Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe digitale Schandpaal ...

De digitale Schandpaal ...

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
sommige sturen je het toe .... was dat Pak Suiker ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok je mag niemand vernoemen, geen dealers geen links geen propaganda ... ik weet het !!

Maar:

Iemand die andere oplicht mag toch wel met foto 06 nummer en email adres vermeldt worden ?

:hearteyes:

:wave:

ik heb 3 kanditaten in de wachtrij ....
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja waardeloos dat je met dit soort mensen niet naar de consumentenbond kan gaan. Die partij voor legalisatie van drugs is eigenlijk lang zo gek nog niet.

T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
:beer: Hahaha.

Idd, dat kan niet met illegale middelen. Das net zoiets als mijn gestolen geld is gestolen..
Je bent al bezig met iets wat niet mag, das het risico van drugs kopen.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan ze toch gewoon aangeven? of ben ik nou gek?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als iemand je suiker verkoopt is ie niet strafbaar .....
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inhale zei:
Je kan ze toch gewoon aangeven? of ben ik nou gek?
Klik om te vergroten...

Hallo, ik wil graag aangifte doen tegen iemand die me 1000 lege xtc-pillen verkocht. :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, dat klopt. Suiker zou ik alleen niet van een dealer kopen :P
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tsja, je blijft -zelfs in Nederland- als drugsgebruiker achter met 0,0 rechten.
Op het moment dat je wiet op zak hebt ben je in theorie strafbaar, ik heb 't gisteren nog zien gebeuren (iemand boete gekregen voor een coffeeshop omdat hij het zakje nog niet weg had gestopt). Dat is de reden waarom criminaliteit opbloeide bij het verbod op alcohol, geen controle betekent geen garantie en geen rechten, dus kon het spul voor elke prijs verkocht worden door de onderwereld. Zonder garantie van kwaliteit. Ik zal niet ook in dit topic gaan zeuren, maar legalisatie is de enige manier !
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat kan niet en zal ook niet goed zijn. Dat verhaal heb ik al ergens gepost dus ga het niet nog een keer doen. Ik verdom het!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
waar dan ?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nieuws en actualiteiten .. stukje over die legaliseringspartij
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
We kunnen ze ook op internet bekend maken als pedofiel. Genoeg zelfbenoemde pedo-hunters online die hun leven daarna een hel zullen maken. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Suplier aka Supplier verkoopt graag vitamine c met bakmeel .....

kost maar 300 eu per ons

:hearteyes:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Inhale zei:
Je kan ze toch gewoon aangeven? of ben ik nou gek?
Klik om te vergroten...

Hallo, ik wil graag aangifte doen tegen iemand die me 1000 lege xtc-pillen verkocht. :stoned:
Klik om te vergroten...

ik dacht meer iets van

"he kijk, hij daar verkoopt drugs heb ik gehoord!"
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarvoor ben je genaaid?
En wie is het? Volgens mij mag je ze zeker hier posten.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
das geen nieuws en is ook al getypt op dit forum ... Prof Xavier verkoopt graag karton .....heet op PF Shadow Child en maakt bosjes slachtoffers, verkoopt ook nep DJ apperatuur en lege dozen.
Deze hufter draait nergens zijn hand voor om.

fotootje ?

:kots:

http://partyflock.nl/user/347749:Mrs_Bitch.html
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik Daniel was zou ik maar eens mensen gaan terug betalen.. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
sommige mensen verdienen de zuurstof niet die ze inademen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
beter bombadeer zijn huis?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."