#1
Ik hoop echt, en dat meen ik serieus, dat de mensen die stoned achter het stuur kruipen hun auto eens goed tegen een boom parkeren om tot besef te komen. Voordat ze per ongeluk een kind doodrijden.
Mensen die drugsgebruik in het verkeer goedpraten... omg echt ongelooflijk.
Mensen die drugsgebruik in het verkeer goedpraten... omg echt ongelooflijk.

