#1
Ik gebruik drugs omdat ik me anders zo ongelukkig voel. ![:(]()
Herkenbaar.Flip Trip zei:Ja als jij dan die goede voornemens ook echt doet lijkt het me goed toch. Bij mij gaat het meestal zo dat ik me iets goeds voorneem maar dan eerst drugs gebruik en het goede daarna niet doe.
Bijvoorbeeld als ik huiswerk moet maken denk ik in eerste instantie: "eerst huiswerk maken daarna lekker jointje roken". Als ik dan eenmaal zo goed als ga beginnen met huiswerk dan rook ik vaak toch eerst een joint en daarna zet ik ff de tv aan, want dan moet ik toch eerst ff chillen. En zo gaan er dan vele uren voorbij en achteraf heb je zoiets van fuck.
damn, dat ken ikilyas zei:Herkenbaar.Flip Trip zei:Ja als jij dan die goede voornemens ook echt doet lijkt het me goed toch. Bij mij gaat het meestal zo dat ik me iets goeds voorneem maar dan eerst drugs gebruik en het goede daarna niet doe.
Bijvoorbeeld als ik huiswerk moet maken denk ik in eerste instantie: "eerst huiswerk maken daarna lekker jointje roken". Als ik dan eenmaal zo goed als ga beginnen met huiswerk dan rook ik vaak toch eerst een joint en daarna zet ik ff de tv aan, want dan moet ik toch eerst ff chillen. En zo gaan er dan vele uren voorbij en achteraf heb je zoiets van fuck.![]()
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."