Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt geweldige Report, dit is overegens men eerste post op dit forum :P, ik heb alleen zo iets van, je hebt meer gebruikt dan andere, maar andere hadden een ander effect :P maar toch een leuke space gehad dus?"
"dus als ik het goed begreip, ik kan dus beter geen mao gebruiken om het te versterken? (dmt) ik ga denk ik morgen bestellen dus dan is het wel handig als ik alles in huis heb :P ik ga het stappen plan van jullie site volgen, als ik het dus van de eerste keer doe kan ik dus het beste 0.05 maar iemand anders zij weer 0,08 gram proberen? Persoonlijk denk ik dat ik voor de 0.05 ga,, is wat saver, omdat iik nog niet precies weet wat het doen,, Tripreport? die gaat er komen waneer ik de 0,3 heb bereikt (ooit :P) hierna kunnen jullie stoppen hoor als je er geen zin meer in heb :P denk dat ik het onderwerp ook maar verander naar newbie (zoals mijn status) Dmt! :P"
"Atropa zei: Als je het zuiver rookt hoef je geen MAO te gebruiken. Indien je het oraal neemt is het noodzaak omdat het anders inactief is vanwege het lichaam dat het direct afbreekt al ruim voordat het de bloedbaan bereikt. Met Ayahuasca zou ik vrij voorzichtig zijn. Het is niets iets wat je even voor de lol thuis op de bank doet. Het rookbare DMT is dit in zekere zin wel, al is het stipt de meest intense ervaring op psychedelisch gebied. Maar binnen 10 minuten heb je je bewustzijn weer terug. Hoe dan ook is DMT proper roken voor even het einde van jezelf. En let op de regels van MAO gebruik: http://www.ayahuasca-info.com/nl/faq/ Helemaal onderaan. Klik om te vergroten... dan heb nog 1 laatste vraag,,, het recept dat hier zeg maar staat op het forum he, die kan ik dus gewoon roken,, in je pijpje doen en roken?, ik wil er gewoon zeker van zijn weetje,, wil het niet fout doen,, ik ga het wel vaak schoonmaken met amoniak ik wil het graag bewust gebruiken,, samen met een vriend,, en goeie voorbereiding kan dus niet kwaad,, aangezien jullie ervaring mee hebben (sommige niet maar sommige wel) de handleiding heb ik uitgeprint voor de zekerheid"
"Thnx for alle support, ik en die vriend gaan een trip report ervan maken die moet je dan wel open houden want daar zet ik gewoon al men dmt strips in"
"Drientje zei: @ TS leer eerst eens correct interpunctie! En DMT is geen speelgoed, de eerste keer dat ik rookte was heel tof, de keren erna scheet ik peuken. Heel goed dat je je eerst in wil lezen over een middel! Luister naar de tips, koop een weegschaal en wees niet bang. DMT breekt door je heen, slingert je in machtig tempo door je fysieke barriere, haalt je uit elkaar, bouwt je weer op en geeft je liefde. Dat allemaal tegelijk nog voor dat je beseft dat het gebeurt. Veel plezier! Klik om te vergroten... Thnx Het moet alleen nog heel ff w8,,, men pinpas is geblokt"
"RSW zei: Je kan ze in de betere smartshops krijgen, en op Azarius bestellen. 30 gram peganum harmala zaden, is niet duur. 1 tot 3 gram is een normale doses voor bij orale DMT-inname. Je kan ze ook roken geloof ik, heb 't spul al een tijdje beschikbaar, nooit gedaan. Je bent wel op de hoogte van de voorzorgsmaatregelen die bij MAO-remmers horen hoop ik ? Argeloos gebruik eindigt in trauma en/of ziekenhuis. Klik om te vergroten... Daar ben ik van bewust... Maar ik vraag me nog het meeste af,, wat is de beste manier om het te nemen en hoeveel als ik een normale dosis dmt (0,4 tot 0,5 gram) wil nemen,, Nog bedankt voor de reactie's gaat best vlot ziekenhuis ga ik vaag alleen ff naartoe om pillen te laten onderzoeken of iets in die richting, want ik wil natuurlijk wel zuivere hebben"
"Waar kan ik monoamine oxydase remmers krijgen? (MAO-remmers) wil natuurlijk wel lekker gan Halucineren van de DMT :P Zomaar ff tussen door :P ik word binnen kort wel snel actief op het forum,, maar ben nog allemaal post aan het lezen van jullie dus dat moet nog komen :P.. Greetz, Curry"
"ArieKanariE zei: passiebloem kopen bij het tuincentrum Klik om te vergroten... en die eten??? kun je misschien iets speciefieker zijn?"
"ik had op zo een site gelezen dat 0,4 gram dmt in je pijpje een normale dosis is,, maar niet dus :P... dan hoef ik dus ook geen 1750 gram te kopen XD dus als ik gewoon 0,08 tot 0,1 gram doe,, (zelf denk ik erover om iets meer te nemn, maar als dat zo erg word afgeraden dan is het misschien beter van niet) dan komt het allemaal wel goed neem ik aan,, het is niet om er pillen van te maken hoor,, als ik van iemand pillen heb ofzo dan ga ik eerst ff langs het zieken huis om ze te test want je zou maar een verkeerde hebben gekocht ofzo toch? en dan probeer ik eerst gewoon een klein beetje MAO een kleine hoeveelheid zodat ik er niet helemaal gek van word als ik niet "clean" ben van binnen vet bedankt man, anders had ik gewoon teveel genomen,, ik zou ff kijken op welk forum ik dat had gelezen.. dus in het kort,, eerst een klein beetje MAO proberen ongeveer 0.5 gram als ik daar geen last van heb dan kan ik dus nog 1 gram nemen want ik weet dat het maximale 3 gram is, dat heb ik op azarius gelezen dus als ik dan netjes op de helft zit is dat goed dan doe ik het dmt in het buisje met een vuurtje erbui endan lekker diepe hijs nemen,,, rook een stuk of 8 joints perdag dus moet er wel iets van merken :P vandaag btw niet zoveel :P 5 ofzo :P,, dan zet ik een lekker muziekje op en ga heerlijk van de space genieten daarna rustig bij komen en een paar uurtjes w8en met bepaalde producten eten anders krijg je hoofdpijn en word je misselijk (kans op) sorry hoor :P maar wil het gewoon allemaal zeker weten, en jullie hebben er een stuk meer ervaring mee als ik aangezien ik het nog nooit DMT heb gebruikt, wel gelezen op het forum hoe je het zelf moet maken"