruiken,, samen met een vriend,,
en goeie voorbereiding kan dus niet kwaad,, aangezien jullie ervaring mee hebben (sommige niet maar sommige wel) de handleiding heb ik uitgeprint voor de zekerheid :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Atropa zei:
Dumpy? Dosis voor pharmayahuasca? :grin:
Klik om te vergroten...

3-5 gr syrian rue. 5 gram echt max, reageert niet zo lekker met je maag anders.

Voor mensen die ermee beginnen... 50-100mg is begin dosis. vriend van me nam altijd 200mg en tripte daar wel goed van, hij was wel redelijk ervaren. Maar ik heb dus ook van doses gehoord van 300mg en zelfs tot 400 . Maar dan gaat het herg hard, daar moet je je echt klaar voor maken. Denk dat dat wel iets is voor jou Atropa :wink:

Ayahuasca heeft me wel eens in een trip laten zitten die net zo heftig of heftiger aanvoelde dan een DMT trip. Qua visuals was het net zo heftig maar de harde bodyload en het geschreeuw van iemand anders daar maakte het bijna ondragelijk. Maarja daar ging het toen ook om, Grootmoeder Ayahuasca was mij een hele harde les aan het leren toen. Moest even door het slijk gehaald worden met mn trip ego. Maar is best heftig ja... een uur of meer in die dmt wereld gevangen zitten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ TS leer eerst eens correct interpunctie! En DMT is geen speelgoed, de eerste keer dat ik rookte was heel tof, de keren erna scheet ik peuken.

Heel goed dat je je eerst in wil lezen over een middel!

Luister naar de tips, koop een weegschaal en wees niet bang. DMT breekt door je heen, slingert je in machtig tempo door je fysieke barriere, haalt je uit elkaar, bouwt je weer op en geeft je liefde. Dat allemaal tegelijk nog voor dat je beseft dat het gebeurt.

Veel plezier!
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thnx for alle support, ik en die vriend gaan een trip report ervan maken :wink:
die moet je dan wel open houden want daar zet ik gewoon al men dmt strips in :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dumpy zei:
Atropa zei:
Dumpy? Dosis voor pharmayahuasca? :grin:
Klik om te vergroten...

3-5 gr syrian rue. 5 gram echt max, reageert niet zo lekker met je maag anders.

Voor mensen die ermee beginnen... 50-100mg is begin dosis. vriend van me nam altijd 200mg en tripte daar wel goed van, hij was wel redelijk ervaren. Maar ik heb dus ook van doses gehoord van 300mg en zelfs tot 400 . Maar dan gaat het herg hard, daar moet je je echt klaar voor maken. Denk dat dat wel iets is voor jou Atropa :wink:

Ayahuasca heeft me wel eens in een trip laten zitten die net zo heftig of heftiger aanvoelde dan een DMT trip. Qua visuals was het net zo heftig maar de harde bodyload en het geschreeuw van iemand anders daar maakte het bijna ondragelijk. Maarja daar ging het toen ook om, Grootmoeder Ayahuasca was mij een hele harde les aan het leren toen. Moest even door het slijk gehaald worden met mn trip ego. Maar is best heftig ja... een uur of meer in die dmt wereld gevangen zitten.
Klik om te vergroten...

Ik ben op 't moment meer geinteresseerd in het natuurlijke brouwsel en een ceremoniele beleving. Door het vele alleen trippen kan ik in zekere zin altijd terugvallen op mezelf en daar is inmiddels in elke uithoek wel een houvast te vinden. Als je de aanwezigheid voelt van vreemde door alleen al een blik of gehoor aanschouwing komen er weer nieuwe velden naar boven en daarmee ook nadere verbondenheid met iets niet autonooms terwijl je zelf open staat. Op dat gebied heb ik nog wel het een en ander aan ruimte om te leren kennen. Ayahuasca op mezelf geeft naar wat ik inschat niet het ware effect. Bovendien is thuis gewoon thuis en juist daarom kun je soms om zaken hen die je in een nieuwe omgeving omringen en vastpakken.

Klinkt allemaal heel suf, maar als ik weleens heel hard ging op paddo's, ging ik gewoon op m'n bed zitten en beelde me in alsof het maandag morgen was en ik opsta om m'n routine te doen. Op dat moment, met dat plaatje voor ogen, wordt identiteit door herkenning en herrinering versterkt en daarmee lift je jezelf in feite langs de hete kroket.
C
CurrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
@ TS leer eerst eens correct interpunctie! En DMT is geen speelgoed, de eerste keer dat ik rookte was heel tof, de keren erna scheet ik peuken.

Heel goed dat je je eerst in wil lezen over een middel!

Luister naar de tips, koop een weegschaal en wees niet bang. DMT breekt door je heen, slingert je in machtig tempo door je fysieke barriere, haalt je uit elkaar, bouwt je weer op en geeft je liefde. Dat allemaal tegelijk nog voor dat je beseft dat het gebeurt.

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Thnx :wink:
Het moet alleen nog heel ff w8,,, men pinpas is geblokt :confused: :(
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Atropa zei:
Bovendien is thuis gewoon thuis en juist daarom kun je soms om zaken hen die je in een nieuwe omgeving omringen en vastpakken.

Klinkt allemaal heel suf, maar als ik weleens heel hard ging op paddo's, ging ik gewoon op m'n bed zitten en beelde me in alsof het maandag morgen was en ik opsta om m'n routine te doen. Op dat moment, met dat plaatje voor ogen, wordt identiteit door herkenning en herrinering versterkt en daarmee lift je jezelf in feite langs de hete kroket.
Klik om te vergroten...

Mooi dat je dat aankaart Atropa, heb zelf ook het idee thuis altijd heel lastig 'los' te kunnen komen van de sobere werkelijkheid zoals je dat altijd zo mooi omschrijft!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."